Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

Utolsó kommentek:

pollutio 2024.05.07. 14:27:07

@Neytiri1:
Óh, Juditkám nyakán,
élősködni buján,
Magyar tenger partján,
jobb lenne mint Budán.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

pollutio 2024.05.07. 13:57:30

@Neytiri1:
Óh, Balatonhenyén,
a hegy legtetején,
elönt a vak remény,
tán élhetek henyén.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

Neytiri1 2024.05.07. 11:08:19

varga judit balatonhenyei házában egyre több időt tölt, a helyiek szerint már egy birkát is vett és új párja is járt már ott, a kettő nem ugyanaz, ne értse félre senki.
Igaz, hogy még érdekli a sajtót, hogy mennyit keres, gondolom celebi mivoltát megcsillantva frizbipetikénél, inkább szívesen főz ismét egy jó vacsorát és tudóskodik jó pénzért, titkolva a pontos összeget, jó társaságban, ismerősök között, akik már sok éve tudják, hogy kiazavargajudit.
magyarnarancs.hu/belpol/titkoljak-mennyit-keres-varga-judit-tudoskent-az-altala-megalmodott-intezetben-267697
Hiába no, tudni kell jól lefelé bukni (is).

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

Kulics 2024.05.07. 08:08:45

ui: hagytam csomó kijelentést, amibe beleköthetsz, ha ki akarod kerülni az egyenes választ arra, hogy Orbán önkényuralmat folytat.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

Kulics 2024.05.07. 08:06:43

@F.M.J.: A vezető nem dönt szinte semmiben sem, ami az operatív dolgokat illeti.
- Igen, a tankönyvben ezt írják a csúcsvezető feladatai közé..
Szerintem Magyarországon ez valósul meg?
Honnan van infód, hogy Orbán Viktor hogyan vezeti a kormányüléseket? Pont Varga Judittól származó információ, hogy valamilyen döntéssel nem értett egyet és a miniszterelnök lehurrogta, hogy magárt nem azért tartjuk hogy véleménye legyen.
Ez konkrétum.
Te miből gondolod, hogy Orbán nem dönt?
Origó írta ezt vagy a Metropol?
Szerintem ezek az újságok pont azt írják hogy Orbán dönt mindenről, ő fékezi az inflációt és harcol Brüsszellel. Pont hogy egy potens karizmatikus vezetőnek állítják be.
Szerinted mégsem állja meg a helyét az a kijelentés, hogy Magyarországon mindent Orbán dönt el. Még a legkisebb ügyekbe is beleszól, ha érdeke ezt kívánja, vagy megsértődött valamin és le akar számolni.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

Neytiri1 2024.05.07. 06:25:00

@F.M.J.: józan gondolkodással én is azt gondolom, hogy miért szennyezné orbán a saját életét is, hiszen a víz és a levegő mindenhová eljut.
Nem mindig gondolkodom józan ésszel.

Nem, nem érdekel már az oltás. Remélem soha többé nem lesz ilyen.
De hiszem, hogy igen. Sajnos.

Fizetnek időben mészárosék? Még szerencse. Van miből. Ellenben a nemmészároséknak kevés, mert kevesebb a munkájuk.
Ez a nagyjából egy-két kézen lévő cégmassza káros. Nem tudnak beférkőzni például a szegénységből kitörni akaró emberek, akik cégeket alapítanak. Márpedig nem fognak alkalmazni minden magyar kisebb vállalkozást ők sem.

Én meg úgy tudom, hogy jó minőségű földet tesznek tönkre, például Debrecennél.
Ismét valami, amiről te ezt mondod, én meg mást olvastam, de ha sosem hiszed el, amit írok, mert nem ott olvastam, ahol kéne, akkor alig marad miről beszélni.
Én egyébként mindkét oldal sajtóját olvasgatom, és nézem a tévében. Már amennyire van időm.

Ha nincs tévéd, akkor nem látod a parlament nevű cirkuszi porondon, hogy milyen válaszokat adnak a fideszesek. Így erről nem tudsz véleményt nyilvánítani, szerintem.

Ha már tojások. Három tojásból két és felet eltesznek és odadobnak egy fél tojást a népnek, de fehérjét, mert a sárgája jobb és azt elteszik. Ez az én véleményem.

Nekem továbbra is a kétharmad elvétele lenne az a helyzet, amire azt mondom, hogy a legjobb rossz.

"Most a kérdés az, hogy mennyire lenne értelme választani, ha utánna a megválasztott nem vezethetne belátása szerint? "
Vannak országok, ahol nincs kétharmados többség, és tudnak kormányozni. Talán nem az a lényege a kormányzásuknak, hogy mit és hogyan kajabáljanak egymásnak és hogyan alázzák meg a másikat, és normális hangnemben képesek egymással kommunikálni.
Biztosan vannak olyan politikusok, akik képesek teljes hatalommal kormányozni.
A fidesz nem ilyen. Elkapta őket a hatalom és a pénz aranymarka és imádják a nyakuk köré fonódott gyémántgyűrűkkel teli ujjainak szorítását. Mégmégmég... ezt ordibálják az utolsó szusszanatukig, mérhetetlen extázisban, egymás hegyén és hátán fetrengve.
Az már csak hab a tortán, hogyha fulladásukban egy kórház felé rohannak, nem biztos, hogy ellátják őket, mert lehet, hogy bezárt, vagy nincs orvos.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

Neytiri1 2024.05.07. 06:05:51

@F.M.J.: a "szappanorpera" a te teóriád. Nekem egyszerűen csak egy átlagos magyar házaspár mindennapja.
Attól kiakadtak, hogy felvette a beszélgetést, ha feljelentette volna a feleségét, gyermei anyját, akkor mekkora cirkuszt csináltak volna a fideszesek és az ellenzékiek? A szennyes kiteregetést egyébként juci kezdte. Az első Partizános petisen meglepően szépen beszélt a nejéről (én naiv nőszemély még reménykedtem is abban, hogy van itt még valami, hátha kibékülnek).

