Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

Ne legyél semmi és senki! Új munkahely (+ 88! )

2024. január 08. - Diorella Queen

A szöveg obszcén szavakat  tartalmaz, amiket már muszáj kiírnom magamból, mielőtt végképp megbolondulok a sok szartól !

 Tehát a kényes gyomrú olvasók, most húzzanak a véreres, lófaszba és ne olvassák tovább ! Én szóltam ....!

Tele van a hócipőm azzal, hogy ha valakinek megmondod az arcába a tutit , hogy pl nem köszöngetsz neki a továbbiakban, mert sosem köszön vissza és elvégre nem Erzsébet királynő ő, hogy hajbókolni kelljen neki, akkor rögtön  a stílussal jön. Mármint az enyémmel.

De nekem legalább van, nem úgy mint neki.

Szóval három napig sem bírták az új munkahelyen azt, hogy ne mutassák ki a foguk fehérjét. Már eleve rühelltek pusztán amiatt, hogy elvállaltam szarérhúgyért a munkát, és így ők nem tudnak béremelésért sírni a főnökségnek, hiszen mindig jön valaki új . Na persze én kizárólag azért vállaltam el a munkát, hogy X idő után elmondhassam, hogy gyakorlott vagyok és így ne havi 216 ezerért kelljen szarakodnom, amit már bérnek nem neveznék, még nagyon nagy jóindulattal sem. Azaz legyek piacképes végre, ha már ennyit bele fektettem időt, pénzt energiát ebbe az iskolába, szakmába. Ami szerintük szart sem ér, mert nincs gyakorlatom. Akkor tehát egy frissen végzett orvos sem doktor eszerint a felfogás szerint, mert még nincs húsz év gyakorlata. És most sorolhatnék még egy rakás szakmát. Három nap után megkaptam, hogy szedjem össze magam. Ilyenkor az ember megpróbál szóban védekezni, hogy de hát a három nap alatt volt annyi ügyfél összesen, mint egy OBI kasszában 5 perc alatt. Ezzel párhuzamosan természetesen a dolgok is kicsit lassabban memorizálódnak. Megjegyzem, két hét a betanulás ebbe a kasszába és még nem volt kassza soha életemben, ami kifogott volna rajtam, vagy ahol hiányom lett volna.

Telt múlt az idő. Az ellenszenvet az ember megérzi, minden épeszű ember érzi. Legyek bármilyen kedves az illetővel, ha nem vagyok szimpatikus , akkor ha meggebedek, akkor sem leszek szimpatikus. Sokáig szoktam próbálkozni, de van egy határ. És ez a határ Dec. 22. jött el, amikor is meglopott ez a gennypacni. De költse gyógyszerre  mind a 10 ezret. Karácsony előtti utolsó napon ahogy jövök vissza a 3 perces cigizésből, látom hogy a nyomorék könyékig a kasszámban van. Már a kétezreseket számolgatta, tehát túl volt a 20-10-5 ezresen. Először fel sem fogtam amit látok, hirtelen azt hittem a valutás kasszát zárja, mert azt is azon a számítógépen kell. De nem, ő  az ÉN kasszámban volt nyakig. A kassza zárás 5 perc, négykor zárunk, és még bőven volt 20 percünk . Nem volt sietős. Azt mondja hiányom van. Átszámolom én is és tényleg. Közlöm vele, majd szólok a főnöknek, legyen szíves a kamerát vissza nézni, hogy tudjam hol tévedtem. Na erre teljesen kiborult a drágalátos kolléganő , ki is rohant cigizni. Továbbá elkezdett puffogni és hisztizni, én meg nézek rá, hogy most most mi a kurva anyja baja van, amikor minden be van kamerázva és nem tart semeddig vissza nézni? Soha sehol nem volt ez probléma, amennyiben szükség volt rá, mert nem tudtam hogy 10 vagy 20 ezressel fizettek e ,mert agyilag zombi lettem a tizedik órában már. De mint fentebb írtam, utoljára 30 évvel ezelőtt lehetett kassza hiányom. Életemben talán egyszer. Aztán soha. Mindig tű pontosak voltak a kasszák, soha sehol nem volt probléma. A kolléganőnek roppant gyanús lettem, amit közölt is velem. Akkor nálam elpattant valami már legbelül és megmondtam neki, eddig voltam kedves. Tovább egyáltalán nem erőlködök azon, hogy  mi jóban legyünk. Elvégre nem azért járok be dolgozni hogy ő, vagy bárki más szeressen, mert pont leszarom. Van aki szeressen engem ,nincs ilyesmire szükségem. Hova tovább  pedig nekem sehogy nem lenne logikus az, hogy mondjuk délben kilopok a kasszából 10 ezret, hogy aztán záráskor vissza tegyem azt. De a lényeg, hogy én vagyok a gyanús. Szóval befizettem azt a kurva 10 ezret és csendben magamban kurvára elátkoztam azt, aki ellopta. A kamerán persze szart sem láttak, mert pont eltakarta valami szar karácsonyfa dísz a képet. Ezek után boldog karácsonyt!

