Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

Tanácsok Nagy Mártonnak!

2024. szeptember 10. - Diorella Queen

  Amikor infláció van, jön a kamat emelés, az emberek kiszipolyozása és mindig ezzel akarják megoldani ezt a problémát. Ami részben sikerülni szokott, aztán időnként ( mint most ) durván átesnek a ló másik oldalára.

És akkor leáll a gazdaság, a kkv-k nagy része csődbe megy és megint megy a kapkodás.

Azzal, hogy variálnak minden fronton és spórolni akarnak, továbbá hogy engedik a nyugdíjasok teljes munkaidős foglalkoztatását, sm-től és tőlem havi szinten félmillió Forinttól estek el. Ennyit nem tudunk befizetni a költségvetésbe, mert nekem nincs munkám és a munkaerőpiaci értékem gyakorlatilag nulla, sm - től pedig elvették a lehetőséget,így neki sem kell már a költségvetésbe befizetnie azt az összeget. És ez csak két ember.

De ki fizessen adót egyáltalán, ha a multik nem fizetnek, mert csak kedvezményeket és támogatásokat kapnak, cserébe küldik a Nokiás dobozokat nyilván. Tehát a multik kiestek mint potenciális befizetők, legjobb esetben is csak az alkalmazottak után fizetik a járulékokat és az alacsony béreket. A 25 év alattiaknak nem kell adózni, a sokgyerekeseknek szintén nem kell adózni, a nyugdíjasoknak szintén nem kell már lószart sem fizetni. Marad tehát a 40 -től - 65 év közötti korosztály, akiknek adót és járulékot kellene fizetnie, csakhogy, ez a korosztály viszont kiszorul a munkaerőpiacról a fentiek miatt.

Honnan kellene tehát bevételnek jönnie a költségvetésbe ?

Maradnának a kkv-k , de azok meg csődbe mennek a zéró forgalom miatt, ami mindez problémákból összeadódik. A nyugdíjas nem fog már bútorra, ruhára, cipőre és új táskára sem költeni. Nagyrészt a gyerekeiket segítik a havi 5-600 ezres bevételből, illetve bevarrják a párna cihába. De Nagy Márton arra számít, hogy majd a kamatemelés hatására beteszik a bankba a pénzeket. Hát nem fogják, mert egyáltalán nincs bizalom a bankok iránt,nagyrészt a sok banki csalás miatt. Amit persze nem tudni milyen arányba deritett fel a bűnüldöző szerv, mert sosem olvastam arról, hogy elkaptak volna banki csalókat. Ezek után épeszű ember nem teszi bankba a pénzét, főleg nem a nyugdíjas.

Honnan kellene bevételnek jönnie a költségvetésbe?

Mindig a magyar családokat támogatjuk ezerrel. Mindenki fizeti a sokgyerekesek gyerekeinek összes költségét az adójából. Tehát a szomszédban lévő háromgyerekes Maczóné Dzsoni köszönni sem tudó gyerekeit nekem is támogatnom kell, már amikor éppen van munkám. A gyerekek a jövő és ez így van rendjén, ám de a jelenlegi gyerkőcöknek már munkája sem nagyon lesz az MI miatt ,másrészt semmivel nem fogják tudni itthon tartani őket, hogy adózzanak egy ilyen megrohadt rendszereben. Minek kell akkor ennyi gyerek? És miért nem szül mindenki annyit, amennyit a férjével és feleségével, mások terhelése nélkül is fel tud nevelni?!? Miért kell mások pénztárcájára szaporodni?

A fidesznek csak nyugdíjasok és gyerekesek léteznek ebben az országban.

Mi van a többi millió emberrel, ahol csonka család van, ahol nem született gyerek akármilyen okok miatt, ahol nem nyugdíjas és nem 25 év alattiak vannak?

Azokat mindet az árokba lökte ez a kormány.

És továbbra is fennáll a kérdés, ki fizeti az adót és járulékot, ha még a kalauzokat is leépítették a MÁV-nál?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idegbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr1518488387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s 2024.09.10. 13:44:58

@Diorella Queen: Nem mindent látsz kristálytisztán. Addig nem számítva, hogy mártonék és maga orbán is kurva nagy szarban van. Meg hát ti is sm-mel együtt. Ezt például nem is értem.

Diorella Queen 2024.09.10. 15:01:58

@s: 2019-ben is ugyan ennyi volt a bérem és most is ugyan annyit fizetnek mindenütt.
Közben az árak pedig duplázódtak.

Diorella Queen 2024.09.10. 15:10:18

@s: Azt a kurva nagy szart, folyton a lakosság fizeti meg!

s 2024.09.11. 00:09:18

@Diorella Queen: Nem egészen. Régebben a netto 100 áttörésének nehézségeiről írtál, ma ez netto 270 lett. Tény, hogy ennél többet kellene keresni, ahogyan az is tény, hogy nem rendeleti úton. A gazdaság fejlődése eredményeként rendeződnének a bérek, de itt sem gazdaság, sem fejlődés nincsen, nemhogy a kettő együtt.

Ha emlékeim nem csalnak, SM valamiféle gazdasági ember. Akkor nem is értem miért nem boldogul. Ők a jég hátán is megélnek, függetlenül a lapjárástól. Például előle sincsenek elzárva azok a lehetőségek, amik a legegyszerűbb emberek számára adottak.

"Amikor infláció van, jön a kamat emelés"
Igen, mert ki akarják vonni a pénzt a gazdaságból, hogy ne legyen árfelhajtó hatás. Másrészt finanszírozni kell a költségvetés adósságát, ez pedig csak magas hozamokkal lehetséges.

"engedik a nyugdíjasok teljes munkaidős foglalkoztatását"
Ez az előszobája annak, hogy egyáltalán nem lesz nyugdíj. Errefelé megyünk, csak a hülye nem látja. Az eu. pénzek hiányoznak kurvára, de orbán (foga közt egy avas szotyolával) emberkedik ott, ahonnan a pénzt kellene elhoznia.

"A 25 év alattiaknak nem kell adózni, a sokgyerekeseknek szintén nem kell adózni, a nyugdíjasoknak szintén nem kell már lószart sem fizetni."
Valahogyan hatalmon kellene maradnia orbánnak (szerinte legalábbis), erre pedig az osztogatás tűnik számára a legjobb megoldásnak. A probléma mindössze annyi, hogy már nincsen mit osztogatni.

"Honnan kellene tehát bevételnek jönnie a költségvetésbe ?"
Áfa. Az fedettpályás európa csúcs minálunk. Ha nem is keresel, enni csak fogsz valamit.

"a jelenlegi gyerkőcöknek már munkája sem nagyon lesz az MI miatt"
Dehogynem. Csak más, mint a mi munkánk. 100 évvel ezelőtt a mai állások fele nem is létezett, az akkoriak is eltűntek idővel. Munka mindig lesz, mert a robotoknak nem lehet eladni termékeket, a cégek pedig a fizetőképes vevőkből élnek. Minden az emberekért van. Még a robotok is.

"Minek kell akkor ennyi gyerek?"
Mert orbánnak kőagya van. A nagy terület, sok ember a régebbi korok eszménye, amikor a földet túrta mindenki, tehát sok föld kellett, és sok ember, aki túrja. Mára ez megváltozott, a tudás és szolgáltatás került előtérbe (pl. Svájc, Luxemburg, Monaco).

Egyébként nagymártonnak egy jó tanács létezik. Röffentse be a légierő valamelyik gépét, és meg se álljon Bogotáig. Ott nyisson egy kuplerájt, mert valószínűleg az is jobban fog menni, mint itt bármi.

God Harald 2024.09.11. 07:09:51

@s: tökéletes körkép! Vagy inkább kórkép… A sok földhözragadt, buta, képzetlen meg tapsol hozzá…meg a haszonlesők.

Lorrh 2024.09.11. 08:44:16

@s: a sok gyerek azért kell orbánnak hogy legyen aki megtermelje a nyugdijakat. De ez butaság, mert elmennek a fenébe vagy drogosok lesznek és nem dolgoznak. sálálááá
Kőagyú ebben egyetértek, de hát honnan lenne fantáziája meg intellektusa? A felcsúti fauluvégen nem árultak olyasmit. Ezt nem lenézésből mondom, hanem mint tény.

s 2024.09.11. 10:30:46

@God Harald: @Lorrh: Jogász. Jogászkormányunk van. Ez sok mindenre magyarázat. Fiskális politikával persze bizonyos dolgokat el lehet intézni, de nem lehet megoldani mindent. Hagyni kellene kicsit a gazdaságot menni a maga feje után, de orbánnak ez túlzottan liberális. Ő akkor érzi biztonságban magát, ha mindent megbasz maga körül. A gazdaság teljes magára hagyása is téveszme nyilván, az USA visszatérő válságai erre utalnak. A helyes játszmavezetés a kettő megfelelő kombinációja, mint oly sok esetben, az igazság itt is valahol középen van. A jó arányok megtalálásához intelligencia kell, de ez orbánéknál fogyóeszköz. Amint látom éppen elfogyott.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.11. 16:55:33

@Lorrh:
Azzal hogy szétcseszi az oktatást, eleve maga ellen hergeli a fiatalokat, szavazóképes gárda talán leszavaz a Tiszára mielőtt kivándorol külföldre tanulni, vagy dolgozni.
Látszik a szemén milyen beteg a faszi, vérképét megnézném, majfunkció és a koleszterin biztos az egekben, sétálni kellene meg kevesebbet zabálni, nem emelgetni a vasgolyókat , de ebben is Vlagyimírre akar hasonlítani a parasztja.

s 2024.09.11. 21:44:43

@szociál: putyin még nála is betegebb. Remeg keze, lába. Elszakadt a valóságtól, a régi Szovjetuniót akarja visszakapni, amikor még aktatologató volt Drezdában, és seggrészegre ihatta magát a cimbikkel harmónikaszó mellett. Öreg is, mint a szar, hitlernek abban legalább szerencséje volt, hogy 56 évesen fejbelőtte magát. Változnak az idők, ez is valaki másra fog maradni, hogy baszódjon fel ott, ahol van.

Lorrh 2024.09.11. 21:59:43

@s: sajnos putyinnak van rajongója, több tízmillió orosz szeretné visszaállítani a régi "dicsőségüket".
Ezek a beteg diktátorok nem a semmiből jönnek, hanem a nép termeli ki magából és lelkesen tapsol nekik.

God Harald 2024.09.11. 22:00:56

@s: már nem bassza meg élve a tigrist…

s 2024.09.11. 22:20:44

@Lorrh: Annak idején hitlernek is volt rajongója épp elég. A nyugat ott is inkább a fogát szívta, baszott belekezdeni a háborúba. Pedig könnyebb lett volna az elején elkapni a srácot. Oroszországgal más a helyzet. Egy atomhatalom több fegyverrel, mint a NATO -é összesen. Itt tehát a merénylet és az orosz nép ezáltali jóléthez juttatása lesz a megoldás. Ravasznak kell lenni, és még annál is ravaszabbnak.

s 2024.09.11. 22:21:59

@God Harald: Nem ez a fő gond. A baj az, hogy már a tigris sem bassza meg őt. Be szép is lenne pedig, édes faszom.

God Harald 2024.09.11. 22:36:10

@s: be szép is lett volna, ha 89-ben a tömeg felkoncolta volna Drezdában…

Lorrh 2024.09.12. 09:06:51

@s: ki van ez is találva. Egész jó könyv egyébként:
www.libri.hu/konyv/puccs-moszkvaban.html

Lorrh 2024.09.12. 09:08:00

@God Harald: ezt mondtam az előbb hogy ha nem putyin lenne akkor jött volna egy igor szergejevics zsanyeszkin. Ha a nép diktátorra vágyik akkor megkapja, ahol üresedés lesz ott valaki betölti a helyet.

s 2024.09.12. 09:27:17

@Lorrh: Annak idején hitler ellen is volt elég sok merénylet. A német nép már a csehek megszállása után sem gondolta jó ötletnek a dogot. A lengyelek után végképp nem. Egy kicsit belemelegedtek a témába Franciaország után, de Sztálingrádot követően már a belső kör sem hitte el, hogy jó fog elsülni a dolog. Ha megdöglött volna előbb az a vadbarom, a németek simán jobban jártak volna.

s 2024.09.12. 09:29:18

@Lorrh: "ha nem putyin lenne akkor jött volna egy igor szergejevics zsanyeszkin"
Az lehet. Viszont egyáltalán nem biztos, hogy ezt a játszmát viszi. Diktátor és diktátor közt nagy különbségek vannak.

Diorella Queen 2024.09.12. 09:34:28

@s: Ha emlékeim nem csalnak, SM valamiféle gazdasági ember. Akkor nem is értem miért nem boldogul.

Közgazdász informatikus.
Szerintem elrettent a kínlódásomat látva a munkahelyekkel. Saját cégében tevékenykedik ,és árulja a tárhelyeit és domaiokat. Meg valami szart fejleszt, ne kérdezd hogy mit. Továbbá hazárdjátékozik.
Sokkal többre lenne képes, mert nagy koponya.
Van az a mondás, hogy minden sikeres férfi mögött van egy nő.
Lehet hogy én tehetek róla, nem tudom eléggé motiválni pl. Nem tudom....

Diorella Queen 2024.09.12. 09:37:22

@s: Magunkat elnézve és ezt a köcsög világot, szerintem már az is borzasztó nagy dolog, hogy :
- fel tudtam nevelni egy gyereket egyedül
-még meg van a lakásom
-sm -nek pedig az ősrégi cége , meg a háza

De fejlődni nem tudtunk semerre, főleg külön-külön nem.
Nem vagyunk közös pénztárcán, nincsenek közös célok, max annyi, hogy együtt vénüljünk meg .
Ámen.

Diorella Queen 2024.09.12. 09:40:55

@s: Három csatornánk is a II. Vh-t tolják, napi szinten. Így hiába kapcsolok el bárhova, előbb utóbb jön egy dokumentumfilm a II. Vh-ról. Egyhuzamban hitler meg a nácik mennek , lassan már kívülről fújom az egészet.

Viszoint úgy látom, elég sok diktátor, részben másolja hitlert, illetve a rendszerét, szövegét stb-jét.

Diorella Queen 2024.09.12. 09:46:47

@s: A rendszerváltás után 10 évig volt jó.Amíg még nem volt agyon szabályozva minden .