MZP püföli a gyerekeit? Nem tudtam. De nem is érdekel, még ha igaz is.

Én nem vagyok szemellenzősen, mindenek felett nőpárti. Rettenetes természetünk tud lenni időnként, feleslegesen basztatjuk a pasikat, és nem biztos, hogy csak a pasi tehet arról, hogy kijövünk a sodrunkból, hanem saját magunk csinálunk valamiből hatalmas perpatvart. Így az, hogy melyik nő mikor és hogyan és miért jut ide el, a nő habitusától függ.

"Nem a rendszer az oka, hogy nyomorban élnek." Nem ismered a beszélgetésvita stlílusomat teljesen, hiszen kevés időt "töltöttünk együtt".

Kicsit írok erről, hogy értsd mit miért írok.
Nem vagyok okos. Hiányos mindenben a tudásom. Elragadnak az érzelmek, amit az ész általában kevésbé tud kordában tartani. Sértődékeny vagyok és nagyon érzékeny. Az írás elveszi tőlem az egyik legélesebb érzékemet, a hallást. Így inkább félreértek, mert nem hallom a hangsúlyt és azon az egy emberen kívül, aki a szívem csücske , mindenki másnál a rosszabb változatot gondolom, vagyis azt, hogy "bántani akar, támad". Van amiben meggyőzhető vagyok, mert magam is billegek abban, hogy így vagy úgy gondoljam, és van amiben nem engedek. Ebben nem lehet meggyőzni, ezt van amikor közlöm. Nem azért, hogy bántsam a a másikat, hanem azért, hogy jelezzem, ne fárassza magát, felesleges, nem fogom máshogy gondolni.

Azért írtam ezt le, hogy tudd, ha valamiről nem vitázombeszélgetek tovább, ott nem akarom az időd és a sajátomat sem felelslegesen húzni.
Ilyen a magyar szegénységről a véleményem. Hogy ki miért lett az.
Igen, van aki saját hibából, és tudom, hogy rengetegen nem. Bármilyen példákat hozhatsz, nem fogom megváltoztatni a véleményemet.
És ilyen az, hogy a legkevesebb a fizetése a magyarnak és minden kurva drága, mégha azt is mondod, hogy a rezsi a legkevesebb. Nem láttam semmilyen ország senkijétől semmilyen rezsiszámlát, ellenben láttam környező országok számláit az élelmiszerboltból.

Tanulni kéne... írod. A szegényeknek ez luxus, dolgozni kell menni a gyereknek. És nem mindenki okos. Kurva sok felesleges szart tanítanak, és borzolják az ember agyát, miközben a százalékszámítást is sokan nem tudják. Sok ember nem tud tanulni. Nem tanítják meg, hogy hogyan tanuljon. Nagyon fontos lenne pedig. És baromira unalmasan szar a magyar oktatás. Száraz. Sok kedve nincs sok gyereknek tanulni, otthon pedig a szegény munkásszülők nem tudnak segíteni, és ennek ellenkezőjéről sem vagyok meggyőzhető.

Diploma elhatározás kérdése? Meg pénz. A család még jó pár évig finanszírozza ezt. Azt, hogy nem keres pénzt.
Ami idetartozik az az, hogy a cigányságot kéne felhúzni legalább egy szakmunkás szintre. És a cigánylányokat is, hogy ne otthon nevelje a 6 puját, hanem dolgozzon.
Ha már oktatásról van szó. Ez egy égető probléma, nagyon sokan vannak, egyre többen és igazán be lehetne őket vinni a munka világába (minden tiszteletem a kivételeknek, akik viszik valamire!)

Hát.. nem igazán érdkel a sport, Felesleges pénzkidobásnak tartom a versenysport támogatását.
Ellenben szívesen támogatnám az adómból a településeken élő emberek sportolási tevékenységének segítését. Uszodák, focipályák (kicsik), edzőtermek, futásra kialakított utak, bicikliutak, minden mennyiségben, mindenhol. Mert nem az a néhány kurva jól megfizetett sportoló a fontos, hanem az emberek. Egy árva fillért nem adnék a versenysportba az adómból. Sajnos nem kérdeznek meg.

Nem értem, hogy mi a probléma, ha leírom a vidéket, mikor te tényeket vársz el, mert a te környékeden idilli a békesség.
Te a Duna másik oldaláról megállapítod, hogy nem igaz amit írok.
"Az lenne a javaslatom, hogy máskor úgy fogalmazz, hogy mondjuk ezen a vidéken, vagy az általad ismert területen"
Hát gondolod, hogy a települések nevét bedobtam egy kalapba és kihúztam 4 db-ot???

