Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

A Kis Hableány valójában én vagyok

2023. október 01. - Diorella Queen

Túl hamar, kb tíz évesen olvastam el a Kis Hableány történetét, ami aztán később  a férfiakhoz való hozzáállásomat egész életemre meghatározta. Végig zokogtam a történetét, annyira sajnáltam Kis Hableányt, amiért az mindent ( az életét és családját is )  beáldozva és őrült fájdalmakkal táncolva a szerelme előtt, még sem nyerte el annak szívét.

Mert az végül egy másik királylányt vett feleségül és nem a néma Hableányt, aki néma volt, mert a nyelvét levágta a boszorka, aki lábakat varázsolt neki. Némaságában pedig nem tudta elmondani a királyfinak hogy mennyire szereti. Az pedig nem értette meg  a művészet és csodálatos érzéki tánc nyelvét. A történet vége nem lett happy end.

A mese nem volt valójába mese. Bújtatott valóságnak nevezném inkább, mert Andersen lényegében a véres valóságot írta meg. Mert hány és hány kapcsolat végződik ugyan ilyen tragikus végkifejlettel az életben?

Szinte majdnem mindegyik. De legalább is gyanúsan sok.

A nők hősiesen viszik a mindennapokat a hátukon. Belegebednek a két és három munkahelyen történő helytállásba. Otthon a férjeik cselédei, csicskái és kis rabszolgái. Lemondanak karrierről, álmokról és minden egyébről a családért. A végén pedig nem elnyerik a jól megérdemelt jutalmat, hanem lecserélik őket egy fiatalabb szopógépért, vagy jobb seggért. Aztán vagy leugrálnak a házak tetejéről ( egyre többen, és többen ) vagy elviszi őket a mellrák és egyéb mentális betegség, alkohol.

A mese tehát a véres valóság.

Sm az informatikus, vállalkozó és szolgáltató, tőzsdei megalodon, a tizennyolc év alatt nem tudott összehozni még egy jegygyűrűre valót sem! Ennyire "szegény" Miközben én vállalva a világ egyik legrohadtabb munkáját két állásban, hogy hétvégente tudjunk találkozni, de közben élni is tudjak valamiből, klasszul tönkrementem a nagy szerelmi kapcsolatban. Most aztán mehetek műtétekre,miután már olyannyira tönkrementek a kezeim a nagy szerelemtől, hogy a kávés poharat sem tudom megtartani már. Tizennyolc év hűségért, kitartásért, szerelemért és kényeztetésért pedig mit kaptam cserébe ?

Semmit.

A vége pedig ennek a nem mesének is ugyan az lesz, mint a Kis hableányé. A kiszemelt majd jól feleségül vesz valaki mást és ráhúzza az ujjára azt, amit valójában én érdemeltem volna meg. És majd én sem mondhatom el azt senkinek, hogy megérte várni, megérte hűségesnek lenni, megérte szeretni és kínlódni miatta.

Néha szomorkodom, néha leszarom már.

Amikor az ember túl sokáig vágyik valamire, akkor egyszer csak eljő egy olyan, hogy ha azt végre eléri vagy  megkapja az áhított dolgot, már nem képes neki örülni. Mert a hosszú várakozás alatt az emberi lélek kiég!

Sm szerint nincs ilyen. Szerintem meg van.

Időnként már én is vágyom arra, hogy valaki mellére borulva érezhessem azt a fajta nyugalmat és békét, amit utoljára gyerekként, amikor még nem érzi az ember a világ összes veszélyét. Érezhessem a biztonságot, hogy soha nem hagynak el senkiért, hogy nem kell minden héten elbúcsúzni a távolság miatt. Hogy igazán féltenek és nem csak mondják mert azt szeretném hallani. Hogy tesznek értem, a biztonságomért, a jövőnkért. Nem csak mondják, mert azt szeretném hallani. Hogy bizonyítanak és elvisznek Enteriőrantikhoz és megveszik nekem azt a lóbaszó zafíros, gyémántokkal körbetűzdelt gyűrűt és ráhúzzák az ujjamra, mert igazán és igazán szeretnek. És azt szeretnék hogy én is örüljek.