Diorella Queen 2024.09.12. 09:48:18

Sm antik cégének, lassan már értéke lesz a vaterán.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.12. 09:59:39

@s:
De akik körül veszik ők meg Putyintól remegnek, annyira azért nincs rossz bőrben az öreg.
Elég stresszes lehet Putyin közelében tevékenykedni, rohadtul meg kell gondolnod mit válaszolsz, na ez a munkahelyi stressz, itt hamar rámegy a szíved meg az idegrendszered :)
@Diorella Queen:
Vityus Hitlert és Putyint másolja szélsőjobbos komcsi a szentem.
A migri politikájával semmi gondom, de ezt se őszintén csinálja, csak is azért hogy az öregasszonyok a falvakban beszarjanak a kuntakintéktől és leszavazzanak a honvédő Vityára, magasról lexarja hány idegen telepedne itt le, lásdt letelepedési kötvény aki penget az eu tag lehet csak pénze legyen, senkit se világítanak át inkább passziánszoznak a Belbiztonságban.
Orbánék nem fizették be határidőre a 200 millió eurós büntetést, ha nem utalnak, akkor a pénzt az uniós támogatásból vonják majd le, napi 1 millió euró, ízlelgessük, tudom ez Vityusnak aprópénz, inkább vesz vel kínai hitelt.
És éppen ezért csökkent 4 százalékra a Fidesz és a Tisza párt közötti távolság, DÉKÁ meg a többi idióta meg be se jutna a parlamentbe :))
Valamit csak ért ez a hőmérőzgetés a kórházakba, meg az országjárás...Vityus lefogyhat 65 kilóra is már baszhatja, attól hogy kockás lesz a pocija az országot akkor is meg kell szopatnia megszorításokkal mert szarban van a haza, most köszön vissza a mértéktelen mutyizás és lopkodás.

Lorrh 2024.09.12. 10:32:17

@szociál: államcsőd van - simán.

Diorella Queen 2024.09.12. 11:22:14

@Lorrh: Egyetértek.
Csak nem kommunikálják le nyíltan.
Amúgy azt nem értem, hogy miért nem hangoztatja ezt az EU felé is? Csak mert az Euronak is oda baszna. Eu nem ad pénzt, oké, akkor államcsődöt jelentünk. Euronak annyi.

Diorella Queen 2024.09.12. 11:24:08

@Lorrh: Az egyetlen amivel ki lehet kicsit cselezni az inflációt, ha tarós fogyi cikkeket / gyógyszereket stb-t veszel és előrehozod az "amúgy is meg kéne venni ,mert bedöglik hamarosan" ( mosógép, festés,csaptelepek, autójavítás, fogtömés stb ) dolgokat és projekteket.

Diorella Queen 2024.09.12. 11:26:18

Én most vásároltam be a gyógyszertárba közel 20 ezerért vettem, leukoplasztot, Algoflexet, kötszert, tetrán kenőcsöt, és még kéne ACC, neocitran ,orrcsepp stb mert hamarosan úgy is szezonja lesz. Ezek elég sokáig elállnak a hűtőben.

Lorrh 2024.09.12. 11:54:17

@Diorella Queen: euróhoz semmi közünk, itt forint van. A görögöknél volt a baj mert nekik már eurójuk volt amikor csődöltek.

s 2024.09.12. 12:08:37

@Diorella Queen: "Közgazdász informatikus."
Nyerő páros. Úsznotok kellene a pénzben, nem nyavalyogni.

"Továbbá hazárdjátékozik."
Bevonzottad a hülye faszikat. Az előző pacákodtól is ezért léptél le. (Mellesleg jól tetted.) Szerencsejátékból eddig még senki nem élt meg, leszámítva a szervezőit. Benne van a nevében: SZERENCSE és JÁTÉK. Az, hogy veszel pár lottószelvény, még nem addikció. Mert leszarod, hogy mi jön ki. Megvan a lóvéd anélkül is. Ez nem neked esély, hanem Fortuna istennek, hogy rád mosolyogjon, ha éppen kedve tartja. Ha nem, hát nem. Ott egye meg a rosseb.

"Sokkal többre lenne képes, mert nagy koponya."
Régi kínai mondás: 'Ha olyan okos vagy, miért nem vagy olyan gazdag is?'
Ez nem feltétlenül igaz, mert a gazdagság nem életcél, - csak a faszszopó kínaiaknál - de annyi bölcsesség azért van benne, hogy eszes ember nem panaszkodik, hogy nem él meg.

"Van az a mondás, hogy minden sikeres férfi mögött van egy nő."
Emancipáció van, Dióka. A mondás ma már úgy szól, hogy minden nő előtt van egy sikeres férfi. Nem kell motiválnod. Érzelmileg mindenki önjáró. Aki nem, az annyit is ér.

s 2024.09.12. 12:10:54

@Diorella Queen: Nem akarok beleszólni, de akkor ez mi ez? A párok elköteleződnek. Erről szól szerintem egy kapcsolat. Bár lehet, én vagyok a hülye.

s 2024.09.12. 12:12:37

@Diorella Queen: Addig örülj, ameddig a II. vh. megy. A III. szarabb lesz, ha sor kerül rá.

s 2024.09.12. 12:19:24

@Diorella Queen: Éld túl! Csak ennyit kell tenni. És nézd a Natgeo Wild -ot is. Sokat lehet tanulni belőle.

s 2024.09.12. 12:25:41

@szociál: "Vityus lefogyhat 65 kilóra"
Szokja az éhezést. Jobban örültem, amikor kövér volt. Könnyebben elvitte volna az ördög. Fasznak akar ez egészséges lenni? Élt már eleget.

s 2024.09.12. 12:29:46

@Diorella Queen: Az eu. leszarja azokat az országokat, ahol nem az ő pénzük van. A görögök is csak azért fájtak neki, mert ott euró volt már. Persze a németek gecire megszedték magukat azon, hogy a görögök páros lábbal ugráltak az árfolyamon, versenyképessé téve mindent, amit Európában gyártanak. Csak erről nem beszélnek annyit.

Diorella Queen 2024.09.12. 12:43:29

@s: Mi ez?
Hát a van is meg nincs is pasi. Schrödinger macskája, alias sm. :)

Amúgy meg véd és dacszövetség.:D

Diorella Queen 2024.09.12. 12:44:20

@s: Faszomat éljek már túl?!? Kétévente válság lesz, azt mondják az okosok. Meddig lehet még sűríteni ezt?

Diorella Queen 2024.09.12. 13:02:20

@s: És nézd a Natgeo Wild -ot is.

Az összes ilyen műsort nézni szoktam, II.VH, natgeo, meztelen túlélők, összes mindenféle túlélő műsor, kutyák igaz története, csodálatos kutyadoki, Dr Pol állatklinika ( ez a műtétek miatt hasznos ), Egyiptomi régészet , Ősi idegenek, Mindenféle időjárás, és még sorolhatnám. Nálam szinte csak ez megy, néha Ázsia expressz, mert nevetni is kell időnként.

s 2024.09.12. 13:32:50

@Diorella Queen: A lényeg, hogy megvagytok. Van ilyen is, nem mindenki egyforma.

s 2024.09.12. 13:35:49

@Diorella Queen: A válságok le vannak szarva. Van, akinek mindig válság van. Őket az ilyesmivel nem nagyon lehet felizgatni. Igazam van?

Diorella Queen 2024.09.12. 17:34:31

@s: Persze hogy. Nekem nem áll hegyekben a lóvé, pont leszarom a válságot és a csirke- farhát is csak akkor érdekel, ha már megrohadt és akciós a tescoban.
Gyakorlatilag egész életemben válságban vagyok, hozzászokhattam volna már. Van egy horgászbotom ( engedély smafu ) de ha minden kötél szakad ,kimegyek az utca végére horgászni. Bár lehet hogy jövő héten már az ablakom alatt lesz a Duna. Ki tudja..?Azt sem tudják hol áll meg a tetőzés a Dunán, szóval...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.14. 06:22:58

@Lorrh: @s:
A leggázabb az hogy bizonytalan 30% baszik elmenni szavazni, de rinyál mindenen, drága minden, sír a szája, de 4 évente nem képes elmenni sorba állni a szavazó fülkékénél, bezzeg az aldiba képes sorba állni minden másnap.
Én amondó vagyok hogy aki nem megy el szavazni azt érje retorzió, fizessen be 20 rugót az államkasszába, a szavazó listán látni lehet ki nem írta alá a nevénél.
Talán ez a 20 rugó megmozgatná a valagát.
De az a baj hogy amelyik kormány ezt bevezetné az szopná le magát mert pont ezért szavaznának a másikra, ha teszem azt ez EU-s követelmény lenne akkor levennék a terhet az összes kormányról.
Ne hogy már a kibacott Erdélyieken meg a cigányokon múljon hogy megint ez a dagat g,ci nyer.

gigabursch 2024.09.14. 08:32:27

@szociál:
Én inkább annyit tennék, hogy aki - főszabályként - háromszor nem megy el, az többet nem hogy ne szavazhasson, de ne is véleményezzen, nyilatkozzon, okoskodjon.
Mert lemondott a jogáról.

gigabursch 2024.09.14. 08:33:31

@Diorella Queen:
Ilyenkor mindig rádöbbenek, hogy mennyire jó döntés, hogy nincs semmilyen felesleges előfizetésem.

Ma született bálvány 2024.09.17. 09:59:54

Látom ma is megy a világmegváltás. Nem nagyon sikerült sok év alatt sem elmozdulni arról az álláspontról, hogy mindig más a hibás, de leginkább az Oooobán.

Majd megment benneteket MagyarPeti, hogy arról kódultok! De az önérzet soha ne fogyjon ki, annyira nem lehet nagy a córesz.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.17. 10:41:21

@Ma született bálvány:
15 év kormányzás után még fel mered hozni Magyar Péter nevét, aki fél év alatt többet tett mint ez a dagadt geci.
Mikor ment Vityus megnézni a kórházakat hogy mennyire döglődnek a betegek a kórtermekbe ?
Hol érdekli ezt a faszt ?
Mikor állt ki egy vitára is ellenzékivel ez a dakotakozmondásos dakota ?
Szét lopta az országot, minden mutyi a napnál is világosabb és még mindig a lopás a lényeg mikor válságban az oszág.
Elmész te a p.csába bmg.

Lorrh 2024.09.17. 10:43:16

@Ma született bálvány: Te is vágysz a megváltásra ugye kisbuksikám? Gyere megsimogatjuk a te fejedet is a nagy magáynodban. Itt kikiabálhatod mi nyomja a kicsi szivecskédet.

Ma született bálvány 2024.09.17. 10:59:11

@Lorrh: Ezt miből deriváltad? Ti azért jártok ide mert magányosak vagytok és itt kikiabálhatjátok a fájdalmatokat? Ezt nem tudtam. Ez valami szekta? Vidám vasárnap is van, vagy inkább a Seress féle a menő?

Ma született bálvány 2024.09.17. 11:02:22

@szociál: Ne nevettesd már ki magad... nem vagy te annyira buta.. vagy mégis? Mit tett MP, lécci, sorold már el pár mondatban!

Nem tudom, te milyen kórházakban jártál, de ha döglődtek is a betegek , azt kötve hiszem, hogy Platón Péter a hőmérőjével enyhítette volna a szenvedésüket. Elhiszem, hogy dühös vagy, bosszantó, ha az ember helyben topog, de hát ha amúgy te többet érdemelnél és egy igazságosabb országban többre is jutottál volna, akkor miért vagy még itt? Hmmm?

gigabursch 2024.09.17. 11:21:55

@szociál:
De tényleg!
Mit is tett ez a drágajó petike?
Azon kívül, hogy bukott nerlovagként minden zsíros állami pozícióban kiderült róla, hogy full alkalmatlan, idegbeteg barom? S erre volt kb 12 éve, hogy bebizonyítsa...
Meg amit a családjával művelt? Lelki és fizikai erőszak (pont analóg a munkahelyi viselkedésével), felvételek gyártása a családi beszélgetésben... Nem esik le, hogy ezt a faszit megfelelően képzett emberek már rég feltérképezték (titkosszolgálatok!) és beidomították?!?! Tényleg ennyire nem látható?

Ez az amivel ilyen szinten meg lehet hülyíteni embereket?

Azért ez nem a damaszkuszi út és Szent Pál esete!

Tényleg nem látszik, hogy egyszercsak olyan lett, mint a sláger a rádióban, hogy a füleden megy be és a könyöködön jön ki?
A hergelésen kívül még semmit nem tudott felmutatni. S ez a tény.

S ebből nem az a baj, hogy unod vektort. Unja, utálja, nem szereti épp elég sok másik ember, a teljes sleppjével együtt.
Az a baj, hogy azt nem látod át, hogy ez csak egy dróton rángatott majom, aki szép szavakat szipog, de valójában odadob téged a mögötte álló hatalmaknak, koncként.

S félreértés ne essék! Baromira nem rajongok vektorért, de legalább keresd meg azokat, akik
1.) higgadtak
2.) valódi politikai programmal rendelkeznek
3.) van önállóságuk és nem csak az algoritmus-kegyeltjei. (s mielőtt azzal jönnél, hogy mer a toroczkai alusapkás konteója, azért nem csak őnála jelenik meg ez a kérdéskör.

Lorrh 2024.09.17. 11:24:03

@Ma született bálvány: unatkozol kedves Hont András? már ilyen blogokba jársz acsarkodni mert más nem kiváncsi rád?

Lorrh 2024.09.17. 11:25:23

@gigabursch: te meg a ceglédi zoli vagy a schiffer andrás vagy?
összefújta a szemetet a szél.

gigabursch 2024.09.17. 11:28:34

@Lorrh:
Jézus, Atyaúristen!

Sok emberrel hasonlítottak össze vagy fogták rám a személyezonosságukat, de Schifferrel (akivel egyszer találkoztam és beszélgettem egy jót, kb 2012/13-ban) vagy Czeglédivel (akit nem is ismerek személyesen), nos velük még soha.
Most legyek büszke vagy sajnáljam őket?

Ma született bálvány 2024.09.17. 11:43:46

@gigabursch: ...na, azért van remény :)

Szórakoztató (ja, nem, inkább elszomorító) látni, hogy az emberek széles csoportjának az is bőven elég, ha valaki úgy gyűlöli Orbánt, mint ő maga is. Ez is lehet azonosulásuk alapja. Mer gyűlölni jó!! Azt persze jelen esetben észre sem veszik, hogy a Messiás éppen most váltja aprópénzre (két milliárdnyira..) a gyűlöletüket. Ha velünk az ég, ennél többre nem is futja a nagy lendületből, mert ha valami kifürkészhetetlen okból mégis ez az ember kerülne Magyarország élére, hát biztos vagyok benne, hogy ugyanezen emberek visszasírnák Orbánt... hiszen Kádár apánkra is halványuló nosztalgiával tekintettek nem annyira régen.

Ma született bálvány 2024.09.17. 11:45:24

@Lorrh: Ne ríjj már. Holnapra fújsz új buborékot. Itt mindig lesz aki segítsen.

Gyenge ember az, aki politikusokban látja a jövője zálogát, aki mindig másokba kapaszkodna, aki magáért tenni képtelen.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.17. 13:31:08

@Ma született bálvány: @gigabursch:
Néhány hónap alatt több embert összerántott mint Vitya 15 év alatt, és nem Erdélyből és Lengyelből lettek buszoztatva.
Az EU-ban MP-vel szóba állnak, Vityán csak röhögnek, még a Lengyelek is hogy hátba szúrta őket a Putyin seggnyalásával.
Van programja, első pont belép az európai ügyészségbe, amibe Vityuska nem fog mert a katalom megtartása a lényeg, úgy meg nehéz megtartani ha lopni se tud tovább, ki kell szolgálni a NER-t.
Pottyondi mai videóját elég megnézni, látni mekt hordott össze ez a szerencsétlen cigányvajda a hívei előtt :))))
MP egy vitában megenné reggelire a főnit, nincs olyan szegmense a politikának amire ne tudna válaszolni.
Vitya mit válaszolna ? Brüsszel, Soros vagy Gyurcsány, a faszi ezt biflázta be mert retardált szegény, azt hitte ez elég, de most hogy 4%-ra megközelítette a Tisza ezeket már megy is kondizni bmg, meg szóba áll a sajtóval baszarás, kicsit elkésett :)))
Mondjuk az jó lenne ha nem egy oneman show lenne a Tisza, mert úgy nehéz lesz, szóval hiteles arcokat kell becsatlakoztatni akik nem makognak mint egy Megafonos, és nincs olyan multja mint a kormányközeli pedofiloknak.