"Pár éve költözött ide egy hasonló horda, és megjöttek a tünetek is. A Helyi cigányaink kiveték őket a településről. Errefelé nemigen tűrik a szemetet. Itt mindenki dolgozik."
Máshol nem így van.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.05.06. 23:58:50

@Neytiri1:
"ha nem látom a magam szemével a vizsgálatot, és az adatokat, összehasonlítva azzal, hogy mi nem káros még, akkor nem hiszem, hogy nem káros"
- Ez teljesen érthető hozzáállás. Magam is erre hajlanék, de mivel nálunk a családban van biológus is, meg vegyészmérnök is, így módom van kicsit komolyabb képet alkotni. Gondolhatod, hogy én is féltem a családom. Azért nem a politikailag motivált sajtóból tájékozódom, hanem a tudományos vizsgálatokból. Mégis mennyi értelme lenne azt állítani hogy minden tuti, és közben benne dolgozni egy potenciális katasztrófaveszélyben? Egy vegyészmérnök nincs rászorulva egyetlen állásra sem, mert hiány van belőlük, és mindenütt jól fizetnek. Valamiért mégsem hagyják ott.

"az oltással voltak ilyen gondjaim"
- Ezt most itt nem fogom kifejteni, mert részletesen leítram már.
Ha érdekel itt találod: magan-galaxis.blog.hu/2022/07/03/oltasi_evolucio

"mennyi magyar beszállító szállítja be az akármit (ami egyébként ismerve a viszonyokat valószínű, hogy mészárostiborcésner-es cég"
- Ez részint tudható, nem olyan rejtett adatok ezek. Csak azért nem könnyű megtalálni, mert a kutyát sem érdekli, így a keresők nem hozzák az első oldalakon, de azért megtalálható. Az is érdekelne, hogy mit ismersz a viszonyokból? Csak azért kérdem, mert van egy kisvállalkozásom, amivel szoktam néha a Mészároscégeknek is dolgozni. Az a hírem, hogy mindig határidő előtt pontosan fizetnek. Ez sajnos nem volt mindig elmondható, de a jelenlegi helyzet nekem megfelel. Tudok vele számolni.

"jó termőföldet tesznek tönkre"
- Én úgy tudom, hogy a termőföld értéke aranykoronában van megadva, és nem politikai véleményben. A sajtóban ez utóbbi van feltüntetve. Tudomásom szerint a szociban, politikai okokból elég sok olyan földet vontak művelésbe, amik eredetileg gyenge termőértékű területek voltak. A módszerváltáskor ezek termőföldként kerültek forgalomba, de ez valójában szemfényvesztés. Nem olyan jó földek azok, ahogy a sajtóban áradoznak róla olyanok, aki előtte csak a virágcserépben láttak hasonlót.

"egyik legnagyobb baj a fidesszel és orbánnal, hogy sumákolnak, sokat, köntörfalaznak, mesterien nem válaszolnak kérdésre, csak bezzeggyurcsányoznak, meg másról beszélnek"
- A kritika jogos, de ami azt illeti, ezeket hívják politikai vitáknak. Valójában nem a témáról szól a diskurzus, mert arról mindenki tud mindent, hanem így próbálnak fogást találni a másikon, ezért mindenki mellébeszél. Nekem már vagy 20 éve nincs TV-m. pár hét alatt elmúlnak az elvonási tünetek, és máris sokkal jobb. Egy politikusról sosem tudhatjuk megállapítani, hogy mikor mennyire manipulál, vagy előfordul-e olykor, hogy igazat mond. Az objektívitáshoz tendáló értékeléshez legjobb segítség az emlékezet. Emlékezve össze tudjuk hasonlítani, hogy kinek milyenek voltak a kvalitásai, és milyen az eredményessége. Egyik sem lehet büszke magára. Én háromfélét látok. A korábbi garnitúra az a fajta volt, amelyik eladja az aranytojást tojó tyúkot, majd az árából bőségesen eldagonyázik, és igyekszik a következő választást elveszíteni, hogy a hiány ne őt húzza le. (Na ez nem sikerült GyF-nek 2006-ban, és ezért volt kénytelen színtvallani. Ha az első O-kormányt nem buktatják meg, már régen jobban állnánk, és OV-nek se lett volna soha 2/3-da.) A másikféle a momentumos szinvonal, ők rögtön a tyúkot ennék meg. A harmadikat most láthatjuk tevékenykedni. Azok lenyúlták az EU kasszát, és visszavették az aranytojást tojó tyúkot. Az egy tojást félretesznek takarmányra, a másikat ráköltik a népre, a harmadikat meg lenyúlják, amíg a nép örvend. Ezért marad minden a régiben, mert a körülményekhez képest kiszámíthatóan folyik az élet, és rendszeresen adódnak új lehetőségek. A pipi bőségesen van takarmányozva, és így a NER is szépen gyarapszik. Persze lehetne ezt sokkal tisztességesebben is, de ki csinálná ingyen? Ezek a tehetséges, és alkalmas, de kicsit sem becsületes politikusok, de velük még mindig sokkal jobban járunk, mint a másik oldallal.

"ki tudod jelenteni, hogy "tényszerűen így van""
- Kizárólag akkor szoktam kijelenteni, ha tényleg tudom. A véleményt akkor sem fogadom el ténynek, ha az enyém.