Ha még egyszer ezzel a nővel kell dolgoznom, viszem magammal a kis zárható kasszámat itthonról és ha csak egyetlen rosszat is be mer nekem szólni, azt nem fogja zsebre tenni ,amit tőlem kap! Mint mondtam, én sokáig vagyok nagyon türelmes és kedves és kerülök minden konfrontációt. De  ennek ellenére  állandóan védekeznem kell verbálisan és még ekkor is azt kapom az arcomba, hogy mert én mindenre rákontrázok és miért nem tudok egy bólogató faszcsicska lenni, mert akkor semmi baj nem lenne. De a rohadt életbe! Nem tudom magamban elnyomni azt a kevés önbizalmat sem, sem a határozottságomat, sem az igazságérzetemet. Mindemellett még ezeknél a picsáknál is képzettebb vagyok sokszor és többnyire és ez már irritáló lehet számukra.

 Másik kolléganő, úgy a második hét környékén, másik helyen .

Mivel most én vagyok az ügyeletes csicska micska, akit lehet ide-oda dobálni a különböző helyszínek között helyettesítések vagy szabadságok miatt, így lehet hogy meg kell ismernem a cég mind a harminc alkalmazottját. Akik persze nagyon nagy részben mind az én korosztályom. A kiégett baszatlan és megkeseredett klimaxos picsák tömege. Azért utálom ezt a korosztályt, mert 10 emberből mindössze 2 aki jóindulatú képes maradni. A többi megkeseredett és végtelen rosszindulatú. Amikor az ember egy idegennel találkozik és ismerkedésre kényszerül, akkor próbálja megtalálni a kommunikációt. Kommunikációról akkor beszélünk, ha ő felfogja amit én mondok ,illetve én felfogom amit ő mond. Az ember próbál kedvesen kapcsolatot teremteni a másikkal. Felmerül minden létező téma. Kutyák ,macskák, család, az időjárás stb. A politikát én hanyagolni szeretem, mert sosem lehet tudni . Nem szeretnék konfrontálódni, mint már írtam feljebb. Elég sok téma érdekel, de amikor úgy reagál az illető, hogy ki nem állhatja a macskákat, akkor nyilvánvaló, hogy a kutyákat sem kedveli és innentől ezt a vonalat már nem erőltetem. Aztán nem szeretne beszélni arról sem, hogy mivel foglalkozik a párja. Na akkor itt már ugye az ember elgondolkodik azon, hogy érdemes e még próbálkozni, elvégre nem vagyok pszichiáter. Végül a klimaxos problémákra kicsit nyitott volt és az ezoterikus szarságokra. Meg az ősi idegenekre. Mázli hogy mindig nézem ( illetve erre alszom el valójában, minden áldott nap ) ezeket a műsorokat. Aztán  jön egy kis szakmai vizsgáztatás úgy verbálisan. Na baszki a kurva eget már ! Letagadom az ötvös szakmát, megtagadom önmagam és a nyolc általános vallom csak be mindössze. Lehet hogy sokkal jobb lenne.Nem véletlen van a facebookról is minden munkám leszedve és nincs kiírva semmi végzettségem. Meg kell tagadnom önmagam, ha jót akarok magamnak.

Akkor talán békén hagynak.

Ma újabb munkatárs közölte velem, hogy én valójában nem vagyok becsüs, mert az iskola amit kifizettem közel 400 ezerért, szart sem ér. Visszamegyek és vissza kérem a pénzemet!  Hovatovább nem vagyok aranyműves sem, mert nem dolgoztam még aranyművesként soha sehol. Sőőőőőőőt Ötvös sem vagyok ! ŰAzt már nem akartam tudni, hogy embernek tart e egyáltalán ?Mert az ilyen nyilván nem nagyon.

Úgy emlékszem, valahol itt pattant el a húr bennem.