Diorella Queen 2024.09.17. 13:50:55

@Ma született bálvány: Elég sok ilyen "gyenge " ember van ebben az országban.
Apropó!
A fidesz holdudvarra is ugyan ez értendő? ( Gyenge ember az, aki politikusokban látja a jövője zálogát, aki mindig másokba kapaszkodna, aki magáért tenni képtelen.)
-Vagy a holdudvar kivétel?

Ma született bálvány 2024.09.17. 13:58:49

@szociál: Vityázol, cigányvajdázol, hőbörögsz.. ilyenek rajonganak Platón Péterért.. ennyit is értek.

De alárulok valamit: ti fogjátok azt is a legjobban megszívni, ha tényleg hatalomra jut. Ti maradtok már mindig ott, ahol vagytok, jöhet itt bármilyen politikai kurzus. Ez van. Változtatni nem tudtok a saját sorsotokon. Ha tudtatok volna, már elmentetek volna. Nektek itt se jó, de másutt is ugyanígy élnétek.. tetejébe auslanderek lennétek.

Nézzed Pottyondit, meg a férjét, rajtatok még ők is meggazdagodtak. Szerencsétlen balfékek.

Az összes vádadat pillanatok alatt szét lehet szedni, vagy el lehetne magyarázni, miért volt törvényszerű, illetve szükségszerű hogy úgy történjen. De minek magyarázzon neked bármit is az ember, ha az európai ügyészség szerepét sem vagy képes értelmezni, sem azt, hogy az EU milyen okkal húzta be Magyarországot az EU-ba. Olyan embernek felesleges érvekkel bizonyítani, hogy az EU-t vezető politikai szereplők éppenséggel azon dolgoznak, hogy az EU gazdaságát tönkretegyék, hogy Európa végleg megszűnjön az Egyesült Államok gazdasági-politikai konkurense legyen. Ti pont egy olyan ember átlátszó dumáját nyelitek nagy kanállal, aki ezeknek esküdött fel éppen a minap.

Orbán nem retardált, de te biztosan az vagy. De ezt nem bántásból mondom, csak hogy kicsit felrázzalak. Egy retardált nem lenne képes olyan politikai karriert befutni, mint Orbán és nem lett volna képes szembehelyezkedni azokkal, akik már régen szétcincálták volna Magyarországot, a hozzád hasonló emberekre alapozva a hatalmukat ;)

Néha előfordul ám, hogy a hiba a te készülékedben van.

Ma született bálvány 2024.09.17. 14:00:08

@Diorella Queen: Rossz a kérdés. A fidesz és a holdudvara pont azon emberek csoportja, akik irányítják a sorsukat.. ami téged lehet, hogy elszomorít, az az, hogy ők a tiédet is képesek befolyásolni ;)

s 2024.09.17. 14:10:33

@gigabursch: @Ma született bálvány: Tisztázzunk valamit rögtön az elején. MP egy populista fasz, aki eddig kiszopta a ner faszát, most pedig bedurcizott. Viszont az orbánon kondicionált hülyemagyar választóknak pont ő kell. Ez lényegében orbán bűne, a saját lapátjával szórják a tetemére a földet. A lényegre: Magyarország gazdasága egy darab szar. Ha nem lennének az EU. pénzek, akkor lófasz lenne itt, nem megélhetés és gazdaság. MP belép az európai ügyészségbe, és vélelmezhetően mindent meg fog tenni azért, hogy a függőben tartott pénzeket elhozza. Az Európai Néppártba való belépéssel a lobbierejét többszörösére növelte a fideszénél az európai szintéren. Az orosz seggnyalásnak is vége szakadhat, mert teljesen világos, hogy melyik szövetségi rendszerhez tartozunk. A másodvonalbeli, eddig elkussoltatott közgazdászok teret kapnának, mert MP jogász, de nem akkora barom, hogy azt higgye, hogy ért a gazdasághoz is. Talán annyi haverja sincs, mint orbánnak, akiket le kell fizetni, mert ott állnak sorban a pénzért. A végkövetkeztetés: bárki jobb lenne orbánnál, de ha nem, azt is kibasszuk a gecibe, mert az már mibe van nekünk onnantól. Elég volt a fideszből, nélküle többre jutnánk, mint vele.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.17. 14:12:09

@Ma született bálvány:
Te pojáca a kínai akku gyárak meg hitelek konkrétan már úgy eladósítottak minket hogy a görögök recessziója lófax volt ehhez képet, pláne ha kilép az eu-ból ez a Putyin csicska, mert az annyát is eladná 5 rúbelért, akkor baszott rá mindenki, de akkor már Vlagyimirnek nem leszünk hasznos idiótái, csak egy kolonc akit nyugodtan lerohanhat mint az ukikat mert se ,eu se nátó tag nem leszünk.
De nyugodtan trollkodj még, innen ignorállak amíg Dio ki nem basz.

Lorrh 2024.09.17. 14:37:36

@Ma született bálvány: mondjuk ki hivott ide téged?
szeretsz provokálni trollkodni?
nagyképűen lenézni másokat?
nyuszifüüüüüüüüüül, nevetek ám rajtad. olyan kedves szivemnek amikor vérfideszesek összeszarják magukat mert jött egy potens ellenfél és nem elég belepuhulni a gyurcsányozásba. ciccaaaaaaaaaaaaaa

amúgy szoci érveket sorolt amire te csak érzelmi hisztivel tudtál válaszolni. Kiscicalány vagy teeeeeeeeee

Lorrh 2024.09.17. 14:39:45

@s: touché!

de ez a beteg troll nem ért ám érvekből. butasegg csak kötözködni tud.

Diorella Queen 2024.09.17. 14:41:35

@Ma született bálvány: ti fogjátok azt is a legjobban megszívni, ha tényleg hatalomra jut.
Magyar Péter
Ha hatalomra jut, és szarabb lesz mint Orbán, akkor Viktor úgy fog járni, mint Gyurcsány. Ő tehet majd róla, hogy szarabb lett, mint volt.

Diorella Queen 2024.09.17. 14:43:43

@Ma született bálvány: A fidesz és a holdudvara pont azon emberek csoportja, akik irányítják a sorsukat..
Ők pont azok az emberek, akik a párt nélkül a szabadpiaci versenyben, sehol nem lennének !
Nem irányítják a sorsukat, függnek a mindenkori politikai helyzettől.

Diorella Queen 2024.09.17. 14:51:14

@szociál: Egyébként... lehiggadva kicsit, véleményem szerint a retkes holdudvarnak sokkal jobban fog fájni ez a recesszió, meg csőhullám, amiben most van az ország. Nézz körül, egyre több üres üzlet a plázákban, a kormány már rájött, hogy a csóróktól nincs mit elvenni már ,most jönnek a gazdagok.
Kíváncsian várom a folytatást...
Ha lehet tippelnem, kétkulcsos adó lesz, valamiféle bújtatott formában, fidesz módra.

Diorella Queen 2024.09.17. 15:02:49

MP helyében ezzel kampányolnék, hogy ha a fidesz nyer, visszahozzák a kétkulcsos adóztatást. :P
Bár akkor meg lehet még is a fidesz nyerne, mert a csórók megszavaznák.
Bocs s, csak most kicsit megszaladt a köztudottan piszkos nagy fantáziám. :))

s 2024.09.17. 15:42:27

@Diorella Queen: Azért nem csinál a fidesz kétkulcsos adót, mert abban a pillanatban seggbe basszák egy szálkás hokkedlin. Végül is neki szinte mindegy is, miért veszti el a hatalmát: mert bevezeti a progresszív adóztatást, vagy mert csődbe jut. Bár ez utóbbi még adna neki pár perc haladékot. Ez mattfeladvány két lépésben. Csak a hülyéje még nem látja át. Kis idő hitlernek is kellett, mire végre fejbe lőtte magát (Konyev és Zsukov már porrá ágyúzták Berlint, de akkor felfogta, miről is van szó.).

gigabursch 2024.09.17. 16:00:22

@s:
Az első mondaton nincs mit vitázni.

Viszont nem az van, hogy azért nyekkent meg a gazdaság, mert nincsenek EU-s pénzek?
Most már el kéne döntenetek...
EU parlament és EU néppárt... Az a csürhe szarabb, mint Fletó összefosása fénykorában...
Súlytalanok...

Hibás a végkövetkeztetés: Bárki nem jobb vektornál. és itt a 'bárkin' van a hangsúly. Ezekkel az instant messiásokkal a fő baj az, hogy semmiféle építkezést nem csináltak, mert pont azt tették, amit a legelső mondatodban kifejtettél.

@Diorella Queen:
De attól kinek lesz jobb. Bocsi, de gondolom te sem úgy vásárolsz húst a boltban, hogy meg se nézed, mi van a pult másik oldalán. Azért ne essünk már abba a hibába, mint az egyszeri afgán kérő, aki kap egy valakit becsadorozva és annyi látszik belőle, mint sötét éjszakában, egy néger nőből a kivilágítatlan alagút közepén, de még te is azért napszemüvegben állsz.
Muszáj a hirtelen érzelmek viharában kritikai álláspontot is képviselni. Mindenkinek a saját képességei és attitűdjei mentén.

Kétkulcsos adózás: Szerintem nem két, hanem 32 kulcs kéne, pici apró fokozatokkal, amit nem éri meg trükközésekkel átnyesni.

@szociál:
Túl azon, hogy egyetlen akkugyárnak sem látom értelmét, a legnagyobb gond, hogy a kapcsolódó gazdasági kérdésekről már mindent hallottam pro és kontra, de őszinte leszek: Még okoskodásra is kevés és zavaros az elém került adat mennyisége és minősége.
Kellően kevés infót csepegtettek ki róla. C3R2 (Sz-szrí-jár-two) meg pont az, aki nagyon szépen tud beszélni, de hogy mit akar mondani, az kihámozhatatlan.

@Ma született bálvány:
Nekem meggyőződésem, hogy Vektor akar beülni Vakcina fon Fájcer főboszi helyére a Rox..., akarom mondani Brüsszeli Parlamentben...

s 2024.09.17. 17:31:57

@gigabursch: "Viszont nem az van, hogy azért nyekkent meg a gazdaság, mert nincsenek EU-s pénzek"
Bocsánat, átfogalmazom. Azért tűnt úgy, hogy eddig volt magyar gazdaság, mert csővezetéken jött ide az EU. pénz. Bár így mesélve is lényegében az maradt az állítás, amit eredetileg mondtam. Nyugodtan hozzáveheted az elhibázott beruházási döntéseket, az oktatás szétbaszását az egészségüggyel együtt. Mert amint azt bizonyára te is tudod, a GDP alapvetően magas hozzáadott értékű munka szorozva a dolgozók számával. Tehát kurvára nem CSAK arról van szó, amit orbánod pampog, hogy munka alapú társadalom. Ha megnézed a füle több, mint foga falusi türhőt, akinek még a beszédét is felíratozni kell, pedig állítólag magyarul van, nos, az is dolgozik. Felsepri az üres gyárudvart, és a senki földjéről még a gazt is kihúzkodja. Csak ennek a hozzáadott értéke - nem meglepő módon - lófasz. Lehetnénk magasan képzett nemzet. A 9 és félmillió mikrobiológus és részecskefizikus országa. De a lombkorona nélküli lombkorona sétány, a térkövezés ezredszer, mert a cimbiknek kell a lóvé nem ide vezet. Ide a kibaszott magas szintű oktatás vezetne. Szerintem 100 év alatt meg tudnánk csinálni. Előbb nem, de ehhez az kell, hogy orbán - és barátai - elhúzzanak a kurva rohadt anyjuk retkes picsájába. Lehetőség szerint most azonnal.

s 2024.09.17. 17:33:26

@gigabursch: "Súlytalanok..."
Látom értöl a nagypolitikához.
(Csak vicceltem.)

s 2024.09.17. 17:43:21

@gigabursch: "Bárki nem jobb vektornál."
Egyszer - mostanában - megkérdeztek egy amerikait, hogy kire adja majd a voksát az éppen következő elnökválasztáson.

- A demokratákra. - hangzott a válasz.
- És miért?
- Egy hűtőgépre is leszavaznék, ha Trump a másik induló.

Az amerikai rendkívül gyakorlatias nép. Nem okoskodják túl a dolgot, azon kívül látták azt a faszt négy telibebaszott évig, meg egy kicsit még utána, amikor nem bírt elszakadni a hatalomtól. Mi láttuk orbánt folyamatosan 16 évig. Nem volt annyira kibaszott jó, és egyre meredekebb dolgokat csinál a srác. Szerintem eljött az ideje, hogy elzavarjuk a tetves faszba.

gigabursch 2024.09.17. 19:02:36

@s:
Ez nem gyakorlatizmus, hanem — már megbocsáss — primitivizmus.
Pont a "bárkin" van a hangsúly!*
S pont ez a bajom ezzel a önjelölt messiással, hogy picsogáson kívül mindenre is alkalmatlan.
Veled ellentétben neki egy önálló, egymásra épülő gondolata nincs.

Mert az, hogy kilép egy politikai oldalból, hagyján. De hogy a családját elárulja, így, az csak annyit igazol, hogy magas szinten idomított.

_______________
*Amúgy az amerikai elnökválasztás csak annyiról szól, hogy a globalista zsidók lesznek a háttérben hatalmon (dem) vagy a cionisták (rep).
Tolják az ilyen-olyan mantrákat és hülyítik a népet azzal, hogy kettőből választhatsz.
Pontosan ugyanolyan hazug, mint az István a király című történelmi frédibéniben, hogy:
A) Fogadd el Rómát
B) Bizánc jelét magamra vettem.
Mind a kettő mondat hazug. És te választhatsz két hazugságból... ebben a formában.

Ma született bálvány 2024.09.17. 19:23:10

@s: Annyi szamárságot hordtál össze.. @gigabursch már elkezdett fényt gyujtani a fejedben, de azt gondolom, hoy nem ma lesz a megvilágosodásod napja.

"MP belép az európai ügyészségbe, és vélelmezhetően mindent meg fog tenni azért, hogy a függőben tartott pénzeket elhozza. "

A kettő között semmi összefüggés nincs. Azok a pénzek szerződés szerint járnak, nem köthetik semmilyen feltételhez a folyósításukat. A közösen felvett hitelből nekünk járó részt se.

"Lehetnénk magasan képzett nemzet. A 9 és félmillió mikrobiológus és részecskefizikus országa."