Nem sajnálva tőlem azt a csekély egyhavi átlagbért. Főleg ha az illető egy tőzsdei megalodon és könnyedén megtehetné. És főleg ennyi és ennyi év  kitartó várakozás után.

De Nem!

Méghozzá azért nem, mert az álmodozó  Kis Hableány, valójában Én, Magam vagyok !

A bejegyzés trackback címe:

https://idegbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr8518225831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diorella Queen 2023.10.01. 22:40:01

Szerintem Várkonyi Andi nem a pénz miatt ment a Lőrinchez, hanem mert tőle megkapta azt a fajta imádatot, és érzelmi biztonságot, amit csak kevés nő kap meg ( Dio tudja milyen az, amikor úgy néznek rá, és úgy viselkednek vele, mint egy királynővel )
A Lőrinc pénze meg csak hab volt a tortán. Nem ez volt a lényeg Andreának.

Diorella Queen 2023.10.01. 22:47:49

Most kaptok egymás után pár bicskanyitogató és polgárpukkasztó, közfelháborodást és tömeges öngyilkosságot okozó posztot.
Kezdjetek örülni tehát! :)

gigabursch 2023.10.02. 21:06:35

Szerintem messze nem ilyen a legtöbb férfi.

s 2023.10.03. 19:23:55

@Diorella Queen: Ne magadból indulj ki! Andikát megtiporta az élet, vénségére kellett neki egy pénzeszsák. Otthagyta a Bochkort, akinek legalább volt valami humora, még ha szar is. Orbán fizeti a csajt, de Lölö nyalja. Így lett megbesszélve.
Andika egy számító kis ribi, azt baszta csak el, hogy Lölö nem olyan öreg, mint Timikénél a bolyhos herezacskó (Vajna). Tehát rábaszott, élete végéig szophatja azt a faszt. De talán mindegy is.

OberstGruppenFehler 2023.10.04. 08:34:10

@Diorella Queen: Mennyire átírja a valóság érzékelésedet a saját hiányérzeted. Ezt magadról írtad, neked hiányzik ez és rávetíted várkonyira. Neki nem ez volt az indoka, hanem orbán utasitotta erre. Mindent is ő irányít.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.10.04. 13:21:07

Szia DQ! Már azt sem tudom, mikor jártam itt a blogodon, de látom nem sok minden változott. Még mindig álmodozol a forró jégkrémről, és nem érted, hogy neked miért nem jár, amikor másnak látszólag megadatik. Nos azért, mert az csak a látszat. A jégkrém nem gőzölög. A nyári melegben látható ködfoszlányok nem a jégkrém forróságától vannak. El kell döntened, hogy egy hímet akarsz, amelyik rajong az önállóságodért, és természetéből adódóan alkalmasint lecserél egy fiatalabb önálló csajra, vagy inkább egy férfit, amelyik gondoskodni akar rólad, és leginkább frászt kap az önállóskodó nőktől. Nyilván ilyenekkel nemigen van kontaktod.