Amióta ennél a cégnél vagyok, mást sem hallok, és folyamatosan ezt kapom az arcomba, hogy szart sem érnek az iskoláim. Négy évet tanultam folyamatosan , egy valag pénzbe került és minden létező fronton,mindenki lehúz ezekkel a szar dumákkal. Miközben halvány lila fingja sincs arról sem az illetőnek, hogy bizony létezik a szintetikus lila zafír és ami a medálban van,az kurvára nem ametiszt,hanem ZAFÍR! És azt mondja hogy NEM, az AMETISZT és akkor itt elengeded már az egészet a picsába és lejössz az életről is. És biztosíthatlak róla, hogy te maradsz a hülye és nem ő. Gondolom nála  a természetes gyémánt is maximum cirkón kavics. És ezek után még mindig kedves próbálok lenni. De már nem tudom mi szarnak. Nem kéne. Hozzá sem kellene szólni, de akkor meg én vagyok a beképzelt picsa. És az is baj, ha nem kommunikatív valaki.

Jelenleg tehát egy új munkahelyen a hat főből akikkel együtt dolgoztam, 3 volt pocsék munkatárs, a többi normálisnak és kedvesnek tűnik, illetve a 3 pocsék közül még egy fő szerintem nem döntötte el azt, hogy utáljon vagy se. 

És majd ezek fogják eldönteni a további sorsomat, hogy mikor ülhetek be zálogba,  nettó majdnem 300 ezerért és meddig kell még 216 ezerért dolgoznom. Ezek az emberek, akik önmagukra is toxikusak és van bennük minden, csak jóindulat ,na az pont semmi!

A bejegyzés trackback címe:

https://idegbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr3618296757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diorella Queen 2024.01.08. 06:31:48

Tele van a tököm a kiégett fasztalicska vén kurvákkal!

Lorrh 2024.01.08. 10:41:57

Van ez a nagyon régi film:
www.imdb.com/title/tt0070666/

Al Pacino játsza a becsületes zsarut, aki bekerül a korruptak közé. Aztán bedarálják őt. Egy közösségből egyszerűen nem lehet kilógni, mert te vagy kevesebben, konkrétan egyedül.

Nagyon szomorú ez a sok kinlódás tekörülötted. Egyszerűen kilógsz abból a proli, csicska rétegből ahova beleszülettél és kapálódva próbálsz kieviclkélni, feljebb jutni, de visszahúznak a többiek.

gigabursch 2024.01.08. 16:08:17

Azonnal jegyzőkönyveztettem volna az esetet.
Amúgy honnan tudta, hogy pont nálad van hiány?
Komoly, egybites lény lehet...

Diorella Queen 2024.01.08. 17:28:29

@gigabursch: Ma már telefonon is megfenyegetett, hogy majd jól elintéz szakmán belül.
Szóltam a főnöknek ,hogy állítsa le és a kamera utolsó 5 percét nézzék vissza, hogy miért volt nyakig a kasszámban, amikor én éppen kimentem egy cigire ?Mi volt olyan sietős hogy nem tudta megvárni azt a 3 percet ? 20 perc volt még zárásig. Arra nagyon ugrok,amikor fenyegetőznek. Telefonba is ment az arcoskodás hogy ő nem hajlandó velem többet együtt dolgozni. Na hát ez nekem igazán jó hír, mert ugyan így érzek. Mondtam is neki, hogy ha már így felhozta a témát, árulja már el,miért volt könyékig a kasszámba,amikor vissza jöttem a cigiből?
Csak hápogott valami értelmezhetetlent.

Diorella Queen 2024.01.08. 17:31:20

@Lorrh: Egyébként igazad van és nagyon megfogtad a lényeget.
A baj ott lehet ,hogy voltam már vállalkozó, de próbálok alkalmazkodni mindig mindenütt. De az emberek alapból meg vannak vadulva, totál be van gőzölve mindenki , semmi kedvesség senkiben. Agresszívak az emberek egymással. És viccen kívül, legalább 800 évvel előbb születtem le a bolygóra. Tudom nagyképűség, de tényleg így van.Illetve szar helyen vagyok, nyugatabbra kéne lennem, ahol értékelik ha van egy kicsi önbizalmad és határozottságod, netán tudásod . Ez itt ebben az országban nem jó pont.

Lorrh 2024.01.08. 21:20:55

@Diorella Queen: nem az ország a baj, hanem a te környezeted. Én egy amerikai multinál dolgozom és mindenki halál udvarias és kedves a másik emberrel. Aki egyszer is felhúzza a szemöldökét az már megy is a háerhez elbeszélgetésre.
De tudom miről beszélsz, mert voltam már magyar magáncégnél, ahol a második napon a kollégák úgy beszéltek egymással mint az istállóban a parasztok és üvöltöztek az irodában. Egyik ilyen aljadék a főnököm volt. Másnap felmondtam. Tartott pont 3 napig a munkaviszonyom.