Ekkora butaságot. Már nem tudom szabad-e téged komolyan venni. Csak egy habzo szájú, vagdalkozó vagy, fröcsögsz, szidod Orbánt, pedig az elcseszett életedért valójában csak magad okolhatod. Tudod te ezt, csak hát megvallani nincs bátorságod, marad a hörgés és a másokra mutogatás.

"Ide a kibaszott magas szintű oktatás vezetne. "

Ide az vezethetne, ha a magyar átlag IQ kimagaslóan felelette lenne a többi országénak. De hát nincs. Valahol 95-98 környékén mozoghat, a cigányokat kivéve az egyenletből sem lesz több mint 102. Ezzel villogjunk? Az ázsiaiak mutatói jobbak, mégis a népesség egy kicsiny része az, ami komolyabb szellemi tevékenységre, tudományos alkotómunkára képes. De ha nem Ázsiát nézzük, hanem az általatok istenített USA-t, ahol van lóvé az oktatásban... mégis az egész világból elszipkáznák az agyakat, mert a saját felhozataluk csekély.

Az emberek zöme buta. Az oktatás sokat nem képes ezen fejleszteni, belőlük lesznek a baloso hőbörgők, mert egész életük az álmaik kergeéséről szól, a sikertelenségük okozta kognitív disszonancia kínjaival élnek és másokat okolnak a saját középszerű kis életükért. De hát ezt neked nem kell bemutassam.

Nem fogok mindegyikőtök butaságaira egyesével válaszolni, annyi időm nincs erre. Meg hát minek is. Nem hisztek ti már senkinek, csak a hasonszőrű sorstársaitoknak. Fújtatok magatoknak egy buborékot, aki mást vall mint ti, azt kitúrjátok és vernyogtok tovább nagy egyetértésben. Próbálnátok csak egy napra kilépni ebből és objektíven vizsgálni a világot... egészen meglepődnétek és talán fájna a beismerés, de után felszabadító érzés is lenne--

Ma született bálvány 2024.09.17. 19:24:18

@gigabursch: Azé a hatalom, aki a "menüt" összeállítja. Mindegy hány fogás van rajta.

Ma született bálvány 2024.09.17. 19:25:56

@szociál: :))) A számok nem a barátaid, a közgazdasági mutatók meg végképp kívül esnek a kompetenciáidon. Ettől még lehetnél jó ember, talán az is vagy... csak ne politizálj, mert komolyabb társaságban ki fognak röhögni.

Lorrh 2024.09.17. 19:39:34

@s: óvatosan kérlek a sommás véleményekkel. Az usában komplett államok fognak turmpra szavazni: Texas... stb. kb fej fej mellett van a két párt. Sajnos nem olyan jó a helyzet hogy trumpnak nincs esélye.

s 2024.09.17. 20:12:23

@gigabursch: "picsogáson kívül mindenre is alkalmatlan"
Ez éppenséggel orbánra is igaz. Program nélkül nyert választást. Semmi meglepőnek nem kellene abban lenni, ha ezt valaki - bárki - más utánacsinálja. Ne feledd, sosem a politikuson fordul meg a kocka. Mindig a választón. Ezt orbán intézte így, az elhülyült nép pedig kurvára nem nézi, merrefelé tartja a puskát. Számolnia kellett volna evvel is, de nem tette.

"hogy a családját elárulja"
Nem egy példa volt rá a történelemben (pl.: göring és testvére sem ugyanazon az oldalon álltak). Vannak fontosabb szempontok, mint a család. Te mit tennél, ha valamelyik hozzád közel álló családtagod erkölcsileg erősen megkérdőjelezhető módon tenné a dolgát? A válaszod sokat elárul majd rólad, tehát légy őszinte, vagy maradj néma.

"Amúgy az amerikai elnökválasztás csak annyiról szól, hogy a globalista zsidók lesznek a háttérben hatalmon"
Ilyet már játszottunk egyszer. Azon kívül, hogy ez a sikertelen emberek kedvenc konteója, hitler bácsi kurvára beszopta a bucifaszt, amikor ilyesmiről pampogott. Lehet csatlakozni a klubhoz, természetesen sosem fog feloszlani igazán, de garantálja, hogy a résztvevők a szopott fasznak mindig is a rossz oldalán fognak elhelyezkedni. (Kapcsolódó témák: laposFöld, chemtrail, teremtés az evolúció helyett, stb . . .)

István a Károlyhoz meg annyit csak: kicsinálta a testvérét, mert nem volt hajlandó csatlakozni a klubhoz, ami ellen a harc kilátástalanná vált. (Családon belüli erőszak, hogy mást ne mondjunk.) Tehát újabb példa, hogy egy nép megmaradása adott esetben fontosabb, mint a rossz oldalra álló testvér. István ezért államférfi. Kevesen tudják utána csinálni, amit ő tett.

s 2024.09.17. 20:33:46

@Ma született bálvány: "az elcseszett életedért"
Semmit sem tudsz rólam, buzikám. Simán benne van a pakliban, hogy gecire jobban el vagyok eresztve anyagilag, mint te. Nem mintha számítana. Inkább az idő számít, amit megtakarítok evvel, és van időm olvasni és gondolkozni. A szar szövegedből látom, hogy neked erre (sem) maradt igazán. Biztos ott dideregsz az üvegvisszaváltóban elkékült ujjakkal.

"Azok a pénzek szerződés szerint járnak, nem köthetik semmilyen feltételhez a folyósításukat."
Akkor orbánod miért tárgyal az IMF -fel, és vesz fel geci magas kamatozású kínai hitelt? Beszélned kellene a sráccal, mert akkor te többet tudsz, mint ő. (Csak vicceltem.)

"Az emberek zöme buta."
Erre te vagy a legjobb példa, ha meg nem haragszol érte. Minden állításom kártyavárként omlik össze az ólomként rá nehezedő ostobaságod alatt. (Egyébként nem. Hülye vagy, ez ténykérdés, de attól én még viszonylag pontosan látom a helyzetet.)

"Az oktatás sokat nem képes ezen fejleszteni"
Ez a másik faszság, amikor pedig minden kutatás azt igazolja vissza, hogy az oktatás (főként a korai gyermekévekben) alapvetően határozza meg a későbbi szellemi kapacitást. Arról mi itt nem tehetünk, hogy anyád többet költött a cipőjére, mint a taníttatásodra, de amúgy másokkal nem feltétlenül ez a helyzet.

"Nem fogok mindegyikőtök butaságaira egyesével válaszolni"
Nagyobb jót értünk már ebben az évben nem tehetsz. Kérlek ne írj. Mert egy fasz vagy.

Ma született bálvány 2024.09.17. 20:38:36

@s: "Vannak fontosabb szempontok, mint a család."

Akinek vannak előrébb valól, mint a saját gyerekei és azok anyja, az inkább tartson macskát.
Sikerült beáraznod magad.

" Azon kívül, hogy ez a sikertelen emberek kedvenc konteója, hitler bácsi kurvára beszopta a bucifaszt"

:) Te már csak tudod, mik mennek a sikertelen emberek között..

Egyelőre meg úgy áll a helyzet, hogy a blankoltak fognak szopni, sárga kici faszokat.. változnak az idők, talán még a múlt is megváltozik és te is meglátod a valóságot.

s 2024.09.17. 21:09:42

@Lorrh: Fogadást ajánlok. Kamala Harris lesz a befutó. Tudom, hogy sokan szavaznak Trumpra, de abban a helyzetben, amikor az USA cipeli a vállán az egész telibekúrt NATO számlát Ukrajna támogatása miatt az Oroszország által (egyébként jogtalanul) kirobbantott háború kapcsán, akkor nem lesz szükségük egy putyin ügynökre elnökként. Ha Trump ígérete szerint hagyják a faszba Ukrajna támogatását, akkor a katonai egyensúly olyan mértékben billen fel, hogy az USA legfeljebb harmadik erő marad. Az első Oroszország, mert kétség sem lehet affelől, hogy putyin mindent visszaállít, ha Berlinig nem is, de a volt szoci országoknak reszeltek. Magyarországnak is, csak hogy tisztán lássunk. A második Kína lesz. Szeva. Ezt az USA nem fogja hagyni. Oroszország marad az eddigi (háború előtti) határai mögött, kerül amibe kerül. Azt se feledjük, hogy Törökország már a Krím oroszországi annektálását sem fogadja el. NATO tag, biztos tudja, hogy miről beszél. Elég bajuk lesz az amerikaiaknak a kínai tengeren ezután még. Ez az ár, ha valaki első akar lenni, márpedig ők azok akarnak lenni.

A másik a belpolitika. Sokan sokat vesztettek az utóbbi időben az USA -ban. A jóléti programok igazán rájuk férnek, de ez a fasz Trump csak az üzleti elittel foglalkozik. Egy nő sokkal érzékenyebb az efféle problémákkal kapcsolatban, és az is benne van a döntésben, hogy ha ma nem hagyod lepusztulni a munkaerőt, később lesz tartalékod. Egy üzletember (Trump, aki ráadásul nem is sikeres, mert aki az S&P 500 indexet játszotta, simán jobb eredményt ért el, mint ő) úgy akar vezetni egy országot, mintha egy céget irányítana. Csakhogy itt nincsen felmondás. Nem baszhatod ki az ablakon az öreget, gyereket, beteget, mert nem hajt hasznot. Egy társadalom mindig sokkal komplexebb, mint egy cég, és hát neki az sem ment igazán jól.

s 2024.09.17. 21:16:11

@Ma született bálvány: "Sikerült beáraznod magad."
Örülök. Neked ez az ár túlságosan magas lesz. Meg se próbáld megfizetni.

"Te már csak tudod, mik mennek a sikertelen emberek között.."
Téged olvasgatva nem nehéz feladvány kitalálni.

"változnak az idők"
Telitalálat! Készülj, lehet, hogy a ner faszának szopkodása ezután kevés lesz. Azt nem tudom, kit fogsz lecumizni, de biztos akad valaki, aki tud egy marék tökmagot ajánlani neked érte egy korty poshadt sörrel.

Ma született bálvány 2024.09.18. 05:53:17

@s: Túl kevés vagy és túl sokat hiszel magadról :) Elég rossz kombináció.

" Az első Oroszország, mert kétség sem lehet affelől, hogy putyin mindent visszaállít, ha Berlinig nem is, de a volt szoci országoknak reszeltek. "

Ja, Oroszország tényleg félelmetes. Képes volt megfizethető, versenyképességet garantáló áron energiát és nyersanyagot eladni Európának. Amerika pedig a szövetségesünk, mert megfosztotta Európát ettől. Teljesen logikus. Beleillik a narratívádba, miként az is, hogy simán el kell árulni a családodat, ha ez áll útjában az ambícióidnak. .:)

"amikor az USA cipeli a vállán az egész telibekúrt NATO számlát Ukrajna támogatása miatt az Oroszország által (egyébként jogtalanul) kirobbantott háború kapcsán, "

USA potentátok nyíltan beszéltek arról, hogy Ukrajna területe alatt milyen hatalmas vagyon fekszik, ezer milliárdokban mérhető nyersanyag és persze arról se feledkezzünk meg, hogy milyen jó helyen lenne Ukrajnában az USA korai előrejelző és rakétaelhárító rendszereinek.
Kis befektetés, nagy hozam és a geopolitikai potenciál is helyreáll.
Igazságos háború az, aminek előkészítése során nehéztüzérséggel lövünk orosz kisebbséghez tartozó civileket és minden igéret, szerződés ellenére be akarjuk húzni Ukrajnát a NATO-ba, illetve támogatjuk a nukleáris fegyverek elhelyezését ugyanitt.

Annyira vak vagy, hogy két fehér bottal kellene járnod.

Diorella Queen 2024.09.18. 07:10:54

@Ma született bálvány: Nyilván van némi igazság abban, hogy mindenki a maga szerencséjének kovácsa. Ám de, nem lehet mindenki tudományos kutató 140 -s IQ-val.
Na már most a többség nem szerencsés, hogy magasan képzett szakember legyen. Ebből következően egy átlagpolgár. Ezek vannak többségben, nem az előbbi. És ezek most szarul élnek, köszönhetően az agyon adóztatásnak és játékpénz Ft-nak, továbbá az elcseszett újraelosztásnak. Ennek a többségnek is valahogy meg kéne tudnia élni. De jelenleg nem él meg, mert szar az újraelosztás, ostoba és buta törvényeket rendeleteket hoznak, stb.A sarki pék elmegy világgá, te meg rághatod a küszöböt. Mert bár gazdagék leszarnak mindent és nagy elánnal verik a mellüket, hogy őket nem érinti meg semmi. De ha majd kenyérét vagy egy vérvételért is Bécsbe kell elmenned, akkor majd lehet máshogy gondolod.

gigabursch 2024.09.18. 07:55:13

@s:
Elárulás: Nem esik le a tantusz, hogy ez nála megrendelésre történt? Hogy azok a lehallgatások már jó ideje mentek? Hogy keresték, várták, hogy mikor robbant hatnak vele (amihez a másik oldalról az emberi hiúságot és ostobaságot kimaxoltatták (balogh-novák páros, akiről azért még fog szennyes kiderülni, csak "még nem jött el az ideje").
Nem esik le a tantusz, hogy kb 8-10 ilyen vasat tart folyamatosan a tűzben az ellenoldal magasszintű titkosszolgálati módszerekkel működő csapata? Akiknek pusztán csak a hatalom kell és a lerablás 2.0?
Nem esik le a tantusz, hogy ebből most egy bejött?
A buziorgiások nem jöttek be, a talpig becsületesesk nem jöttek be, az áruló bejött most
Nagyobb baj, hogy van másfél millió szavazópolgár, akinek az agyát ezzel át lehet programozni a fene nagy messiásvárás közepette.

Ha Platós Petinek, a poloskás selyemmajomnak ugyanígy nincs programja, mint Viktornak, akkor miért szavaznál rá? Ugyanaz az egyenszart! Miért nem keresel olyan választható politikai pártot, akinek van?
Még a Thürmer vezette munkáspártnak is van programja! Hahó!

gigabursch 2024.09.18. 07:56:55

@s:
Az USA azért fizeti a cehhet, mert a politikai elit mögött álló gazdasági erők ezt rendelték meg hohóliában.
Emberélet nem számít...

Ma született bálvány 2024.09.18. 07:57:13

@Diorella Queen: Agyon-adóztatás??? Mihez képest? 15% szja azért nem annyira egetverően magas. A többi meg járulék, ami megy az eü-be és a nyugdíjalapba.

A magyar adórendszer nem annyira rossz, mint azt sokan el akarják hitetni és messze jobb, mint a szoci kormányok idején volt.

Az meg, hogy sok embernek nincs piacképes tudása.. az nem a kormány hibája. Tessék tanulni és az optimális munkát megkeresni.

A baj az, hogy mindenki annyi pénzt akar, még a kiflitekerő pék is, mintha traumatológus vagy fejlesztőmérnök lenne.. Amerikában. Ez nem megy. Nem ér annyit a produktuma, ha tetszik, ha nem. Mert mindig lesz pék, vagy pizzaséf, mert egy hónap alatt elsajátítható még 100-as IQ-val is.

Az AI meg tovább bonyolítja a helyzetet.. a programozók körében is van némi aggodalom.