"De van valami, amit nem ő dönt el? Valaki más beleszólhat"
- A vezető nem dönt szinte semmiben sem, ami az operatív dolgokat illeti. A vezető irányelveket fogalmaz meg, célkitűz, ilyesmi. Az alsóbb szintű vezetők ezt szakosodva kisebb egységekre bontják, majd előbb-utóbb végrehajtásra kerül. Amit a vezetőtől elvárunk, az a komplex egész átlátása. Most a kérdés az, hogy mennyire lenne értelme választani, ha utánna a megválasztott nem vezethetne belátása szerint? Mennyire lenne értelme, ha a vezető nem olyan beosztott vezetőkkel venné körül magát, akik az ő elvárásai szerint gondolkodnak, és egy kormányülés hitvitákról szólna irányítás helyett. Ott vannak épp a németek. Még azt sem képesek eldönteni, hogy milyen ásványvizet igyanak ülés közben.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.05.06. 22:24:37

@Neytiri1: M vs. V szappanopera. Érdekes teória. Még akár úgy is lehet. Annyit azért hozzáfűznék, hogy ha Jucika csak vádaskodott, akkor Petike miért nem jelenti fel rágalmazásért? A válasz pedig talán abban lehet, hogy pl. volt ez a mentős sztori, amiben Petike hülyét csinált a feleségéből, az a mentőkből, ő meg addig elment autózni, amíg elül a por. Nemrég nyilvánosságra került az erről készült jegyzőkönyv. Petikének viszont rögtön az lett a reakciója, hogy feljelenti a nyilvánosságra hozót. Jogilag még igaza is lehet, na de ugye ez nem úgy néz ki, mintha Jucika hazudott volna, hanem úgy, hogy Petikét kényelmetlenül érinti az igazság.

Női pofonok. Nos ezeket nem nevelő célzattal adják, hanem dühből, ahogy MZP püföli a csemetéit. Persze, miért ne lehetne ereje, na de azért annyira nem lehet erős, hogy feltétlenül vissza is kelljen adni. Amelyik nőnek ez a természete része, azt vegye el a harapósló, amelyik viszont békésebb fajta, és ennek ellenére így kijön a sodrából, az talán elgondolkodtató lehetne, hogy vajon mi nincs jól?

"szegény gyerek csak akkor létezik, ha a szülő iszik és cigizik."
- Természetesen ez kiragadott példa, vannak más önpusztítási módszerek is. Elvileg egyetértenék vele, hogy akár miért ne lehetne másként, de minden egyes megvizsgált eset azt bizonyítja, hogy nincs. Volt egy kolléganőm, aki Providentezett. Aberrált egy elfoglaltság, de ez most mindegy. Kihívták egy családhoz, amelyik előtte tán egy évvel örökölt egy nagyobb összeget. Kifizették minden adósságukat, maradt is rendesen, sőt még dolgoztak is. Elvileg egyenesbe jöttek. Azért kellett kimenni hozzájuk, hogy ezek után kölcsönt kérjenek. Az első alkalommal, amikor ment hozzájuk beszedni, roskadozó asztalt talált, mindenféle félig sem elfogyasztott kiskiszerelésű hízlalószerekből. A másodiknál ez megszűnt, a harmadiknál mesét kapott, hogy miért nem tudnak fizetni. Végülis igazad van, nem elitták. Vannak zselléragyú emberek, akiket cselédsorban kellene tartani, hogy minden napra legyek kajája, mert képtelen hónapos ciklusokban gondolkodni. A lényeg ugyan az. Nem a rendszer az oka, hogy nyomorban élnek. Akármennyi sem lenne elég, mert egyszerűen ostobák.
A menzakaja minőségéről nem nyitunk vitát, valóban nem egy sztárséf vizsgamunkája, de elsősorban a szülőnek kell gondoskodnia a gyerek ellátásáról. Ha nem képes rá, akkor nem a menzát kell hibáztatni, hanem örülni neki, hogy valami mégis csak van. Kritikákat az fogalmazzon meg, aki fizet is érte.

"a legkevesebb fizetés van az országban eu-s szinten."
- Meg ugye a legalacsonyabb rezsidíjak is. A fizetés árfolyamalapú átszámítása nagyon félrevezető. Azt kell nézni, hogy egy átlagoas egynapi fizetésből ott helyben mennyi áru, vagy szolgáltatás vásárolható. Mennyi kint a lakbér, a gázár, a villanyszámla, azért ott hány órát kell dolgozni, és mennyi itthon. Ha végigmegyünk egy átlagos család kiadás-bevételein, kiderül, hogy olyan nagyon nem is vagyunk lemaradva. Javaslom a bigmac-index tanulmányozását.

"5 műszakra, kevés pénzért. Nagy lehetőség. Persze tanulni kéne.
De nem mindenki okos."
- Hol van 5 műszak? Én eddig max 3-ról hallottam. Amúgy nem azt állítottam, hogy mindenki megtalálja élete álomállását, hanem hogy van lehetősége pénztkeresni. Ami meg a tanulást illeti, sajnos már nem kell hozzá ész. Olyan idióták jönnek ki az egyetemekről, akik húsz éve még érettségit sem kaptak volna. A diploma manapság elhatározás, és nem tanulás kérdése. Ez persz enem vonatkozik az értékes diplomákra, Pl orvosi, mérnöki, egyéb természettudományi, stb. Sajnos vannak katasztrófális diplomák is. Eljött a "hülyék paradicsoma". Majd nézd meg! Zseniális film.