Diorella Queen 2024.01.10. 05:23:08

@Lorrh: Itt folyamatosan az megy, ki mennyire "szakember" a szakmán belül és mást sem hallok mint hogy az iskoláimat egyfolytában lehúzzák. Mint ha nem is lenne. Aztán amikor visszakérdezek hogy ők hol tanulták ki a szakmát,kiderül hogy vagy segéd volt egy ötvös mellett valamikor régen, vagy motyog valami iskoláról az orra alatt,ami valószínűleg soha nem is létezett.
Én most már azon vagyok ezerrel, hogy mielőbb valami üzletet nyissak, vagy vállalkozzak valamit, mert ezt már tovább nem nagyon bírom. akivel jelenleg vagyok, na ennek is vannak olyan kirohanásai, hogy hűbazzeg! És ez állandó és folyamatos. Mosolyogni sem láttam még egyszer sem. Egy igazi magának való, rokker nagyi. De legalább időnként ,van benne némi kevés jóindulat. Szóval halál a köbön. Minél előbb gyorsított tempóban be akarom tanulni az egész zálogozást, és lehet h tényleg nyitok egy sajátot.

Diorella Queen 2024.01.10. 05:27:00

@Lorrh: Itt nem beszélnek csúnyán, de minden mondata úgy kezdődik ,hogy a plafonon van . Olyan begőzölt módon kommunikál, mint aki folyton idegbeteg. Na ezzel találd meg a közös hangnemet, sosem fogod. Én is csak akkor szólok hozzá, ha nagyon muszáj, inkább mobilozok egész nap ha nincsenek ügyfelek. De a többiekhez sem nagyon van értelme szólni. Akik kicsit normálisabbak, azok meg mind össze vannak rakva olyanokkal,akiknek a természetét a saját árnyéka sem viseli el. Így kiegészítik egymást.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.13. 13:23:10

Rejtély számomra, hogy hogyan sikerül újra és újra ugyan abba a helyzetbe kerülnöd. Miből gondolod, hogy az emberek azt szűrik le a hozzáállásodból, amit közvetíteni akarsz?

Ha azt mondod, hogy szereted a kutyákat, azt fogják gondolni, hogy utálod a macskákat. Ha azt mondod, hogy szereted mindkettőt, akkor azt gondolják, hogy pókhálós vagy. A politikakerülést jól eltaláltad, de ha elmondasz magadról valamit, akkor nyomulsz, ha érdeklődsz, akkor tolakodó vagy. Tökmindegy mit csinálsz, ha megkeseredett emberrel találkozol, akkor az úgy sem lesz jó. Elég lenne nyitottnak lenned, és ha valaki kezdeményez, akkor jól állni hozzá.

Régen egyszer egy nálam vagy húsz évvel idősebb ember, akit amúgy nagyon tiszteltem azt mondta, hogy senkiben sem bízik meg, aki nem bizonyította, hogy érdemes rá. Elég rég ismertem, és nagyon megharagudtam érte, mert úgy éreztem, hogy megbízhatatlannak tart, hiszen addig nemigen emlékeztem rá, hogy ilyen alapon lett volna oka rá, hogy megbízhatónak tartson. Később kiderült, hogy azon már régen túl voltunk, csak nem vettem észre, másrészt évek múlva rájöttem, hogy nagyon igaza volt. Előtte, én is megelőlegeztem a bizalmat, míg el nem játszotta valaki, mert azt olyan becsületes dolognak tartottam, de nagyon sokba került. Most már úgy gondolom, hogy ha bármit is megosztok magamról, akkor annak konkrét oka van. Senkivel sem diskurálok azért, hogy szimpatikus legyek. Ha viszont valaki normális stílusban értelmes párbeszédet folytat, akkor részt veszek benne, de csak ennyi. A bizalom ennél messzebb lévő dolog, azért még külön meg kell dolgozni.

Látogatom néha a blogodat, és úgy látom, hogy egy becsületes, de önpusztítóan naiv nő vagy. Gondolom sejted, hogy ebből melyiken kéne változtatnod. Nem azt mondom, hogy ezek a tulajdonságok ne lennének pozitívak, de felemészt a környezeted, mert visszaél vele. Ha ilyen vagy, és ezen nem tudsz, vagy nem akarsz változtatni, akkor számolnod kell vele.