Ma született bálvány 2024.09.18. 08:00:28

@gigabursch: A Balogh-Novák pedocirkusz mögött valójában inkább Rogán és csatolmányai állhattak.(a letelepedési bizniszben szügyig gázoló banda)

Nem véletlenül volt némi tisztogatás az Alkotmányvédelmi/nemzetbiztonsági körökben,

gigabursch 2024.09.18. 08:03:47

@Diorella Queen:
Ami az újraelosztást illeti, hogy nem megfelelő, azzal egyetértek.
Tök fölösleges bármilyen adóforint az integrálhatatlan cigókra, ugyanúgy tök fölösleges mindenféle túlélőkre, a lassan kihaló, de még mindig jelen lévő komcsi bűnözők nyugdíjára, szintén tök fölösleges egy halom, kihasználatlan szakképzésre, stb.
A lista hosszasan sorolható

Jelenleg nem én vagyok a Sándor palota fura ura, szóval nem tudom visszafogni a költségvetési tv-t.

Diorella Queen 2024.09.18. 08:03:52

@Ma született bálvány: A baj az, hogy mindenki annyi pénzt akar, még a kiflitekerő pék is, mintha traumatológus vagy fejlesztőmérnök lenne.

Te mennyiért tekergetnéd a kifliket, egy 80 fokos kemence mellett, napi 8 órát?
Te szívesen csinálnád nettó 270 ezerért azt a munkát?
Mint írtam feljebb, nem lehet mindenki ájtís fejlesztőmérnők, sem mikrobiológus vagy vezető kutató.
A bérek a kormány hibája. Fehéredést akart, hát itt van tessék. Csak hogy a munkaadók nem adnak ám többet, mint amennyi a papíron van. Mindenki nagyjából pont annyit keres, amennyi a garantált bérminimum, vagy minimálbér. Béremelés csak akkor van, ha Orbán Viktor központilag emel.
Nincs mellette semmi más. Nincs hálapénz,mert beszüntette, nincs jatt, mert mindenki bankkártyával fizet.A munkaadó nem ad zsebbe semmit, mert nyilván rohadt sok a fizetnivalója amúgy is. Tehát miért is csodálkoznak, hogy zéró a belső fogyasztás?
Én egyáltalán nem csodálkozom.

gigabursch 2024.09.18. 08:05:03

@Ma született bálvány:
Is.
Mindenesetre adott két hülye hiú barom, akik még azt se látták, hogy le van-e oltva a lámpa...

Diorella Queen 2024.09.18. 08:06:42

@Ma született bálvány: Nem véletlenül volt némi tisztogatás az Alkotmányvédelmi/nemzetbiztonsági körökben,

A hülye is tudja jól, hogy Rogán volt a Novák ügy mögött. Azt is tudja mindenki ebben az országban, hogy ez a Rogán micsoda valójában. Most nem nevezném nevén a dolgot. De amíg ez ott rohad, hát addig nem mondanám, hogy túl nagy tisztogatás történt.

gigabursch 2024.09.18. 08:08:26

@Diorella Queen:
Most akkor az a gond, hogy a jól menő maszek rendesen befizeti az adóját?
Amúgy én jattot alsó hangon két évtizede nem adok és ahol lehet bankkártya vagy utalás.
Sőt, a csak készpénzes helyeken mindig megvárom a blokkot. S amikor néz hülyén, akkor rákérdek, hogy szerinte sportszerű-e, hogy csak én adózzak?

Ma született bálvány 2024.09.18. 08:11:31

@gigabursch: :))) De hát te is tudod, hogy tőlük soha nem tudunk megszabadulni. Az nagy húzása volt az Orbán kormánynak, hogy nagyon hamar megszüntette az alanyi jogon járó támogatásokat és áttért az adókedvezmények alkalmazására. Ez a szaporulatot is visszafogja egy hangyányit és persze visszaterelt néhányakat a munka világába. De amúgy tényleg halott ügy ez.

gigabursch 2024.09.18. 08:12:12

@Diorella Queen:
Tóni mi?
Egy félelmetesen agyafúrt lény, akinek elképesztő érzéke van ahhoz, amit csinál.
Csak ő látható a nagyképernyőn.
Poloska Peti futtatói még csak alig.

A mi léptékünkkel — aljgha tévedek — ugyanolyan szar alakok.
Ugyanakkor tény.
Minden országban szükséges több elhárító szervezet, amelyek egymást is blokkolják, kontrollálják.

Ma született bálvány 2024.09.18. 08:14:30

@gigabursch: Ebben is okos volt a fidesz, amikor keményen felfejlesztette a NAV számítógépes rendszereit és bevezette az elektronikus/online számlázást. Kirúgta a sámlit a számlákkal trükközők alól.

Előtte volt, hogy a gumisnál ugyanolyan számla sorszámmal kaptam két számlt, nyolc hónap eltéréssel, egy éven belül :) Csak az összeget írta át az excellben barkácsolt számlában, a sorszámot elfelejtette.

gigabursch 2024.09.18. 08:15:21

@Ma született bálvány:
Igen, csak ideje lenne már a többszörösen visszaesöket távolléti kênyszermunkára kibocsátani, jó pénzért. Öt év kényszermunka egy chilei büntetőtáborban (értsd: nehézfém bányászat) magaslati levegőn, jótékony hatással van a bűnözői magatartás folytatásának elapasztására.

gigabursch 2024.09.18. 08:16:27

@Ma született bálvány:
Amúgy - bármilyen hihetetlen - a bolgárok példáját vették át.

Ma született bálvány 2024.09.18. 08:17:17

@gigabursch: Tónink nagy intrikus és eléggé ambíciózus.. és amúgy rengeteget dolgozik. Elsőnek megy, utolsónak jön el.. legendás a faszi.

De kétségtelen, hogy mellette, tőle függetlenül külső hatalmak is dolgoznak ránk keményen. Néha nem is nagyon fedetten.

A Szabadság teret már régen elüvegesedett kráterré kellett volna tenni.

Ma született bálvány 2024.09.18. 08:19:33

@gigabursch: Mehetnének felőlem Norilskba is, a nikkelbányába, hogy ne izzadjanak meg. Ott felügyelnék őket az oroszok , cserébe kapnánk ezt-azt.

Hatalmas csapás ez Magyarországnak, hogy a lakosság 10%-a gyakorlatilag parazita, ellenség.

Ma született bálvány 2024.09.18. 08:21:41

@gigabursch: Ezt mondjuk nem tudtam, de nem szégyen a jobbakról példát venni. Ha a szocikra lett volna bízva, még mindig dübörögnének a számlagyárak meg az áfacsaló vállalkozások.

Ma született bálvány 2024.09.18. 08:26:23

@szociál: Értelmetlen katyvasz amit írtál, összefüggéstelen és téves állítások sora.

De hogy elszomorítsalak... Feri rövidebb idő alatt messze nagyobb összeggel (nominálisan) növelte az adósságainkat egy erősebb forint idején. Nem tudom érted, amit mondok?

Ehhez jön az, hogy akkoriban az adósság portfóliónk messze előnytelenebb volt, nagy dollár alapú kitettséggel. Ehhez jön az, hogy az ország vagyona is kisebb volt.

De sírjad vissza, a kutyát nem érdekli, sem a klónja, a Platón Peti.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.18. 09:37:59

@s: @Lorrh: @Diorella Queen:
Felesleges a trollokat etetni.
Ebben az országban a vak is látta hogy triplán túlárazott pályázatokon lopták szét magukat a NER gennyek és a főni famíliája, Tiborcz már meg sem tudja számolni mennyi szállodája, szájon cseszett Lölö meg úgy cseréli a jachtokat mint más az alsógatyáját, csak a fenntartása annak a bárkának olyan horribilis hogy emberi ésszel nem lehet felfogni ezt a pazarlást.
Azt is látja már mindenki hogy MP beszántotta az ellenzéket, megszünt a DK és a többi fideszt kiszolgáló ellenzéki párt, 26-ra senki se fog bejutni a parlamentbe csak a Tisza és a Fidesz, azt is megoldotta MP hogy már nem Gyurcsányozhat ez a pojáca Vityus, kihúzta a méregfogát a Rogáni gépezetnek :))
Aki azt mondja hogy nem jó alternatíva MP Vitya helyett, az nagyon benne van a NER seggébe és megélhetési seggnyaller, mint a Megafonos kretének.
Az összes politikai elemző kimerné jelenteni hogy Vitya egy hatalommániás beteg ember, aki tömi magába a bogyókat, nyalja is a száját rendesen :P Dióhéjban ennyi.

gigabursch 2024.09.18. 10:01:41

@szociál:
Petikével még mindig a ner-t eteted.
Nem esik le?

Muad.dib 2024.09.18. 10:17:59

@Ma született bálvány: nagoyn jól látod! A szoociknak ilyne béna módon nokiás dobozolni meg számlagyárazni kellett.
A fidesz megoldotta hogy saját törvényeket alkotott amiben a közpénz elveszti a jellegét, törvényesen lopnak. Ez a legkúúúlabb dolog ami az országgal történhetett ezer éve. Nem kell fal mellett sunnyogni, simán törvénybe van írva a magántőkealapok, az egyetemek alapítványai. Minden is.
Ennek remélem tapsolsz. Végre nem pitiáner nokiás dobozokkal rohangálnak hanem pár milliárdot átutalgatnak ide oda. offshorokra.

s 2024.09.18. 10:20:24

@Ma született bálvány: "Képes volt megfizethető, versenyképességet garantáló áron energiát és nyersanyagot eladni Európának. Amerika pedig a szövetségesünk, mert megfosztotta Európát ettől."
Európa nem játszik ezen a pályán. Jobb lenne, ha felfognád végre. Az USA fizeti a zenekart, és meg fogja akadályozni, hogy az ukrán minden (nyersanyag, ember, terület) putyin kezére kerüljön. Akkor ugyanis nagyságrendekkel több erőfeszítésébe kerülne, hogy visszaállítsa az egyensúlyt valahogyan.

"simán el kell árulni a családodat, ha ez áll útjában az ambícióidnak."
Látszik, hogy hülye vagy. Ha az egyik családtagom törvénytelenséget tesz, árt másoknak, meglop, vagy megsebesít másokat, akkor az igazság nevében cselekszem, és ezt elvárom tőlük is. Sajnálom, hogy korrupt vagy, mint ebben az országban oly sokan.

"USA potentátok nyíltan beszéltek arról, hogy Ukrajna területe alatt milyen hatalmas vagyon fekszik, ezer milliárdokban mérhető nyersanyag és persze arról se feledkezzünk meg, hogy milyen jó helyen lenne Ukrajnában az USA korai előrejelző és rakétaelhárító rendszereinek."
Korrekt értékelés. Ez a szituáció. putyin megijedt és félrerántotta a kormányt, mert megindította a háborút. Csőbe húzták azt a faszt, mert nem diplomáciai úton oldotta meg az előálló nehézséget. A NATO nem lőtt először. Azt a putyin vezette Oroszország tette. Ez hiba volt.

"be akarjuk húzni Ukrajnát a NATO-ba"
Ők maguk kérték a fevételt. Ezek után csoda lenne, ha nem kérték volna. A NATO nem rohanta le Ukrajnát. Azt Oroszország csinálta.

s 2024.09.18. 10:49:17

@gigabursch: "Nem esik le a tantusz, hogy kb 8-10 ilyen vasat tart folyamatosan a tűzben az ellenoldal magasszintű titkosszolgálati módszerekkel működő csapata?"
Ha tud ilyet, az már eleve baj. Miért tud? Mert ez egy szar rendszer, amiben vagyunk.

"Nagyobb baj, hogy van másfél millió szavazópolgár, akinek az agyát ezzel át lehet programozni a fene nagy messiásvárás közepette."
Nagyobb baj az, hogy van két millió szavazópolgár, akinek az agyát át lehet mosni a fidesz mantrával. Hülyeség megy a hülyeség ellen. Szerintem igazságos mérkőzés lesz.

"Ha Platós Petinek, a poloskás selyemmajomnak ugyanígy nincs programja, mint Viktornak, akkor miért szavaznál rá? Ugyanaz az egyenszart! Miért nem keresel olyan választható politikai pártot, akinek van?"
Látom a kezed reszketését, amikor ezeket írod. Félsz? Egyébként értelmes párt ma nem létezik Magyarországon, röviden ennyi. Ha a fidesz abban bízott, hogy az ellenzék értelmesen fog viselkedni, akkor rábaszott. A hülyeség nem privilégium. Ha orbán eltakarítása másként nem megy, akkor majd így.

s 2024.09.18. 11:19:32

@gigabursch: Egyfelől. Másfelől pedig ott van a világpolitika. Az USA elnöke egyenként basz meg minden olyan céget, amelyik nem hajlandó az USA hatalmi érdekében megtenni, amit 'megkövetel a haza'. Efelől a legkisebb kétséged se legyen. Szerintem ez okés, mert inkább élek egy olyan rendszerben, amilyet ők csinálnak, - a nyilvánvaló hibái ellenére is - mint egy putyin szerű hegemóniában.

s 2024.09.18. 11:24:26

@gigabursch: A lölö jachtját kifelejtetted. Meg győző bá' birodalmát. Meg a túlárazott faszomat. Elfogult vagy.

s 2024.09.18. 11:29:53

@Diorella Queen: "Azt is tudja mindenki ebben az országban, hogy ez a Rogán micsoda valójában."
Szegény ember goebbelse. Remélem úgy is végzi. Még elég benzin sem jutott annak a baromnak, hogy rendesen elégessék.

s 2024.09.18. 11:37:11

@szociál: "nyalja is a száját rendesen"
A seggét nem nyalhatja. El sem éri, másrészt arra ott vannak a többiek. Most még.

gigabursch 2024.09.18. 11:49:12

@s:
Igen, félek.
Félek attól, hogy még mindig az amberek agyát el lehet önteni azzal, hogy két szarból választhat...
Számodra is csak annyi került felfogásra, hogy csak kettő opció van.
Szerintem bőven nem. Da ha szerinted csak és kizárólag a ner és a bukott nerlovag és a mögötte álló erők a két választás, akkor garantáltan arra szavazol, hogy a helyzet semmit ne változzon.

gigabursch 2024.09.18. 11:50:40

@s:
Most mondjam azt, hogy meg a gyógykezeltetésedet is...?!?!

s 2024.09.18. 12:15:16

@gigabursch: "az amberek agyát el lehet önteni azzal, hogy két szarból választhat..."
Ez a realitás. Nem mondok mást, mint ami van. Vagy marad orbán, vagy valaki más jön helyette. Szerintem jöjjön más.

s 2024.09.18. 12:17:52

@gigabursch: Igen, mondjad. Csakhogy én ezt kifizettem. A járulékaim és a befizetett adóim erre kell, hogy el legyenek költve. Semmi másra, mert eredetileg erre szedik be.

gigabursch 2024.09.18. 13:03:46

@s:
Ez esetben a szomorú realitás az, hogy pontosan olyan szűklátókörűen állsz, ahogy azt szeretnék.
Beléd adagolják, hogy csak két választási lehetőség van, holott bőven nem.