"nem hiszem, hogy jó, ha nekem nem jó"
- Ugyan már, nem vagy te ilyen reménytelen. Közelítsd meg másfelől! Gondolj mondjuk egy olyan sportra, amelyik nem tetszik, mert mondjuk unalmasnak tartod! Attól még abban is vannak profik, akik csúcs szinten csinálják. Az alkalmasság nem esztétikai, vagy érzelmi kérdés.

"Az ország "sok" vidékből áll. Gödöllő, Aszód, Hatvan, Gyöngyös térség az, amit én jobban ismerek"
- Úgy gondolom, hogy itt tennem kell egy építő szándékú megjegyzést. Előző hozzászólásodban azt írtad, hogy "vidéken". Anélkül hogy bántani akarnálak, dondold át.: Ha te hallanál egy általánosító megjegyzést olyan dologról, amiről pontosan tudod, hogy általánosan nem igaz, mit szólnál? Most képzeld el, ha nem beszélgetni szeretnék veled, hanem a földbedöngölni, nem lenne ez egy tökéletes alkalom, hogy megtegyem? Az lenne a javaslatom, hogy máskor úgy fogalmazz, hogy mondjuk ezen a vidéken, vagy az általad ismert területen, stb. Sokkal védhetőbb álláspont, és így már vitatkozni sem lehet vele. Természetsen elhiszem neked, én nem ismerem azt a vidéket. Sosem akartam a Duna azon az oldalán élni.

"hidd el, hogy eljut hozzád is ez, mert terjed, mint a pestis"
- Pár éve költözött ide egy hasonló horda, és megjöttek a tünetek is. A Helyi cigányaink kiveték őket a településről. Errefelé nemigen tűrik a szemetet. Itt mindenki dolgozik.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

Lorrh 2024.05.06. 22:12:47

@F.M.J.: " Valójában nem egyeduralma van, hanem ez a nép véleménye. "
Hát sajnálom a beszűkült gondolkodásodat ami elfeledteti veled a szavazási körzethatárok átszabását, az erdélyieknek adott szavazati jogot - akik nem ide adóznak tehát nem vállalnak felelősséget a döntéseikért - elfeledteti veled a borzalmas közpénz égetést ami az óriásplakátolást, propaganda agymosást és bármi ellenzéki hang karaktergyilkolását műveli. A teljes közmédia és sajtó megszállását jelenti - ezeket elegánsan átléped és nem látod annak aránytalanságát, hogy a szavazóképes lakosság 50 valahány százaléka már kétharmados egyeduralkodói diktatúrát jelent. Ha neked ez mind okés, akkor nincs értelme nekem egy fidesztálibbal vitázni.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

Neytiri1 2024.05.06. 20:19:45

@F.M.J.: Sajnos ha nem látom a magam szemével a vizsgálatot, és az adatokat, összehasonlítva azzal, hogy mi nem káros még, akkor nem hiszem, hogy nem káros.
Erre azt mondom, hogy nem büszkeségre okot adó tulajdonság. De inkább hiszek abban, hogy valami káros, mint abban, hog azt mondják, hogy nem káros.
Mert néhány dologról már kiderült később, hogy ja, mégis káros volt.
Ha nagyon meg akarsz szorongatni, most példát kérsz és én hirtelen nem tudok, mert csak azt raktározta el az agyam, hogy ez így volt. :)
Legutóbb az oltással voltak ilyen gondjaim. Kicsit sokan lettek betegek a környezetemben.

Megint kétféle "tény" lát napvilágot és mivel nagyjából minden titkos, meg elsumákolt, így valóságos adat kevés van. Arról, hogy mennyi magyar beszállító szállítja be az akármit (ami egyébként ismerve a viszonyokat valószínű, hogy mészárostiborcésner-es cég, bár igen, mondhatod, hogy azok is munkaheleket teremtenek, csak bosszantó, hogy minden az övék és más vállalkozásokat nem igazán engednek szerepelni), és mennyit nem, és mennyi dolgozó (lesz) magyar, és mennyi nagyobb kvatlitású munkahelyet töltelenek be magyarok, illetve mennyire jó, hogy vizet használnak, hogy jó termőföldet tesznek tönkre. Milyen lesz az élet a behozott munkásokkal, milyen épületeket foglalnak el nekik (gyereküdülő, szálloda, stb), és hány magyar esik el a munkától (természetesen megkérdezed, hogy holmikor, amire azt tudom, mondani, hogy sumákolva csinálják, így nem egyértelműen bizonyítható, de saját bőrén érzi a magyar más most, aztán vizsgálgatnak és mivel orbán azt mondta, hogy nem vehetnek el munkahelyet, így lezárul, hogy nem vettek, máshogy volt az). És a másik nagy kérdés, amikor visszafelé jönnek majd az akkumulátorok, akkor azzal mi lesz.

Tudod az egyik legnagyobb baj a fidesszel és orbánnal, hogy sumákolnak, sokat, köntörfalaznak, mesterien nem válaszolnak kérdésre, csak bezzeggyurcsányoznak, meg másról beszélnek, számtalan példa van erre a parlamenti közvetítéseknél, amit ha nézek, totálisan felcseszem magam a KÓRmány tagjainak válaszán (lehet, hogy eljutnék egy pofonig is. :)))
Jó neked, hogy ki tudod jelenteni, hogy "tényszerűen így van". :)

Ó, hát én nagyon nem szeretek csalódást okozni. :)
Inkább azt kérdezem (pedig ez csúnya dolog egy beszélgetésesvitában, hogy visszafordítja az ember), hogy szerinted nem egyeduralma van?
De van valami, amit nem ő dönt el? Valaki más beleszólhat (országon belül)?
Valami kell nekik és egy szombat éjjel éjfél előtt már meg is van a salátatörvény és másnap már úgy is van. Ők a saját tervükre találnak ki törvényeket. Nem fordítva.
Ez egyeduralom. Szerintem.