A hableány-történet tényleg az életről szól, de tudni kell helyesen értelmezni. Ha segíthetek, akkor talán próbáld úgy, hogy a férfiaknak szükségük van a küzdelemre, meg arra az életérzésre, hogy mások boldogulása a vállukat nyomja. (Ennek a mondatnak is szüksége van értelmezésre. A "férfi" egy minőségi jelző ami az emberi hímek krémjét jelöli.) Persze a férfiség nem jelenti a tökéletességet, de ha szeretnéd megérteni, hogy miért történik veled mindig ugyan az, akkor el kell tudnod fogadni.
Vissza a hableányra és az életre. Egyetlen férfinek sem kell a felajánlott nő. Egynek sem. Amelyiknek kell, az csupán hím. Ezt kellene elfogadnod. A férfi nem akarja, hogy gürizz érte, nem akarja, hogy kinyald a seggét, ő akarja a tied kinyalni. Szereti, ha dolgozol, és örülsz a munkádnak, de ő akarja kifüstölni a medvét a barlangjából, hogy neked adhassa, és nem a te hajlékodba akar beköltözni. Lehozza a csillagokat, megvív a sárkánnyal, hazacipeli a mamutot, és megvéd a fenevadaktól, de nem akarja,. hogy vele közdj értetek, mert azt a férfiasságának deficitjeként éli meg. Tudom, hogy ezek a dolgok szembemennek a modern emancipált felfogással, de egy férfi nem gondolja, hogy a létfeltételek előteremtése magasabb rendű dolog lenne, mint a létkörülmények biztosítása. Egyszerűen ezekben a dolgokban sokkal jobb, és a legjobban akarja adni magából a nőjének. Ennek az ellenkezőjét csak a modern feminácik hangoztatják, de nem kell mindent elhinni. Nyilván nekik sem adatik férfi, valamiért.

Magyarul, ha azt hiszed, hogy áldozatos odaadó kitartással, 0-24-es gürivel, anyagi függetlenséggel és érzelmi önfeladással találsz magadnak férfit, akkor ki kell ábrándítsalak. Így csak hímeket találsz, akiket nem nyomaszt a saját flegmaságuk, mert nem tudnak, és nem is akarnak felelősséget vállalni másokért. Pont olyan nőket keresnek, akiket bűntudat nélkül tudnak félredobni, mert nem kell félniük, hogy a nő nélkülük kiszolgáltatott lesz, és ez bármilyen megközelítésben az ő felelősségük lenne. Ezek a hímek nem nősülnek, legfeljebb kényszerből, mert túl gyávák és töketlenek ahhoz, hogy a világ előtt felvállaljanak bármi elhatározást, mert az számonkérhető. Nekik a langyosvíz való, ha meg neked ezek kellenek, akkor számodra meg a kesergés.

Sajnálom a történeted, de hidd el, elég tipikus. Van néhány "önálló" nőismerősöm, köztük néhány gyerekes is, akiktől hasonló történeteket hallok. Amiben viszont mind egyformák, hogy bármikor, amikor előkerül valaki, aki a tenyerére vené és szívesen tenné boldoggá őket, rögtön elmarják maguktól, mert azt hiszik, hogy az egzisztenciájukra hajtanak, helyette találnak maguknak semmirekellő nyomoroncokat, akkor meg panaszkodnak, hogy kiteszik a lelküket, és mégsincsenek megbecsülve. Na azok sem szoktak hinni nekem. Azok is úgy akarnak férfit maguknak, hogy elutasítják a férfi tulajdonságokat, csak mert nem illik a narratíváikba. Szerintük is csupán velük cseszik ki az élet. Végülis nekem mindegy, ahogy tetszik.

gigabursch 2023.10.04. 13:34:04

@OberstGruppenFehler:
A fenéket irányít mindent...
Téged pl irányít? Engem sem.
Nyilván valahol rám is hatással van, ahogy rád is, de hogy nem irányít, abban biztos vagyok.

@F.M.J.:
Szépen megfogalmaztad a hím és a férfi közötti különbséget és a kulcs a felelősségvállalásban van.
Annodacu egyik tanárom kiakadt azon (saját lányai kapcsán), hogy mennyire felelősségvállalás-mentes világban élünk. Mindenki menekül a felelősség elől.
Aztán csodálkoznak, hogy se család,. se gyerek, se jövő...