gigabursch 2024.09.18. 13:04:32

@s:
Megleptél.
Ez tényleg jó és helyes válasz.

s 2024.09.18. 13:08:01

@gigabursch: Kérlek tájéloztass! Mi van még orbánon és MP -n kívül, amit nem vettem észre.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.18. 13:08:04

@s:
Azt valaki tudja miért titkosított ki kapott kegyelmet a köztársasági elnöktől ?
15 év alatt hány fideszes pedot engedhettek már ki a böriből ?
Az is furcsa hogy a Béke párti "Fiatal demokraták", (akikre egy fiatal se szavaz muhaha) mért az agresszor Oroszokkal szimpatizál, akik elég rendesen megszállták hazánkat 89-ig.
Konkrétan hazaáruló a mi köpcös dakotánk, az 56-os hősok most a sírjukban úgy pörögnek mint a ventillátor.
Paks 2 titkosított beruházás is biztos tiszta haszon a népnek, a komcsi kínai akku gyárak szerződései, és a Belgrád-Budapest vasútvonal is titkosított, de minek is tudjon róla az adófizető , köze nincs hozzá :)
A Románok is szeretik a mutyit, de azért ennyire ők se mernek maffia szerűen konténerszám lopni az EU-s pénezeket, meg is látszik, 1 román lej 80 ft, ízlelgessük :))))
Hogy röhöghetnek rajtunk, most mi vagyunk a cigányok.

gigabursch 2024.09.18. 13:08:49

@Ma született bálvány:
Direkt nem a közismert orosz verziót mondtam.
Persze vannak kiváló büntetőtelepek afrikai, ausztráliai, indonézia, mexikói körülmények között.
Közös jellemzőjük a bányászat.
Jellemzően nehézfémek, nemesfémek, (fél)drágakövek vagy kén.
A további közös bennük, hogy nincs túlzásba víve a munkaegészségügyi hozzáállás.

s 2024.09.18. 13:14:10

@szociál: Ott csauékat elkísérték a falhoz, és lelőtték őket, mint a veszett kutyát. Ha itt is ez lett volna a műsor, orbán a negyedét sem merné megtenni annak, amit csinál, és azután is katonai különgéppel repülne a vasárnap-hétfő vonal egy kietlen szikladarabjára.

s 2024.09.18. 13:15:28

@gigabursch: Keress egy kurva jó helyet orbánodnak. Hálás lesz érte. Lehet, hogy le is szophatod.

gigabursch 2024.09.18. 13:22:07

@s:
Ettől a kettőtől még a Kutyáknak is több programja van, az 'Örök élet, ingyen sör' vagy a 'Bármit megígérünk' keretében.

Alighanem amivel a legtöbbet találkozhattál, az a Mi Hazánk Mozgalomnak a Virradat című gazdasági és politikai programja. Szerintem érdemes megismerni.
Az LMP zöld programja szerintem szintén egy kellően átgondolt és illeszkedésre alkalmas anyag.
A Vona-féle politikai-gazdasági program, ami a fiatalok nem elszúrt helyzetbehozásáról szól több, mint egy szimpla megismerésre alkalmas anyag.

Anno utánamentem MZP anyagának. Nos az egy rakás szar. Szerintem.
A DK-MSZP-t sokra nem tudom értékelni, még ollózni se tudták az első háromból, de van.
A Momentum programja az átgondolatlan ostobaságok csimborasszója. Szerintem.

S zárásul: Munkáspárt
munkaspart.hu/a-munkaspart-valasztasi-programja-2022
Látod, ezt még be is linkelem.
Mindenesetre ők legalább tényleg tartják az elveiket. Mint a viccben. Az elv olyan mint a fing. Az ember tartja, amíg tudja.
De legalább nekik van.

Az itt felsoroltak közös jellemzője, hogy _MINDEGYIKNÉL_ "letekerték" a találati algoritmust. Ergo: utánjárást igényel.
De ez olyan, mint a népmese: Aki nem hiszi, járjon utána.

gigabursch 2024.09.18. 13:23:17

@s:
Betegesen szűklátókörű vagy... Még fóbiás...
Így nehéz higgadtan gondolkodni.

gigabursch 2024.09.18. 13:24:12

@s:
CIA ügymenet volt az egész romániai forradalom...

gigabursch 2024.09.18. 13:26:49

@szociál:
Hogy sok miért, azt magam sem értem, csak sejtem.
Paks esetén azért fenáll egy kiemelten magas nemzetbiztonsági kockázat.
Persze ha mutatsz tök nyilvánosan full komplex szerződést atomerőmű létesítésről bárhol ezen a bolygón, akkor átértékelem az eddigi véleményem.

s 2024.09.18. 13:32:14

@gigabursch: Szerintem félsz. Azért javasolgatod annyira buzgón az esélyteleneket. Higgadj le. A nép hülye (ezt eddig is tudhattuk, orbán intézte úgy, hogy mindenféle üres szar szövegnek felüljenek) és most orbán helyett egy másik faszszopót fognak megválasztani. Ez van, amikor a fagyi visszanyal.

Ma született bálvány 2024.09.18. 13:34:20

@gigabursch: Ahogyan a legtöbb "rendszerváltás" és forradalom Európában, vagy éppen az arab világban.

Javasolnám tanulmányozni S professzornak Naomi Klein ide vágó könyvét, elég olvasmányos és közérthető (Sokkdoktrína a címe) vagy egy másikat, ami már kissé ponyvább, az meg az "Egy gazdasági bérgyilkos vallomása" címmel jelent meg, a szerző neve nem ugrik be.

Tökéletesen leírja a módszereket, amivel az USA az ötvenes évekkel kezdődően "befektet" szuverén országokban, hogy a neki tetsző és hozzá maximálisan lojális (lásd: hazaáruló) kormányokat ültesse a hatalomba.

Az ukrajnai cirkusz tökéletes képet fest arról, mennyit jelent az USA-nak egy nép, meg annak szuverenitása. Az USA nem barátkozik, csak érdekérvényesít. Aljas módon, emberek millióit tökretéve, elpusztítva. Ebből fakad a jólétük, amit S annyira vágyik.

(abba is bele lehetne menni, hogy Amerikánál megosztottabb, szélsőségesebb vagyoneloszlású ország nincs a Földön, az amerikaiak jelentős része konkrétan szarabbul él, mint élünk mi. )

s 2024.09.18. 13:35:08

@gigabursch: Akkor a magyar rendszerváltás is az volt. Nem tudtam, hogy ennyi mindent köszönhetünk a CIA -nek. Eggyel több ok, hogy az amerikaiakat pártoljam.

s 2024.09.18. 13:38:37

@Ma született bálvány: "Tökéletesen leírja a módszereket, amivel az USA az ötvenes évekkel kezdődően "befektet" szuverén országokban, hogy a neki tetsző és hozzá maximálisan lojális (lásd: hazaáruló) kormányokat ültesse a hatalomba."

Tőről metszett kommunista vagy. Neked Grósz Károlyt kellene leszopnod, de ne fáradj evvel. Itt van neked orbán, aki a 60 -as évek álruhában.

Ma született bálvány 2024.09.18. 13:39:18

@szociál: Hűűű... te irgalmatlanul buta vagy:))) Persze, a fidesz direkte kiengedi a pedokat, sőt.. tenyészti őket!

A butaságodat mi sem jellemzi jobban, hogy a devizák átváltási arányaiból próbálsz messzemenő következtetéseket levonni.. Te, gyagyás, te...

Na, ezt figyuzd: 1 Ft az 3.95 dél-koreai won :))))

Ma született bálvány 2024.09.18. 13:45:44

@s: :))))) Milton Friedman neve mond neked bármit is? Dehogy mond.. Na, most itt a lehetőség, hogy tanulmányozd a munkásságát és az ismereteid kórós hiányosságait némileg enyhítsd.
Ő dolgozta ki (nem teljesen egyedül) a sokkterápia/sokkdoktrína néven elhíresült módszert, amivel először közép- és Dél-Amerikai országokban, majd Délkelet-Ázsiában vezényeltek le puccsokat, hatalomátvételeket és gyűrtek maguk alá addig szuverén országokat.

Ha ennyire hülye vagy történelemből, akkor mire épülnek a nagyívű elméleteid az USA nagyszerűségével kapcsolatosan? Tudod te, hogy az USA gazdagsága mögött hány ország erőforrásainak elszívása, hány nép nyomora áll? Nem tudsz te semmit.... többek között ezzel is összefüg az, hogy nem találod a helyed a világban;)

s 2024.09.18. 13:48:40

@Ma született bálvány: "Dehogy mond.."
Eldöntötted?
Nos, akkor a kurva anyádat, hogy esetleg te is értsél már a szóból. Bár nem fogsz. Ezt meg én döntöttem el.

Ma született bálvány 2024.09.18. 13:49:10

@s: Ja, a magyar rendszerváltás mögött is nyilvánvalóan ott volt az USA, de ami látványosabb, maga Soros Pajtás is. :))) És igen, hálás lehetsz az USA-nak, mert a kezdeti káoszból újra hatalomra kerülő szoci-libbsi zsidók szerencsésen kifosztották az országot és minden mozdíthatót eladtak. A pénzt felélték végül 2010-ben bedobták a törölközőt. Onnan kellett felállnia az országnak. De végül megkaptad a Fideszt! Már megérte!

Ma született bálvány 2024.09.18. 13:51:17

@s: Feszült vagy... de megértem. Érveid nincsenek, saját gondolataid se nagyon, a tudásod is foghíjas.. csak a düh és az acsarkodás marad és hogy felmondd a ballipsi propagandát. Ez kevés.. ugye érzed?

s 2024.09.18. 13:54:34

@Ma született bálvány: "Soros Pajtás"
Sok rossz befektetése volt az öregnek. De a legrosszabb mind közül orbán tandíjának támogatása.

Amit orbánék visszavásároltak, az vasgolyóként zuhan lefelé. Csak egy példa a legutóbbiból. Vodafon. Hehehe. Ennek a fiúnak (orbán) tsz- ben a helye. Vagy kőbányában. Csikos ruhában.

s 2024.09.18. 13:57:15

@Ma született bálvány: "Már megérte!"
Nekem nem. Lehet, te belőlük élsz, de én nem. Nem is a másik kormányzatból. Ami miatt ellenük vagyok, az az, amit ezzel a társadalommal műveltek. Veled is. Nézz a tükörbe, és csodálkozz el rajta, hova jutottál.

s 2024.09.18. 14:02:25

@Ma született bálvány: Miért nem mész bele putyin végbelébe? orbánod már ott van, biztos jól ellenétek a meleg szarszagban. Egyébként te meg a fideszes mantrát fújod ész nélkül, pedig láthatnád, hogy ez sehova sem vezet. Olyan vagy, mint az öreg pozsgay. Annak is szólni kellett, hogy már nem az a lemez megy, amire addig fütyörészett. Mindig van, aki későn kapcsol. Van, akik sosem.

gigabursch 2024.09.18. 15:40:44

@s:
Ha még nem hallottál arról, hogy az 1980-as évek látványos nyitása előtt, mi ment le 1957-ben és mivel kényszerítették rá Kádárt arra, hogy majd csináljon egy amnesztiát és hogyan legyen majd a magánvagyonok államosítását követően a reprivatizáció helyett privatizáció, akkor keveset tudsz a történelem eme korszakáról.
Sokan feldolgozták már, bár mégis a Borvendég Zsuzsa-féle impexek korát ajánlom kiindulásnak. No, nem csak azért, mert némileg esztítikusabb, mint sok más történész, hanem azért is, mert nagyon jól adatol és onnan jól lehet tovább menni.
Indulhatnál a Lakatos Pál-féle katyvaszokból, de azzal sokra nem jutsz.
Igen, a privatizáció 1957-ben elfogadtatott.

S mindez a folyamat a hazai módszerváltással, a rózsadombi paktummal, az 1956-os újratemetési cirkusszal, az ott elmondott hazugságbeszédekkel együtt az egész egy megrendezett színjáték volt, ahol a fő szócső a szadesz nagy barátja, a csokornyakkendős palmer volt, aki rendre osztogatta az utasításokat, azzal a különbséggel a mostani buzi utódjával ellentétben, hogy róla nem ismert, hogy buzi lenne, és mindenkinek osztott utasításokat.

Lorrh 2024.09.18. 16:02:46

@gigabursch: most meg putyin csicskáztatja és megalázza orbánt, ahogy kirakták a videot amikor kinosan feszeng orbán, meg amikor elment béketárgyalni és másnap szétbombázták a kijevi korházat az oroszok.

s 2024.09.18. 16:41:22

@gigabursch: Úgy vagyok informálva, hogy ott orbán is büszkén (és kissé borostásan, mert az elég macsó) felszólalt, hogy hát ruszkik haza. Meg tovarisi konyec. Be szép idők is voltak. Még akkor is, ha addigra már az oroszok lényegében kimentek. De azért jó volt ezt így kockázat nélkül kiböfögni. Most nem mondja.

s 2024.09.18. 16:54:41

Nem is ez a lényeg. Magyarország a feudalizmusból (uram, bátyám, instálllom, tekintetes, méltóságos, nagy méltóságú, baszom alássan) világból csöppent bele a kommunista diktatúrába, egy röpke fasizmus után. Ettől a csürhétől azt elvárni, hogy tisztelje a törvényt, jogállamiságot, magántulajdont éppen akkora túlzás, mint egy csapat gorillának filozófiát tanítani. Reménytelen. Választanak egy főnököt, nyalják seggét, talpát, szopják a faszát a végkimerülésig, aztán meghasonlanak, új górét választanak, és ugyanezt csinálják megint. Nem a politikusokkal van a baj. A néppel. Valaki mindig lesz, aki hatalomra tör, és mindig lesz, aki lebukik onnan. Kár csatlakozni bárkihez is. Bár én most éppen a bukásban vagyok érdekelt, illúzióim nekem sincsenek. Tizenöt év múlva - ha megérem - megint abban leszek érdekelt. Mert a hatalom romlottá tesz. A nagy hatalom pedig nagyon romlottá.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.18. 16:59:18

" Persze, a fidesz direkte kiengedi a pedokat, sőt.. tenyészti őket! "

A hatalom árnyékában bármit megtehetnek mert abban a hiú ábrándban élnek hogy ők sose buknak le, mert az ügyészségtől kezdve a NAV a zsebükben van....ezt szopta be Kaleta is, és ahogy egy pedofilt jól bebaszták a böribe....ja NEM, mert ő fideszes kifizettettek vele fél millát és felejtős az a 15.000 pedofil fotó a számítógépén.
Sorra potyognak ki a szekrényből a fideszes pedok, ahogy elnézem Semjén fejét az is inkább kölkökkel heverészne.
Ami meg a melegellenes propagandát illeti, az is kiderül szép lassan hogy amelyik fele nem pedofil, az a fele pedig meleg a fideszben :)
Úgy tudom a szóvivő Gulyás is szereti a faxt, rebesgetik hogy a Lézerjani is alibiből nősült meg vagy csak biszex, a melegek között nincsen titoktartás. Amelyik kereszténydemokrata meg nem buzi, az meg a nejét csalja egy szexhajón bekokainozva. Dajcstompi is már a hatodik nejét fogyasztja , hát nem egy hűséges típus lássuk be, de legalább nem drogozik....ja de, ha már a főninek szabad (attól ekkora a mája), akkor had pörgesse fel magát ő is néha :)))))
Ami meg a románokat illet, biztos szarabbul élnek mint mi, nehezebben jönnek ki a fizujukból.........mi fogjuk behozni ausztriát két éven belül, aztán elfoglaljuk brüsszelt, igaz már mindenki úgy néz ránk mint a szarra, de valahogy csak elfoglaljuk brüsszelt, ha máshogy nem az oroszokkal :)

gigabursch 2024.09.18. 17:01:05

@s:
" Ettől a csürhétől azt elvárni"
Na látod, itt a baj. Nálad.