Szoktam vele beszélgetni és ha politikára kerül sor, vele dícsérem orbánt. :)

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

Neytiri1 2024.05.06. 19:55:07

@F.M.J.: nem fúrta meg a karrierjét, hiszen ő maga fúrta meg, először a lehallgatási botránnyal (hiszi valaki, hogy semmi köze nem volt hozzá?), aztán a kegyelmi üggyel, amit szerintem azért marhára jobban felfújtak, mint kellett volna. Ezzel nem bagatellizálom el a törtnetet, de az összeskétnő bukását ezért azért nem kellett volna megélnünk, bár szerintem benne volt ebben, hogy baromira elegük is lett az egész fideszből (is), és jó alkalom volt, az ablakpucoló egészen jól jött ki ezzel anyagilag, élete végéig (jut eszembe te támogatod ezt a kánaánt a köztelnököknek, ha buknak, ha nem?), juci meg szerintem van annyira értelmes, hogy látta, hogy kezd vállalhatalan lenni a fidesz és orbán.
Szóval inkább juci fúrta meg a férje karrierjét, először a kilépésével kirúgták mindenhonnan, majd amikor feltörekvő politikussá vált, akkor azt is megpróbálta szétrúgni.

Egy nő is tud erős pofont adni, én nem mondanám, hogy csak legyintés. És egyébként amelyiknek eljár a keze, ott bizony kikandikál, hogy nem bír magával, agresszív.
Én összesen egy pohár fantát öntöttem pasikám fejére, mindkettőnk meglepetésére, de pofon sosem jutott eszembe, viszont éreztem, hogy nem kell hozzá sok, és tudom, hogy nagyon fel lettem hergelve akkor, én megálltam, ő nem.
Tárggyal dobálta asszonyát - mondja az asszony. Bizonyték?
Egyébként ha annyira rossz volt neki, miért nem tette feljelentést, miért nem lett kivizsgálva, miért nem vállalta azt, mert így a nagy része egy általa elmondott "történet", mindössze.

Ez olyan fideszes, hogy szegény gyerek csak akkor létezik, ha a szülő iszik és cigizik.
De, éheznek, max. a suliban ingyen kapnak menzakaját, hú, de finom is az. Így emlékszel?
Én nem. A piszkefőzeléktől még hánytam is. A fölös tejeskávétól öklendeztem, a hitlerszalonnának a szagától rosszul lettem. Persze ez régen volt, de gyermekem menzakajáját látva és hallva, nem lett sokkal jobb és kiadósabb és vitamindúsabb.
Nemcsak most vannak szegények, a bokrosnál is voltak, de elszaladt az idő, igazából nem visszafelé kéne mutogatni, hogy akkor is, hanem gazdagabbaknak kéne lennünk.
Nem tudom, hogy tudod-e, hogy a legkevesebb fizetés van az országban eu-s szinten.
Én nem hoznék könnyedén ítéletet, hogy minden utcán lakó csak maga tehet róla, hiszen nem ismerem mindet.

Lehetőség? Mire? 5 műszakra, kevés pénzért. Nagy lehetőség. Persze tanulni kéne.
De nem mindenki okos. És ha mindenki okos lenne és tanulna, ki vinné el a szemetet, ki dolgozna 5 műszakban aligpénzért? Ki ásná ki a halottak sírját?

Akik most tombolnak, hogy Anyák Napján tüntetett, vajon mind imádja az anyját, minden Anyák Napján ajándékkal lepi meg, elviszi a cukiba, leveszi a terhet a hátáról?
Ugyanmár, te sem hiszed ezt azért, gondolom. :)
Jó belekötni, ennyi. Egyébként nem egész nap volt tüntetés. És nem is kellett elmenni.
Éppen az anyákért is tüntettek, hogy jobb legyen nekik.

Sajnos nem tudom azt mondani, hogy el tudok rugaszkodni önmagamtól olyan szintre, hogy azt mondjam, hogy attól, hogy nekem nem tetszik, még jó, mert nem hiszem, hogy jó, ha nekem nem jó. :) Bocsánat, lehet, hogy gyarló vagyok? :)

5. bekezdéseddel egyetértek, én is szeretném tudni, hogy kicsoda, micsoda, miért és hogyan lobbant be a fejében ez a cél, milyen ember, mi vezeti és milyen lesz.
Semmilyen hatalomra került ember nem marad olyan, mint amilyen volt. A változása attól függ, hogy mekkora hatalmat kap.
Én magam sosem akarnék hatalomra törni, mert félek, hogy nem tetszenék magamnak.