OberstGruppenFehler 2023.10.04. 13:41:25

@gigabursch: "Téged pl irányít? Engem sem."
Mi mind a ketten kis porszemek vagyunk, lényegtelenek.
Igen, mindent irányit.
Azt irányítja hogy mit gondoljon és érezzen az a mennyiségű lakos aki őt megszavazza. Ennél több nem érdekli a világból.
Csak a saját hatalma. És ennek szolgálatába állította fél országot. Legdurvább a hontandrás, schifferandrás pálfordulása.
Mindenki behódolt már neki mert élni kel. És ez amúgy is egy töröttgerincű nemzet.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.10.04. 15:39:50

@gigabursch: Ítélkezni talán túl bátor dolog lenne. Általánosan elmondható, hogy a gyerekek olyanok lesznek, amilyenné nevelik őket, tehát alapjában véve a szülők felelőssége. Ezt viszont így egyértelműen nem lehet kimondani, mert a "mai fiatalok", a gyerekeink korosztálya, a mostanában szülőkorba lépő fiatalok akkor voltak gyerekek, amikor a mostani O1G garnitúra uralta az országot, és teremtett olyan körülményeket, hogy egy szülő kénytelen volt az ideje nagyrészét a minimális igények kielégítésére fordítani a gyerekek mentális nevelése helyett. Most ugyanez a garnitúra uszítja őket kivándorlásra meg szingliségre. Talán még az evolúcióban lehet bízni hosszútávon, mert a következő generáció törvényi szabályozásoktól eltérően anyáktól születik, és apák nemzik, tehát talán idővel kihal ez az ócska felfogás.

OberstGruppenFehler 2023.10.04. 15:57:27

@F.M.J.: "Most ugyanez a garnitúra uszítja őket kivándorlásra meg szingliségre"
Kiii? Milyen generáció uszít szingliségre? Konkrétumokat lécci.

"mostani O1G garnitúra uralta az országot"
Konkrétan MOST uralja orbán az országot. Miért beszélsz múlt időben?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.10.04. 18:12:44

@OberstGruppenFehler: "Milyen generáció uszít szingliségre?"
- Nem generáció, hanem garnitúra. Értsd: Társaság, közösség. Jelen esetben, azok, akik akkor hatalmon voltak. Pontosan a 2002-2010 közötti időszakban.

"Konkrétan MOST uralja orbán az országot. Miért beszélsz múlt időben?"
- Azokról van szó, akik szinte semmiben sem értenek egyet, csupán abban, hogy "O1G". Nem, most nem azok uralják az országot, akik O1G-znek. Akik most uralják, azok épp az ellenkező oldal. Azért beszélek múltidőben, mert nem most vannak hatalmon, hanem a múltban voltak 2010-ig.

Dænerys Targaryen 2023.10.04. 22:09:15

@F.M.J.: Ha jól emlékszem az o1gét az a simicska mondta akinek köszönheti orbán a pénzét és gazdasági hatalmát, és akit aztán kicsinált és hátbaszúrt. Persze értem, hogy a maffiában ez a szokás.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.10.04. 23:16:48

@Dænerys Targaryen: Ez azért nem teljesen így volt. Simicska a fidesz pénztárosaként indult, és vállalkozóként kapott állami megrendeléseket. A 2002-es bukás után ebből a pénzből folyatott vissza a pártba valamennyit a polgári körös építkezésekhez. Amikor később kiderült számára, hogy nem adómentességgel Dagobertbácsis medencével hálálják meg neki, hanem további állami megrendelésekkel, és nem állhat az adótörvények felett, akkor hangzott el az O1G. Ezután megpróbálta a jobbikkal megbuktatni a fideszt a következő választásokon, majd amikor felsült, sértődötten távozott jenkihonba, és itthagyta a jobbik romjait. Nagyjából ennyi a történet. Ebből a szállóigéből csinált jelszuót magának az ellenzék, és nagyjából ugyan azt a hatást is érik el vele már évek óta..