Én már nagyon régen elköltöztem onnan. A Dunántúlon élek. Vannak itt nagyon élhető, barátságos, és kellemes városok, ahol minden megvan, ami Bp-n, csak nem szívja le az agyad, és nem akar senki kipiszkálni a helyedről. Ha feldobsz egy döglött macskát, az álláshirdetésre esik, és ennek megfelelően alakulnak a bérek is. Nem arról van szó, hogy pár hónap alatt új számlát kell nyitnod, mert egyen nem fér el a pénzed, hanem alacsonyabb megélhetés mellett több bevételed lehet, de legfőképp az ritkaság, hogy olyan munkahelyi légkör lenne, amikről be szoktál számolni. Itt sincs kolbászból a kerítés, meg vannak egyéb problémák is, mint mindenütt másutt, viszont nem mérgező a környezet. Úgy látom, hogy úgy ragaszkodsz Bp-hez, mintha a határai az országé is lennének, és evvel elzárod magad egy sokkal kellemesebb élettől. Valahol egy hozzád intézett hozzászólásban olvastam, hogy gyökeresen kellene átgondolnod az életed. Nem részleteiben, mint külön munkahely, foglalkozás, lakhely, hanem egyszerre. Nem is tudom, hajlok rá, hogy jó tanács lehetett. Neked is jár egy kiszámíthatóbb, nyugodt élet. Lehet, hogy rossz helyen keresed.

Diorella Queen 2024.01.14. 09:49:03

@F.M.J.: Elsorvadok ezek közt, az már biztos. Nem is áll szándékomban sokáig itt maradni ezenél, úgy érzem. Nem csak a pénz miatt, de még egyetlen munkatársat sem láttam mosolyogni sem, én meg egy vidám ember vagyok. Na el lehet képzelni. De csak egy példa:
Egyik helyen a karácsonyfa miatt egy nagyobb cserepes növény odébb lett téve, egy sötét sarokba. A cserepét is rég kinőtte már. Karácsony már elmúlt, kérdem a kolléganőt, vissza tegyem a helyére a nagy növényt? Hát NE!
Ezek után azt már fel sem mertem hozni, hogy szívesen vinnék neki nagyobb cserepet egy kis virágfölddel, mert hogy ő ugyan nem cipeli.
Nem csak a macskákat utálja szerintem, hanem az egész világot. Ilyenekkel nem szeretnék sokáig már együtt dolgozni, mert teljesen levisznek engem is mentálisan.
Fiatalokkal jó együtt dolgozni. Soha többé nem megyek olyan helyre, ahol ez a korosztály van. Ezek mindent gyűlölnek már, az egész világot.
Folyamatosan azt hangoztatják, hogy nem állok készen arra, hogy becsüsnek át üljek . Amikor rákérdezek, hogy még is mik a " tünetei" annak hogy ha valaki készen áll, akkor nem tudnak rá mit válaszolni. Tehát ők sem tudják, csak kijelentenek baromságokat. Na részemről a cseresznye.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.15. 15:25:05

@Diorella Queen: "még egyetlen munkatársat sem láttam mosolyogni"
- Nem lehet, hogy véletlenül egy hullamosó műhelybe mentél dolgozni? Igazi ravatalozói hangulat lehet.

Nightfallivy 2024.01.27. 18:53:08

Minek kell leszólni az iskolákat? Téged ez érdekel, pénzt fektettél bele.
Ha meg vállalkozó voltál valaha is, akkor a te helyed vállalkozásban van, mert többet/mást akarsz, mint egy "egyszeri" dolgozó.
Remélem, még ebben az évben sikerül egy saját vállalkozást-boltot nyitnod, aztán ott már te leszel a főnök. :)

Jelenleg én se vagyok olyan hú, de jó helyen (nemrég kerültem egy másik részlegre a munkahelyen belül), de eddig még nem sok jó tapasztalatom van. Csak akkor szólnak hozzád, ha munka miatt, vagy szünet miatt akarnak valamit.
Nagy eséllyel én kerültem olyan emberek közé, akiknek alap a csendben lét, és ha meg is szólalnak, akkor munkával-munkahellyel kapcsolatban teszik.

Nem értem, hogy miért kell elontani a másik kedvét, ha már egyszerűen kötelező a munkahelyen lenni a pénz miatt. Ha meg azt mondják, hogy nem állsz készen becsüsnek beülni, akkor legalább indokolhatnák meg, miért ne?
süti beállítások módosítása