Az ország "sok" vidékből áll. Gödöllő, Aszód, Hatvan, Gyöngyös térség az, amit én jobban ismerek. Sok betörés van, kerítéssel, zárral, kamerával. Egy nap/este több helyre bemennek. FB-on adják egymásnak a hírt az emberek, hogy melyik utcába mentek be, várható a környéken a folytatás. Csodálatos fényképek, kam.fevételek megosztása van, ahol legtöbbször kapucnis szarháziak láthatóak. Rendőrség seholsenagyon.
Te egy jó helyen laksz, de hidd el, hogy eljut hozzád is ez, mert terjed, mint a pestis.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.05.06. 19:27:16

@Neytiri1:
"a vízben is kimutatták, a levegőben is az igen káros anyagokat"
- És ezt természetesen megírta az újság. Pont az az újság, amelyik megírta, hogy annak idején a felújított metrókocsiknak nem záródik az ajtaja. Azt már nem írta meg, hogy úgyes aktivisták kiékelték egy-egy fakockával, hogy bezavarodjon a rendszer. Nem kell mindent elhinni. Nincsenek olyanok, hogy "igen káros" anyagok. Azoknak van neve, csakhogy azt már nem írják, mert kiderülne, hogy csak szemfényvesztés az egész. Először én is felültem a híreknek, gyorsan rá is kérdeztem a bennfentes családtagra, hogy biztosan nincs-e veszélyben. Kinevetett, és elmondta a valós sztorit. Nyugodj meg, semmivel sem veszélyesebbek a Mo-i akkugyárak, mint bármelyik másik ipari tevékenység. Vannak kockázatok, messze kevesebb, mint amivel riogatnak, de valamit csak kell csinálni. Ha szélkerekeket gyártanánk, akkor az ellenzéki sajtó rákkeltő azbeszt-veszélyről, időjárásbefolyásolásról, meg légszennyezésről cikkezne, ha hajózásfejlesztés lenne, akkor épp a halak élőhelyét pusztítanák. Ez ostobaság.

"rengeteg ország szerette volna ezeket az akkugyártó ferdeszeműeket, de legnagyobb sajnálatukra orbániát választják.
Te mit gondolsz, hogy miért?"
- Ugye milyen jó kérdés? Főleg az milyen jó, hogy vajon miért akadályozzák, hogy a legjobb ajánlatot adó magyar konzorcium vegye meg a Talgot? Nem lehet inkább ebben valamiféle összefüggés? Persze hallottam az okolást, hogy mer a zorbán diktátor, de bármilyen bárgyú is volt, egyáltalán nem volt releváns. Szóval szó sincs kiemelkedő nyugati környezetvédelmi elvárásokról. A magyar gazdaságpolitika lényege, hogy adókedvezményeket adnak a tőkebefektetőnek azzal a kitétellel, hogy minimum mekkora hazai beszállítói keretszerződéseket kell kötniük. Ez összességében jó a befektetőnek, mert kevesebb a kiadása, de jó az államnak is, mert a beszállítókon keresztül munkahelyeket generál. Na persze az ellenzéki sajtó erről sem beszél, de attól még tényszerűen így van. Ennek fényében kell értelmezni a befektetések okait.

"Szerintem egyeduralma van. Nem tudsz meggyőzni az ellenkezőjéről.
Salátássemjénjózsival az élen azt találnak ki, ami nekik jó.
Elég rövid igyekeztem lenni. :)"
- Ezzel most csalódást okoztál. Úgy gondolom, eddig elég konstruktívan jártuk körül a dolgokat. Mi az hogy "Szerintem egyeduralma van. Nem tudsz meggyőzni az ellenkezőjéről."? Én nem igénylem, hogy rövid légy. Fejtsd ki rendesen, hogy miből gondolod! Valószínűleg itt is valamilyen félreértésről lehet szó, mint a "Irdatlan mennyiségű betörés van (legalábbis vidéken)" kiszólásban, pedig az is csak a kevés infóból következett, és az sem volt tényszerű.

"nem az egyik unokatesóm vagy? "
- Ha szoktál vele beszélgetni, akkor biztosan nem. Olyan messze élek az enyémektől, hogy csak nagyon ritkán, családi események kapcsán találkozunk, akkor meg van egyéb megbeszélni valónk is. A politika lényegtelen apróság olyankor.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.05.06. 18:50:29

@Neytiri1:
"míg péter nem hozta ezt elő, addig a nő ... éppen azzal jött elő, ... hogy milyen szemét a férje, "
- Értem, de ez a történés oda-vissza értelmezhető. Felvázoltad a Petike szemszögű megközelítést. Jucika szemszögből meg hangozhat úgy, hogy amíg nem fúrod a karrierem, addig nem teregetem ki, hogy milyen gané vagy. Petike lépett, Jucika is. Mégegyszer hangsúlyozom, hogy ezidáig az összes elkötelezett állásfoglalás szimpátia, és nem bizonyítás alapú. Ide sorolom az amúgy szakemberek által végzett távdiagnózisokat is, mert azok sem klinikai vizsgálatok.

"Kézzel való érintés a nő részéről volt."
- Na ez például egy igazi gumicsont. Csupán a példa kedvéért vizsgáljuk meg! Jucika talán egy MMA harcos? Őszintén. Valóban van fizikai jelentősége egy nő pofonjának? Nincs. Annak jelzésértéke van. Az meg igazán nem Petike érdemei közé sorolható, hogy ő meg tárgyakkal dobálta a gyerekei anyját. Szerintem hagyjuk is ezeket a bulváros részleteket, mert maga a jelenség a fontos. Amit Petike csinált, az ugyan olyan genny dolog, mint amikor bármelyik másik kuki teszi ki szakítás után az exe pucér fotóját a netre. A bizalommal férfi nem él vissza, csak egy harmadoszályú f@sz.