Dænerys Targaryen 2023.10.05. 08:13:13

@F.M.J.: nem nem, hibás a történeted. Simicska "zsenije" építette fel a fideszt gazdaságilag/pénzügyileg. Amikor orbán elment oroszbarátnak, putyincsicskának akkor fagyott meg köztük a levegő, mert simicska oda már nem követte az elborult diktrátorát.
"nem állhat adótörvvények felett" te megint alternativ mesében élsz: az adótörvényeket ő hozta: dimicska+orbán+akkori fidesz slepp. Ők maguk csinálták. Teljes kómában vagy te szegénykém.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.10.05. 11:51:06

@Dænerys Targaryen: Egészen pontosan a reklámadónál dőlt ki a liszt, mert akkoriban a HírTv tulajdonosa a Simicska volt, és elég komoly reklámbevétele volt a Tv-nek. Na azt az adót nem akarta megfizetni. Szó sem volt ott oroszokról, meg Putyinról, meg egyéb összeesküvésekről sem. Simicska egyszerűen nem akarta befizetni az akkor bevezetett új adót, és inkább háborút indított a főnökével szemben. A többit meg tudjuk, hogy hogyan sikerült.

s 2023.10.05. 12:08:25

@F.M.J.: "A többit meg tudjuk, hogy hogyan sikerült."
Te például rosszul tudod a történetet, de úgy osztod itt az észt, mintha bármit is értenél. Nem probléma, ennyi seggfej közt eggyel több még simán elfér.

Diorella Queen 2023.10.05. 12:58:39

Én innen a piramis legaljáról úgy tudom, Simi azért pöccent be Obira, mert egyszer csak nem kapott már munkát tőle és piaci alapokon kellett volna megállnia a cégnek, ami persze nem ment neki, mert zsír hülye volt szegény.

Dænerys Targaryen 2023.10.05. 12:59:38

@F.M.J.: Nam a reklámadó volt a szakitás. Hanem hogy az RTL klub már nyiltan ellenzékivé vált és orbán meg akarta vásároltatni orosz pénzből a tévét. És ehhez be kellett nyalnia putyinnak. Ez sikerült is. De a német multik meg nem engedték az rtl klubot elhallgattatni.
Amit te tudsz az az orbán propaganda hazugsága. Ezzel etették a fideszeseket, hogy váljanak simicska ellenségévé.
Te jól megtanultad a leckét.

Dænerys Targaryen 2023.10.05. 13:01:22

@Diorella Queen: Simicska volt a fideszben az ÉSZ. nagyon nem volt hülye. Ő épitette fel ezt az egész rohadt rendszert aminek a tetején most orbán trónol. és simicska helyett sikerült egy kezesbárány csicska lölőt megszereznie. még az andit is megszerezte neki hálából.

Diorella Queen 2023.10.05. 13:02:06

@F.M.J.: El kell döntened, hogy egy hímet akarsz, amelyik rajong az önállóságodért, és természetéből adódóan alkalmasint lecserél egy fiatalabb önálló csajra, vagy inkább egy férfit, amelyik gondoskodni akar rólad, és leginkább frászt kap az önállóskodó nőktől. Nyilván ilyenekkel nemigen van kontaktod.

Most komolyan csak ez a két véglet létezik?
Önálló, gyakorlatias nő vagyok, de rászorulnék egy férfira minden formában. Mert kicsi vagyok és gyenge , mert nem vagyok elég okos és mert nem születtem ezüstkanállal a számban.

Diorella Queen 2023.10.05. 13:07:24

@F.M.J.: a férfiaknak szükségük van a küzdelemre, meg arra az életérzésre, hogy mások boldogulása a vállukat nyomja.

Azt akarod mondani, hogy mint a mesében, Sm baszott kiállni a hétpróbát a királylányért?
Mondjuk ez tény, hogy nem volt megkínozva , meggyötörve meg hasonlók. azt hittem ilyen szarakodásra és debil trükközésre, már az űrkorszakban nincs szükség egy párkapcsolatban.
Ezek szerint tévedtem.

Diorella Queen 2023.10.05. 13:25:02

Szerintem Obit az oroszoknak és Putyinnak köszönhetjük. Orbán nem több és nem kevesebb, mint egy Lukasenka.

Diorella Queen 2023.10.05. 13:28:23

Nekem szükségem lenne egy idegsebészre és ötmillió Forintra.
Hova kell benyújtani az igényt?