Az, hogy ezzel a baromi entellektüell, belpesti nagypofával lenézed az ország kb 9/10-ét.

Nem, nem az ország népe a csürhe. Sőt, ez a "csürhe", akit te lenézel messze jobban és sokkal távolabb lát, mint azt te valaha is tenni fogod.
Fröcsögésből még senki nem jutott hatalomra. Az elemi tisztelet hiánya, a felsőbbrendű (mondhatnám: übermensch) kioktatás meg senkinek nem hiányzik.
D ezt úgyse fogod belátni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.18. 17:05:40

@Lorrh:
Tudja Putyin hogy ezzel az idiótával bármit megcsinálhatnak, direkt tették ki a videót lássák Szijjártó gyerek berendeli e az orosz konzult :))
Bájerzsóti se mert a videóról mondani semmit, mennyire kínos hogy egy gyógyszerfüggő faszi ott fészkelődik Putyin mellett, aki hót laza, és ezt látják Brüsszelben is mekkora csicskát csinált a főniből, rajta röhög mindenki, Meloni is megveti, már az olaszok se kérnek az idiótából, Lengyel közös barátságnak is vége, már ők se jó cimbik, de nem baj Tadzsikisztán, meg a többi balkán cigány majd haverkodik velünk, bizniszelünk velük.

s 2024.09.18. 17:10:33

@gigabursch: "ezzel a baromi entellektüell, belpesti nagypofával lenézed az ország kb 9/10-ét."
Miért ne tenném? Ha valakik ostobák, akkor miért kellene azt mondanom, hogy nem azok? Udvariasságból talán? Aki a fideszre szavaz azok után, ami ebben az országban folyik, az vagy haszonélvezője a rezsimnek, vagy értelmi sérült, vagy mindkettő együtt. A saját vélemény - úgy tudom, eddig még - alapjog. Elképzelhető, hogy amennyiben tovább megyünk az orbáni úton, ezért idővel lefejezés jár, de addigra én már nem leszek itt. Most még itt vagyok, és mondom a magamét, ahogy te is a tiédet. Meghallgatlak, ha igazat nem is adok neked, azért egy kérdést megkockáztatok.

Szerinted minden okés ma Magyarországon?

gigabursch 2024.09.18. 18:50:09

@s:
Attól, hogy másokat lenézel több nem leszel. Csak kevesebb. Ezt érdemes szem előtt tartanod.

Először is nem az én jelszavam a tolerancia.
Rajtad kívül van bő hatmillió választópolgár, aki nem választotta az összefosást (sem).
Ezt akkor is el kell fogadd, ha nem értesz vele egyet. Ugyanis ez a jelenlegi demokrácia működésrendje. Ha ettől megfosztod a rendszert, akkor jó irányba haladsz a diktatúrák ösvényén.
(Itt jegyzem meg, hogyha a listás helyeken a nem szavazók és az érvénytelen szavazók szavazatai szereplésre kerülnének, az egy érdekes helyzet lenne. Asszem akkor alapítanék egy pártot, aminek a neve ÉRSZAP lenne, azaz Érvénytelen Szavazatok Pártja és képviselnék mindenkit, aki nem tud kire szavazni...)
Persze lehet, hogy a cenzus intézménye nem ártana (pl: 22 legalább éves, nős, dolgozó, gyermekes, honvédségi vagy közszolgálati munkaviszonyt betöltött, adófizető ember - csak a példa kedvéért.), de ez sosem ennyire egyszerű. Mert épp elég diplomás idiótát ismerek, akikhez képest a régi melósom Gyuri cigány egyrészt agytröszt, másrészt látott már sokmindent, pedig ő a nyolc általánost négy első és négy második formában töltötte ki (kb).

gigabursch 2024.09.18. 18:53:32

@s:
Szerinted, ha minden okés lenne, akkor nem arról folyna itt a csevej, hogy mi legyen ma este az asztalon? Pick, Herz vagy manufaktúrás téliszalámi?
Szerintem mindketten, sőt többen is megoldást keresünk, csak a matematikai ismereteim szerint létezik olyan is, hogy több megoldás van és olyan is, hogy nincs megoldás.
Nos, ez nem csak a matek esetén áll fenn...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.18. 19:03:39

@s:
" Szerinted minden okés ma Magyarországon? "
Válaszolok a pojáca helyett.
A régió legerősebb gazdasága vagyunk, életszínvonalunk a Dánokénál is magasabb, az eu-ból befolyó pénzeket gondosan beosztottuk, abból a pénzből jahtokat vettünk és felvásároltuk a balatont, és ahogy a vezér megmondta ők nem ígértek semmit, csak azt hogy mellettünk lesznek :)
De enné még jobb lesz ha novemberben nyer trump, másnap kivonul Putyin ukrajna területéről, lemond és új választásokat ír ki, visszavonul és tea szürcsölgetése közben Dosztojevszkíjt olvasgat.
A benzin olcsóbb lesz nálunk, a tanárok hibrid RAV4-ekkel fognak járni dolgozni, mert tellik rá, nővérek beosztását csökkenteni kell mert olyan sok van belőlük mindenki 4 órában lesz feoglalkoztatva, havi 600.000-ért, de ezt majd megemelik 800-ra ami nettó.
Az áfát leviszik 10%-ra, a kínai hiteleket meg nem kell vissza fizetni, mert helyette kapnak tokaji aszut néhány hordóval.
De persze csak akkor ha nem nyer a Tisza 26-ban, mert akkor kurva nagy gáz lesz.

Ma született bálvány 2024.09.18. 19:44:41

@Lorrh: Hűűűha... te ezen a szinten rekedtél meg? Azt hiszem, sok értelme nincs a veled való társalgásnak, semmit sem vagy képes felfogni a világból, nem vagy képes rendszer szinten értelmezni a történéseket, csak büfized fel, amit az ellenzéki propaganda médiumok eléd löknek, vagy amit Pottyondi kartársnő elég pottyant.

Eleve nem érted, ahogyan @szoci sem a nemzetközi politikai játszmák hátterét és romantkus képet dédelgetsz magadban, hogy "Jé, az Orbinak senki nem a barátja, bezzeg a z Ursula, őt mindenki szereti!" "Meg a Petit is mindenki szereti, mert a Weber is milyen szépen beszélt vele!"

A politika nem így működik, ott mindig az adott kérdésre fókuszálva születnek szövetségek vagy éppen szűnnek meg létezni. Barátságok nincsenek, nem voltak és nem is lesznek. Érdekek vannak, rövidebb-hosszabb távon. És feltűnő, meg eltűnő politikusok. Meg sokan olyanok, akik idegen hatalmak érdekeit szolgálják, sokszor a választóikkal is szembemenve.
(mint a német külügyminiszter)
De nézd más irányból... tényleg kellenek Európának olyan barátok, mint az USA? Hát, ők tudják.. van rá még pénzük, megengedhetik maguknak. Mi nem és akkor már inkább tartsuk a három lépés távolságot.
Ha ukrán lennél, most egyetértenél velem.

Ma született bálvány 2024.09.18. 19:47:18

@s: "Miért ne tenném? Ha valakik ostobák, akkor miért kellene azt mondanom, hogy nem azok?"

Talán azért, mert magad is közéjük tartozol? hmmm? Gondoltál már erre? Azok alapján, amit ma meg tegnap ebben a laza kis csevejben mutattál, lehet, hogy pont most lenne itt az ideje elgondolkodni.

Ma született bálvány 2024.09.18. 19:51:29

@szociál: Mesélj inkább arról, hogy téged személy szerint miben gátolt meg az Orbán rezsim?

Szerinted mire vitted volna, ha az kormányoz, akit te a legjobbnak tartasz erre a pozícióra?
Komolyan érdekelne! Mondjuk most egy űrtechnológiával foglalkozó mérnöki iroda tulajdonosa lennél és Musk-al golfoznál? Vagy világhírű karmesterként a legnagyobb koncerttermek ünnepelt sztárjaként turnéznál? Esetleg az orvosi Nobel várományosaként kutatnád az örök élet titkát?
Milyen kvalitásaid vannak, amiket nem tudtál Orbánék miatt kibontakoztatni?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.18. 20:27:35

@Ma született bálvány: " Mesélj inkább arról, hogy téged személy szerint miben gátolt meg az Orbán rezsim? "

Ezt a kérdést azoknak is címezed remélem akik nem tudnak megélni egy fizetésből, mentősök, tűzoltók stb, akik nem a faxukat verik egész nap, van abban meló rendesen, elég ha kimennek egy baleset helsíznére és darabokban szednek ki egy gyereket a roncsból, és ez csak a lelki része, fizikailag is bírni kell, és ezek az emberek nem tudnak lakást venni vagy új autót mert geci kevés a bérük.
A KKV-seket is beszopatták a KATA-sokat is, magas energia árak és az infláció miatt is zárnak be az üzletek, mivel a polgik se keresnek jól ezért bevétel sincs.
Persze a kormányközeli haverok jelentős előnyhöz jutnak, de nyilván nem róluk beszélsz, ők köszönik jól meg vannak, nekik az a tehetségük hogy jól nyalják a seggüket a főninek.
EU-s forrásokhoz szóval csak a NER jut hozzá.
Az sem tesz derűssé hogy nincs jogállam, médeakontroll behálózza az oszágot mindehova ugyan az a hír jut el, hogy fekete migrik erőszakolnak meg öregasszonyokat, és hogy a háború párti brüsszel miatti vészhelyzetben az ország és ezért drágább minden.
A nyugdíjrendszer, az egészségügyi ellátás és a szociális segélyek hiányosságai különösen a vidékiek, kevés fizuból élő embereket sújtják. Az egészségügy krízishelyzetben van, és az oktatási rendszer is beszopta a faxt, tanárokat rúgnak ki hogy ezzel megfélemlítsék a többit.
A mobiltelefon betiltásával nincs gondom, de azt nem elvenni kellene tőlük, hanem szigorítani, ha valaki használ mobilt az órán azt basszák meg, valamilyen retorzió legyen, a szülő majd leveri a kölkön, ha a szülőt nem érdekli, kicsapják a gyereket és mehet a gyámügy ő majd foglalkozik velük, kap egy pedofil nevelőt, aki majd segít helyesen mobilt használni.
Az uniós forrásokhoz nem fogunk hozzájutni, pedig égető szükség lenne rá, de ezt lexarja Vitya, és ez egyre jobban meg fogják érezni az emberek a pénztárcájukon, a Rákaifilippino nem érzi meg meg a többi gerinctelen seggnyaló, ők magaslóról röhögnek hogy mit rinyáltok jobbágyok, nem elég a fizud a 150 rugós albérletre és a rezsire ?
Szóval abban gátol mindenkit ez a kormány hogy legalább félre tudjon tenni a fizetéséből.

Ma született bálvány 2024.09.18. 20:42:48

@szociál: Gondoltam, hogy kikerülöd az egyenes választ és megint a süketelést választod.

"Szóval abban gátol mindenkit ez a kormány hogy legalább félre tudjon tenni a fizetéséből."

:))) ROTFL Engem nem gátol.. tehát megint csak túltoltad a 444-es propagandát.

"EU-s forrásokhoz szóval csak a NER jut hozzá.
Az sem tesz derűssé hogy nincs jogállam, médeakontroll behálózza az oszágot mindehova ugyan az a hír jut el, hogy fekete migrik erőszakolnak meg öregasszonyokat, és hogy a háború párti brüsszel miatti vészhelyzetben az ország és ezért drágább minden.
"

Ja.. Brüsszel csakis Orbánéknak ad pénzt... illetve Orbánék miatt nem ad pénzt.. huhh.. most akkor mi is van?

Amúgy pediglen miben hazudik a kormány a migráció árnyoldalait illetően? Ma is volt Kölnben egy robbantás, pár nappal az előzőt követően (Köln-t elég jól ismerem, na ott tényleg elszabadultak a palesztin/szír gecik.. )

"A KKV-seket is beszopatták a KATA-sokat is, magas energia árak és az infláció miatt is zárnak be az üzletek, mivel a polgik se keresnek jól ezért bevétel sincs."

Kit szopattak???? A KATA-s sztoriról láthatóan fogalmad sincs, de beszélhetünk erről is, ah érdekel.
A magas energia árakat amúgy szerinted kinek köszönhetjük? Ja..és az infláció.. oké, van.. de a bérek reálértéke nőtt.. ha tudod ezt értelmezni...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.18. 20:56:30

@Ma született bálvány:
Az az egyenes válasz hogy miattatok szopik mindenki aki nem NER közeli.
Még az inflációt se követi a reálbéremelés, olyan mintha lófaszt se emeltek volna, elmész a boltba és 10 rugóért nem tudsz rendesen bevásárolni.
Kinek köszönhetjük, először Vityának mert tönkre baszta a gazdaságot, csak a mutyi volt a lények, a többi kisvállalkozó pedig vagy kiment nyugatra, vagy bezárt a picsába.
Meg Putyinnak is köszönjük. Viktor mondta egyszer is hogy Putyin takarodjon ki ukrajnából ?
Az agresszornak miért nem meri azt mondani hogy békepárti, és hogy akkor lesz béke ha Putyin kivonul ?
Ha MO-ot támadta volna meg, mit mondana ?
OK tied kelet magyarország, de ugye kivonulsz és nem próbálkozol újra ?
Egyenlőre a NÁTÓ véd meg minket, de ahogy elnézem még abból is kifarolna a főni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.18. 21:01:14

@Ma született bálvány:
Abszurdisztánban élünk ahol bármit megtehet a kormány nincs felelős, következmélnyek nélkül bármit meg lehet tenni ,bármit.
Mostantól nem vagyok kíváncsi rád, olyan mintha Nagyferóval beszélgetnék, kimosták az agyad.
Vagy tényleg csak egy troll vagy.

