Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

A szélhámosok köztünk járnak

2023. október 12. - Diorella Queen

Kitűnő megfigyelő és emberismerő lévén, ( egész életemben az embereket figyeltem ) egy mondat után képes vagyok eldönteni, ki milyen ember. Kimondatlanul is tudom, hogy állok vele. Szimpatikus vagyok e az illetőnek ,vagy nem. Butább e nálam az illető, vagy sem. Dominánsabb vagyok e nála, vagy sem. Erősebb akaratú  az illető nálam, vagy nem. Egyáltalán milyen ember az illető. Ezért aztán nem volt túl nehéz megállapítani X-ről hogy egy szélhámossal van dolgom. A gond csak az volt, hogy a munkahelyen senki nem akarta elhinni. X ugyan is állati nagyvonalú borravalókat tolt, már jó ideje mindenkinek. Továbbá tele volt pénzzel, és időnként nálunk is raktak le ilyen kis pénzcsomagokat számára, megőrzésre. Amit persze előttünk bontott ki , hogy jól lássa mindenki a nagy köteg húsz ezrest. Nagyrészt belőle éltek a dolgozók, illetve a bazi nagy jattokból, amiket ott hagyott. Cserében mindig küldött pár " kollégát " akik napi szinten tankoltak a kútnál, aminek az ellenértékét vagy behozta műszak végéig, vagy sem. Többnyire nem és emiatt a váltópénz fele hiányzott a kasszából, amit egy megadomneked cetli kíséretében tologattak a műszakok egymás közt. A helyzet elég necces volt és azon kívül, hogy a hátamat nekem is tartanom kellett, egy esetleges ellenőrzés miatt, nekem konkrétan semmi buli nem volt ebben az egészben. Azon kívül, hogy gyomoridegem volt már attól, ha a telefon csörgött és X hívott, hogy jönnének tankolni. Láttam és tudtam hogy egy szélhámossal van dolgom, de mi a szart csinálhat az ember, ha az egész munkahely benne van a buliban ?

De mázlim volt.

Főnökváltás történt, mely viszonylag gyors ütemben lezavaródott. Egy jobb főnököt kapott a munkahely, akinek végre kiönthettem a szívem, hogy félek ettől a dologtól, hogy minduntalan hitelezünk X nek. és ha beüt a vég és eltűnik, én nem szeretnék kollektív büntetést fizetni. Ennek végre az lett a hatása, hogy mindenki csak saját zsebből finanszírozhatja X-nek a hitelt, cserébe a kiemelt jattért. Hál Istennek, nekem sosem volt annyi pénzem, hogy meg tudjam hitelezni X "munkatársainak " a benzint ,így  legalább megnyugodhattam. Nálam nem volt hitel, a többiek meg csináltak amit akartak. Nem az én dolgom.

Aztán bonyolódtak a dolgok. Valahogy mindenki kicsit bizalmatlanabb lett X-el egyszer csak. De addigra már volt olyan munkatárs, aki milliókat adott neki kölcsön. Amit azóta sem látott viszont .

X pedig azóta  kámforrá vált.

Egy tipikusan jól felépített szélhámos tevékenységet  láthattunk, munka közben. Már aki látta. Mert az emberek többségét elvakította a kapzsiság sötét fátyla.

A bejegyzés trackback címe:

https://idegbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr718225869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.10.13. 09:16:00

Az a leggyanúsabb akinél sok pénz van, és mutogatja.
süti beállítások módosítása