"sok gyerek éhezik, sok km-re utazik iskolába, most már pénztárcától függő tanítást tervez. Ez mennyire mutatja, hogy megbecsüli az anyákat?"
- Na akkor nézzünk egy kicsit a tények mögé! Én is ismerek olyan családot, ahol a gyerekek el vannak hanyagolva. Ez tényszerűen igaz, de amikor erről propaganda jellegű cikk készült, akkor nem említették meg, hogy a szülők addig szoktak józanok lenni, amíg felveszik az akármilyen támogatást. Nem, nem genetikailag túlpigmentáltak. Elméletileg fehérek, csak nem látszik a kosztól. A gyerekek ennek ellenére nem éheznek, mert ingyenes az iskolai étkeztetés, és evvel meg is dől a mondat első kijelentése. Egyetlen gyerek sem éhezik, amelyik eljár az iskolába. Arról persze lehetne vitatkozni, hogy milyen a menzaminőség, meg kellő-e a választék, de tényszerűen van mit enni, tehát nem kell éhezni. Ide tartozik még, hogy a gyereket ugye nem az állam csinálta? Csak azért, mert nekem is van 4, a bokroscsomag idején voltak kicsik, keményen meg kellett dolgozni a kenyérért, és nagyon kussban kellett maradni, ha másnap is szeretett volna az ember bemenni a munkahelyére, de a gyerekek akkor is kaptak enni. Ha annak idején ilyen lehetőségekkel indulhattam volna, mint most a gyerekeink generációja, már a harmadik csapágyat cserélném a kastélyom alatti kacsalábon. Fenntebb írtam valahol, aki most az utcán van, az oda is való, mert nem él a lehetőségeivel. A mondatod utolsó megjegyzésével kapcsolatban. Nem az államnak van anyja, hanem az embereknek. Az embereknek kell(ene) tudniuk megbecsülni az anyákat. Ez nem állami feladat, ez emberi értékrtend kérdése.

"hogyan függ össze a taxis ruhájával és az illatos kocsival, azt nem értem"
- Mivel szoktam blogcikkeket is írni, hajlamos vagyok eltolódni irodalmi kifejezési stílus felé. Elnézést! Egyszerűbben arról van szó - maradva a közlekedési hasonlatnál -, hogy a vezetés képessége nem jelent ok-okozati összefüggést a körülmények komfortjával, vagy a céllal. Az, hogy nem értünk egyet a haladás irányával, még nem jelenti, hogy maga a jármű ne lenne szakszerűen vezetve. Mondhatom másként is. Attól, mert bankot rabolni nem törvényes dolog, még lehet profi módon csinálni. A tevékenység célja nem minősíti a kivitelezés profizmusát. Ezt azért kell különválasztani, mert pont ezek az cizellálatlan sommás megközelítések akadályozzák a kormány leváltását. A negatív jelzők nem szinonímái egymásnak, mint ahogyan a pozitívak sem, mindegyiknek megvan a jelentése, és el kell ismerni azt is, ha valami annak ellenére jó, hogy nekem tetszene.

"szerintem meg az sem! (nem nem, hanem sem) volt tisztességes, amit ez a nő csinált."
- Talán félreértettem, de szerintem te is. Azért nem releváns a kérdés, mert Jucika nem akarja az országot vezetni, tehát nekem mint választópolgárnak az ő sztorija legfeljebb szappanopera. Petike esetében is ez lenne, csahogy ő kormányzati pozíciókra tör, innen pedig tudni akarom, hogy miféle ember. Eddig gyatra alá.

"Irdatlan mennyiségű betörés van (legalábbis vidéken), kurva kevés rendőr"
- Jó rég kiköltöztem a városból. Vidéken élek. Bizonyára igazad lehet a saját tapasztalataid alapján. Biztosan vannak olyan szigetek is. Ahol én élek, ott azért épülnek kerítések, hogy ne jöjjenek be az őzek, és tegysék tönkre a gyümölcsfákat, meg a szőlősorokat. Nekem spec még utcafronti kerítésem sincs. mindkét autómban benne van a kulcs is, meg a papírok is állandó jelleggel, és egyik sem egérkamion. Nyitott tárolóban a kerti traktor, a fűnyírók, bármi, soha senki nem nyúl hozzá, és ez nem egy pémium település, mint mondjuk a Lővérek. Szóval egészen biztos lehetsz benne, hogy a "vidéken mi van" témát nem ismered elég jól.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

Neytiri1 2024.05.06. 17:16:09

@F.M.J.: ez a kicsihuszár hol lenne orbán lánya nélkül? Ki lenne?
24.hu/fn/gazdasag/2024/05/06/tiborcz-istvan-orban-rahel-svabhegy-villa-jellinek-daniel-ingatlan-fakivagas/
Most pedig ő az egyik mindentvisz libling. És semmi sem elég neki.

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?

pollutio 2024.05.06. 15:17:27

@Neytiri1: Mondani mondhatod, de én átlátok a szitán, nem úgy mint a Juci a szerelmes gőzében...
Csak az Unicum! Más tömény szesznek nincs helye az ég alatt!

Bejegyzés: Mire lenne jó nekünk Magyar Péter ?!?
süti beállítások módosítása