Ma született bálvány 2024.09.18. 21:12:16

@szociál: Szoci.. te nem beszélgetsz, hanem felolvasod a telexet, meg a 444-et.. és beleszövöd a saját sanyarú sorsod. A valóságot meg olyan mértékben igyekszel kiszorítani a mindennapjaidból, hogy elgörbült, teljesen..

s 2024.09.18. 23:49:47

@gigabursch: "honvédségi vagy közszolgálati munkaviszonyt betöltött"
Hülye vagy? Civil vagyok, én akkor már menjek a kurva öreganyám retkes picsájába? Elég, hogy felvételinél plusz pontokat kaptok fekvőtámaszra. Baszod.

s 2024.09.18. 23:51:18

@gigabursch: Ez viszont a gyakorlat. Akkor is kell találni valamit, ha nincs semmi.

s 2024.09.19. 00:56:30

@Ma született bálvány: "Talán azért, mert magad is közéjük tartozol? hmmm?"
Igen, ilyen internetes blog komment szekciókban szokás egymás fejéhez vagdosni ezeket. Én máshonnan tudom, hogy nekem eszem van, nem vagyok rád utalva ebben a kérdésben. Így merészeltem levonni a következtetést, hogy viszont elég sokan segg hülyék ebben az országban, és sajnos tégedet sem tudlak kimenekíteni ebből a csoportból.

s 2024.09.19. 01:09:40

@szociál: Szomorú vagyok, elvtársak. A Tisza valószínűleg kibassza a véres gecibe a bio szotyihántológépet. Ha nem, akkor is lesznek annyian, hogy azokkal már nem lehet bármit megtenni. Mert akkor előkerülnek a vascsövek és a molotov koktélok. A rendőrség meg kurvára le fogja szarni, egyrészt azért, mert annyit ők sem kapnak, másrészt nekik MINDENKIVEL együtt kell működni. Lesz itt még falhoz séta, mint a románoknál. Kicsit később, de azért meglesz.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.19. 06:04:32

@s:
A TEK a zsebében van a főninek, gondolom a rendőrség vezetői is zsebben, megkapják a mellékest, kormányváltás esetén nem tudom kinek a szavára hallgatnak majd, Kubatov emberei is mozgósíthatók, lásd MTV székház....nem tudom mi lesz ennek a vége,de a dakota nem arról híres hogy szeret megválni a hatalmától, betegesen ragaszkodik hozzá, szeret zsebre tett kézzel pöffeszkedve vonulni Brüsszelben, már megszokta hogy minden is róla szól.

Ma született bálvány 2024.09.19. 06:53:39

@s: Nektek Majdan kell... de még az is lehet, hogy Nulandék leszállítják, rajtuk nem múlik. Pressman is eléggé feszeng mostanság, meglengette, hogy vannak eszközeik.

"Lesz itt még falhoz séta, mint a románoknál. Kicsit később, de azért meglesz."

Jaja!!! A fajtátok csak így tud hatalomba kerülni. Egyébként meg azzal kérkedtél, hogy van eszed. Hááááát... akkor jól rejtegeted! A TISZA nevű projektpárt egyelőre csak arra volt képes, hogy a kiábrándult (14 év nagy idő) ellenzéki protestszavazó/magyargyűlölő/hazaáruló/proli csürhét felsorakoztassa egy, a fidesz farvizén kikupálódott nárcisztikus pszichopata mögé.

Mire és meddig lesz ez elég? Kit fog még előrántani az amerikai tanácsadókból álló szemfényvesztő brigád? Volt itt már nem egy messiás... Mekkora siker volt az is. Aztán amikor önjáráró lett, kibontakozott, már ment is a levesbe.

Azt kellene végre felfognotok, hogy kormányt váltani akkor érdemes, ha annak pozitív hozadéka van, hosszabb távon. És nagyon észnél kell lenni, mert ha rosszul választasz és átbasz a Messiásod, akkor egy év alatt minden kútba esik és az is odaveszhet, ami eddig legalább biztonságot adott.

Azt kellene megérteni, hogy az EU nem egy jótékonysági szervezet hanem egy kézivezérelt rablóhorda. ha az lesz, ami nekik tetszik, akkor itt nagyon szomorú világ jön. Szomorúbb mint most és onnan már nehéz lesz felállni. El ne hidd, hogy Orbán nélkül itt már a kerítés is kolbászból lenne és te 600 nm-es luxusingatlan temperált medencéjében áztatnád a szottyadt testedet, tucatnyi huri társaságában.
Te pont ugyanott leszel 20 év múlva is, ahol amúgy kb a helyeden is vagy, legyen itt bármilyen kormány.
Csúnya recesszió jön, Németországban sorra mennek tönkre cégek, fogynak a megrendelések és olyan munkanélküliség jön, amire az ottani munkaugyi központban dolgozók sem emlékeznek. Mindezt az az USA idézte elő, szorgos munkával és pár maroknyi árulóval, akiket olyan lelkesen nyálazol. Az az USA akire a jövődet bíznád.

Summa summarum: lehet, hogy valamikor volt eszed, de mára Orbán ellopta.

Ma született bálvány 2024.09.19. 06:56:50

@szociál: "de a dakota nem arról híres hogy szeret megválni a hatalmától, betegesen ragaszkodik hozzá, szeret zsebre tett kézzel pöffeszkedve vonulni Brüsszelben, már megszokta hogy minden is róla szól."

Ahhh... a dakota... ennyit tudsz, meg a neved. Igen, ragaszkodik a hatalomhoz, mert hosszú távon gondolkodik és egy független Magyarországot szeretne. Ebben vannak önös érdekek is, de ami megdöbbentők: az ő érdekei sok-sok ponton egybevágnak a te érdekeiddel is, akkor is, ha te ezt képtelen vagy felismerni. Jelenleg nincs jobb, mint Orbán, de ha lesz valódi alternatívája, én biztos annak is adok esélyt a magam egy szavazatával.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.19. 07:32:15

@Ma született bálvány:
" A TISZA nevű projektpárt egyelőre csak arra volt képes, hogy a kiábrándult (14 év nagy idő) ellenzéki protestszavazó/magyargyűlölő/hazaáruló/proli csürhét felsorakoztassa egy, a fidesz farvizén kikupálódott nárcisztikus pszichopata mögé. "

A Tisza párt arra volt elég hogy felnyissa az emberek szemét hogy az összes ellenzéki párt csak alibizettt és kiszolgálta viktort, ezért lett 4%-a a DK-nak akiknek eddig 30 volt, ezért tűnt el az összes ellenzéki párt, most egyetlen kihívója van Vityának, aki konkrétan összefosta magát, és már nem mer Gyurcsányozni, meg szlimfitezni, inkább más stratégiát választ mert kevesebb a zombi mint ahogy hitte, már nem nyelik be a nokedlit, van szemük látják mit művel ez a rendszer az egészségüggyel, meg az oktatással.

"Független magyarországot szeretne"
Azt már most megkapta, senki se áll mellette csak a keleti diktátorok, most szuverén lehet, mondjuk milyen szuverén ország az akinek be ugat kína meg az oroszok, mindent ők diktálnak, az EU aminek tagjai vagyunk és kaptuk az irdatlan pénzt ne pofázzanak bele, logikus :)

Ma született bálvány 2024.09.19. 07:57:05

@szociál: Ennyi sületlenséget. Olyan intellektuális szinten mozogsz, ami eleve akadályozza az érdemi eszmecserét.

Vityázol, ruszkizol, összefosást vízionálsz és persze diktátorozol is. Semmi több nem jön össze?

"az EU aminek tagjai vagyunk és kaptuk az irdatlan pénzt ne pofázzanak bele, logikus :)"

Bizony, logikus! Az EU gazdasági szövetségnek indult, mi is ahhoz csatlakoztunk, csakhogy mára az EU a globalista nagyhatalom, az USA csápja lett és igyekszik mindenkit megfojtani, irányítani.
A pénzeket nem jótékonyságból adták, hanem szerződésre alapulóan. Mi cserébe megnyitottuk a piacunkat, a piacainkat, a munkaerő piacunkat de arról szó nem volt, hogy az Európai Bizottság akarja ezentúl kinevezni a magyar kormány tagjait is. Az EU-s források gyakorlatilag arra hivatottak, hogy kompenzálják a Nyugat 40 éves előnyét, a hatalmas tőkekoncentrációt, hogy lehetőséget teremtsenek egy nemzeti vállalkozói réteg kialakulásához és a felzárkózáshoz. Ám a Nyugat ezt is igyekezett meghekkelni és az ide befolyó pénzekkel pár nyugati ország gazdaságát támogatták valójában. Jellemzően a németekét. Erről beszélt egykor egy német EU biztos is, Magyarországot és Lengyelországot kiemelve. Az ide befolyó 100 euróból 80-90 EUR szépen vissza is folyt hozzájuk, meg osztrák cégekhez, az infrastrukturális beruházások kapcsán. Na, ennek vetett véget a Fidesz és ez rohadtul böki a csőrüket. Egyik eklatáns példa, hogy aTalgot akkor sem vehettük meg, amikor senki más nem tett érdemi ajánlatot. Mert akkor a német és franci érdekeltségű mozdonygyártók, vasúti szerelvény gyártók megrendelései elmardnának. Vagy ott van Paks II. Amíg az EU néhány szóbajöhető cége meg az USA kiskedvence, a GM nem kapott szeletet a tortából, addig igyekeztek megakadályozni (az osztrákok jelenleg is ezen vannak, mert akkor nem veszünk majd tőlük villanyt és az milyen dolog már. Iszonyat lobbipénzeket toltak bele a Paksi bővítés elleni kampányba. Milliárdos összegről beszélek.. a hazai "NGO"-k lubickoltak a júdáspénzben.

Most az akkugyárak vannak soron, mert ami itt épül meg, az ugye nem Németországban fog és ott éppen felfutóban van a munkanélküliség (ami az USA keze munkáját dícséri)
Orbán ebben kell lavírozzon, de te ezt nyilván fel sem fogod, úgyhogy további tartalmas dakotázást, attól majd lenyugszol!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.19. 08:05:57

@Ma született bálvány:
Feltűnt hogy mindig személyeskedsz mikor fogást találnak rajtad ?

Sőt az EU-ba csatlakozás nekünk volt rossz, kimehettünk dolgozni az eu-ba, jól kibasztak mindenkivel.

gigabursch 2024.09.19. 08:07:36

@s:
Próbáld meg az egész mondatot értelmezni, ne csak egy kiragadott részét.
Remélem menni fog.
(Egyébiránt - középiskolai tanulmányok(!) - az athéni demokrácia szavazójogát írtam le. Vagy nincs érettségid? Mondjuk a hozzászólás záró egyszavas mondatod utaé erre a lehetőségre.)

Ma született bálvány 2024.09.19. 08:26:16

@szociál: Ennyit tudtál értelmezni abból amit írtam? Vitázni már meg sem próbálsz. Ja, és jön az, hogy püfölöd a szalmabábodat.

Igen, leírtam én is, csak nem értetted.. hozzáfértek a magyar munkaerőpiachoz, kimazsolázták a tehetségesebb, ambíciózusabb embereket és enyhítették a saját munkaerő gondjaikat. Ami jó az EU-nak, az éppenséggel kellemetlenül érintette a hazai szakképzést, a hazai munkaadókat. Mi hosszú évek befektetésével előállítjuk a bevethető munkaerőt, ők pediglen a készen kapott dolgozókat munkába állítják, nekünk itt marad a resztli.. Te is itt maradtál.. vajon miért? Hiszen odakinn biztosan hatszor annyit kerestél volna fele munkával, igaz?

Ma született bálvány 2024.09.19. 08:29:39

@gigabursch: :))))

Én kicsit tovább fejleszteném a cenzus intézményét.. a befizetett adóval arányosan akár több szavazatot is adnék egy-egy embernek. Ha sokak szerint jó lenne a progresszív adózás, akkor jó lehetne a progresszív szavazatok rendszere is!

Miért is járjon ugyanannyit érő egy db szavazat a nettó befizetőnek, mint annak, aki csak kivesz a kasszából?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.19. 10:59:26

@Ma született bálvány:
" Miért is járjon ugyanannyit érő egy db szavazat a nettó befizetőnek, mint annak, aki csak kivesz a kasszából? "

Na itt basznátok rá, a fidesz szavazók 2/3-a nyugger vagy cigó akik zsák krumpliért megvehetők.
Pont hogy a tisza párt szavazói nettó befizetők, szóval támogatom a javaslatod :)

s 2024.09.19. 11:15:20

@szociál: Az öreg csau is azt hitte, hogy zsebben van minden. Aztán az a tábornoka volt a fő vádló, aki egy héttel korábban még szarrá lőtte a civileket. Gyorsan változnak a dolgok. Néha nagyon gyorsan.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.09.19. 11:29:13

@s:
Más világ volt, most sztárügyvédek védik, biztos azért ennyire nyugodt mert nem találnak rajta fogást.
Feletót se számoltatták el, de azt tudjuk miért nem, ez volt a deal, Gyurcsányozunk 15 évig, te meg hagyod.

s 2024.09.19. 11:29:31

@Ma született bálvány: "Azt kellene megérteni, hogy az EU nem egy jótékonysági szervezet hanem egy kézivezérelt rablóhorda."
Miért, a ner nem az? Akkor minimum mindegy. De szerintem tévedsz.

"Volt itt már nem egy messiás..."
orbán maga is úgy kezdte a szakmát. Csak beleragadt a szerepbe.

"olyan munkanélküliség jön, amire az ottani munkaugyi központban dolgozók sem emlékeznek. Mindezt az az USA idézte elő"
Nem értesz ehhez (sem) igazán. Az USA érdekével ellentétes mindaz, amivel őket vádolod. Ők eladni akarnak, ha itt munkanélküliség lesz, akkor vásárló sem lesz, tehát eladás sem lesz. Azon kívül szerinted Európa mi a kurva rohadt anyjából fedezné a védelmi költségeit, amit az amcsik nem győznek követelni, ha itt minden szarrá megy. Én elhiszem, hogy az amerikaiak hülyék, de nem ennyire.

s 2024.09.19. 11:37:25

@gigabursch: Nem, nem fog menni. Agyfaszt kapok a baromságaidtól, ha nem haragszol. Menj a picsba.

s 2024.09.19. 11:40:00

@gigabursch: "Mert épp elég diplomás idiótát ismerek, akikhez képest a régi melósom Gyuri cigány egyrészt agytröszt, másrészt látott már sokmindent, pedig ő a nyolc általánost négy első és négy második formában töltötte ki (kb)."
Barátkozzál akkor Gyuri cigányoddal, mert az egy agytröszt. Hozzád képest még el is hiszem. Baromarc.

s 2024.09.19. 11:46:36

@Ma született bálvány: Hát . . . orbán apátok nagyon rája baszna. Akkor már nem lehetne egy zsák krumpliért megvenni a türhő tajparasztokat annyira könnyen. Azért ezt gondold át jobban, mert egy ilyen húzással akkorát bukna a fidesz, mint a szar. Nekünk, városi patkányoknak nem lenne annyira rossz, mert Budapest levegőjét megtisztíthatnánk a Karmelitában rothadó szardarabtól.

Diorella Queen 2024.09.19. 13:07:38

Az előbb beszéltek a rádióban nyugdíjasok.
Hatalmas a sötétség, de abban meg az egyiknek kicsit igaza van, hogy discos gyerek ha sokat bulikázik, nem fog választást nyerni.
No.

gigabursch 2024.09.19. 13:31:36

@szociál:
Öö ö... Nem úgy van, hogy akkor a ner visz 90%-ot?

gigabursch 2024.09.19. 13:33:00

@s:
Jól van, van itt nálad gógyi.
No ezért, meg @Diorella Queen: nem lesz a messiásotokból porszem sem.
süti beállítások módosítása