Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

Tik-Tak,Tik-Tak...

2023. december 15. - Diorella Queen

Milyen ocsmány mondat már az, hogy neked a B oldal ketyeg? Ugyan nem nekem mondták ,valahol olvastam, még is  úgy szíven ütött, mint ha egy vasgolyót vágtak volna a mellkasomba.

Van tehát ezek szerint az A oldal. A közhiedelemben  valamire használható, szép és fiatal emberek csoportja? Ők az aktívok lennének? Elég sok kriplit ismerek ebből a csoportból.Lusta munkakerülőt is.

Aztán van ezek szerint a B oldal, ahol már közelebb vagyunk a véghez, mint a kezdetekhez.És ez az oldal lenne tehát  a nagyrészt,a-  semmire nem jó már-, emberek csoportja ? Elég sok dolgos és aktív, értékes embert ismerek ebből a csoportból.

C oldal is van? És ott kik vannak? A társadalom és a bolygó teljesen fölösleges terhei? Az összeaszalódott zombik? Akiket már végképp el kell tartani. Akik már a purgatóriumban vannak, élet és halál közt? A szociális otthonok és a gyogyóintézetek lakói ? Biztosíthatok róla mindenkit, hogy a matuzsálemek, már igen ritkán ragaszkodnak  ehhez a szép új világhoz. És csak azért nem vágnak eret magukon, mert a vallásuk, vagy a neveltetésük tiltja.

A szerencsésebb B oldaliakhoz tartozom. Leszámítva a kezeimben lévő alagútszindrómát, az égvilágon semmilyen szervi bajom nincs . Legalább is nem tudok róla. Rendszeresen járok szűrővizsgálatokra, akármilyen kellemetlenek  is. Akár mennyire félek és rettegek, akkor is. Minden alkalommal megpróbálok felkészülni valami szarra lelkiekben. Olyasmikre, amiket az ember amúgy nem szeretne soha hallani. Eddig megúsztam. De ez nem zárja ki a hátsófali infarktust és nem zárja ki a trombózisokat. Nincs magas vérnyomásom, bármennyi kávét iszom, és egész életemben nagykanállal zabáltam a sót. Nem vagyok elhízott sem. Nagyon is fitt vagyok és a kutyámmal minden áldott nap lefutok 7-9 ezer lépést reggel és este. Szóval évente egy teljes nagy vérkép, vastagbélrák szűrés, bőrgyógyászati rákszűrés, nőgyógyászat, EKG, csontsűrűség vizsgálat, tüdőszűrés, mammográfia kétévente. Remélem nem hagytam ki semmit?

Aktív tagja vagyok tehát a társadalomnak. Vannak terveim a jövőre vonatkozólag. Engem már nem kötnek kisgyerekek, akik mindig betegek. Nem kívánok már Gyesre sem menni. Pont az a korosztály vagyok, akik már a munkájukban szeretnének kiteljesedni. Amennyiben szeretik a munkájukat. Nekem most tetszik az enyém, még nem fásultam bele. Még nem unalmas. De olyan szarul fizet, hogy ezt is csak olyanok tudják nagyrészt végezni, akiknek a férjeik milliomosok. Na már most nekem nem hogy milliomos férjem nincs, de férjem sem.  De ez persze nem tart vissza attól, hogy azt csináljam végre egyszer az életemben, amit szeretek. Csak a csóróság zabál fel mindeközben .De ez már másik poszt lenne.

A B oldalon már nagyon ketyeg az óra. Az ember türelmetlen és szeretné megélni az álmai egy részét legalább.

És nem szeretne a C oldalon vergődni majd élet és halál között túl sokáig, mert valami miatt nem lesz képes elengedni ezt a világot. Mert nem élt. Mert mindig csak szarul élt. Vagy mert a világból sem látott semmit. Netán túl sok elrendezetlen ügyet hagyott hátra. Ilyenek miatt a haldoklás kegyetlenül el tud húzódni. És akkor a C oldalon ragad az ember évekig.

Tehát Tik-Tak, Tik-Tak!

Az óra már nagyon ketyeg!

A bejegyzés trackback címe:

https://idegbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr7018282005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2023.12.15. 20:32:08

Félreérted a dolgot:
A oldal, amikor a családodért, gyerekedért kell élned, őértük dolgozni, felnevelni.
B oldal, amikor önállóvá vált a gyerek, kirepült, neked nincs már eltartási felelősséged vele szemben és a saját boldogságodra, szabadidődre tudsz koncentrálni.

Ebben egyáltalán semmi lebecsülés nincs. Sima életfeladat változás.

C oldalról még nem hallottam, de gondolom az amikor már leépültél és téged kell pelenkázni az elfekvőben.

s 2023.12.17. 21:47:26

@Diorella Queen: Hé, Dióka! Üdv az A oldalon, ahol mindig is voltál, és ahonnan soha nem fogsz lekerülni. Egyetlen kérdés maradt már csak: Miért nem vetted észre ezt eddig?

Diorella Queen 2023.12.23. 06:16:25

@s: Most más gondjaim vannak. A szokásos munkahelyi . :D:D:D
Már érik bennem a legújabb poszt, a Miért ilyen görények a kollégák mindenütt, amikor én kedves vagyok mindenkivel és alkalmazkodom ezerrel ?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.26. 00:44:00

Az "A" és "B" oldal az életed lemezének szimbolikája. Émlékszel még a hanglemezekre? Nincs "C" oldal. Van az az oldal amíg nem veszed észre ezeket a dolgokat, mert tele vagy ambíciókkal, és azt hiszed, hogy az élet örökké tart, és van a másik, amikor viszont kifogynak a kezedből a kényszerű tennivalók, van időd szétnézni, és rájössz, hogy eltelt egy emberöltő. Azt látod, hogy jó esetben a gyereked van abban a helyzetben, amikor még örök időkre tervez, te viszont tudod, hogy már elég csak pár évtizedre.

"Csak a csóróság zabál fel mindeközben .De ez már másik poszt lenne."
- Tényleg? Minden posztodban megemlíted. Másszóval, minden posztod erről is szól. Nem sokan vannak, akik azt dolgozzák amit szeretnek, és még jól is élnek belőle. Egy vagy közülük. Ha valamit rendesen megfizetnek, azt nem azért teszik, hogy ott jól érezd magad, hanem azért, mert másként nem csinálná meg senki.
süti beállítások módosítása