Lorrh 2023.10.05. 15:15:21

@Diorella Queen: Az "Idegsebész és Ötmillióforint Ellátó Állami Vállalathoz"

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.10.05. 17:25:33

@Diorella Queen: "Most komolyan csak ez a két véglet létezik?"
- Nem ez nem két véglet. Na jó, talán egy. A férfi úgy lesz, hogy megszületik a kisfiú, ugrunk, indiánosdit, meg szuperhösösdit játszik, tehát próbál domborítani. Azután a pubertás elején úgy csinál, mint aki tele van tapasztalatokkal, mert ismét domborítani akar. Néhányuk rászokik a cigire, hogy nagyobbnak tűnjön. Később megtanul szóbaállni a lányokkal, még lassan némi rutinja is lesz. Lassan rájön, hogy igazából nem megszerezni nehéz, hanem megtartani, mert összehazudozni egy bezsongott csajszinak bármit lehet, de másnap felvállalni már tökösség kell. Később a felnőtt fiú a saját lábára áll, és főállásban habzsolja az életet, míg lassan férfivé érik, és megtanul felelősséggel viszonyulni a környezetéhez, legfőképp a párjához. Na ez az utolsó fázis szokott elmaradni, mert korunk hölgyei láthatóan nem vevők a gondoskodó férfire, nekik élő szexbaba kell, vagy legalábbis úgy néz ki. Kiveszik a mamahotelból, és beültetik a barátnőhotebe. Hát ez nem igazán motivál egyetlen hímet sem a felnövésre, a férfiváváláshoz ugyanis szükség van nőre is.

"rászorulnék egy férfira minden formában. Mert kicsi vagyok és gyenge , mert nem vagyok elég okos és mert nem születtem ezüstkanállal a számban."
- Ez egy nagyon megindító vallomás. Őszintén mondom. De az azért érdekelne, hogy ez látszik belőled a mindennapokban is? Mert ha láthatóan egy mokány csaj vagy, aki megél a jéghátán is, aki védi az értékeit, az rossz ómen. A férfiak nem különösebben intuitív lények, általában nem olvasnak gondolatokban, nem érzékelik a kemény csaj mögött az elveszett madárkát. Persze, dögösek a motoros csajok, meg a ketrecharcosok is, még szívesen el is rendezgetnék olykor-olykor, ha lehetőség adódna, de társnak az életre nem kellenek. Egy férfi mindig egy nővel akar együtt élni, és nem egy puncis férfival. Az a nő, amelyik kicsi, gyenge, kissé bizonytalan, na az igen, azért érdemes küzdeni, meg a szemében sziklává válni, de az a másik, amilyennek talán látszol az életben (feltételezem), csak a kanokat vonza, férfinek nem kell. Sajnálom. Miért akarná egy férfi lehozni neked a csillagokat, ha látszatra eléred magad is?

"azt hittem ilyen szarakodásra és debil trükközésre, már az űrkorszakban nincs szükség "
- Ez nem korszak kérdése, ez biológia, ösztön, genetika. Ezek a dolgok nagyon l-a-s-s-a-n változnak. Szerinted mennyire lett volna nyugodt az ősember, ha az ősasszonya az utódai helyett vaddisznóvadászattal foglalkozott volna? Inkább hazahordta neki a mamutot, prémet, tüzelőt, bármit, csak maradjon otthon biztonságban, hogy tudja, hogy várják otthon. Nem azért szeretik a férfiak a házias nőket, mert el akarják nyomni, épp ellenkezőleg, azért a háziasakat szeretik, mert azokat nem kell elnyomni ahhoz, hogy biztonságban tudhassa. A feminista trendek töketlenítették a hímeket. Nézd meg, mindenütt mamakedvence mamahotellakó nyálas szopósmalacok vannak. Azt hiszik, hogy sikk sírni, pedig a férfi nem azért nem sír, mert érzéketlen, hanem azért, hogy megőrizze a támasz nimbuszát. Az nem férfi, aki nyüszít, mert beverte a könyökét. Hogyan lehet támasza bárkinek is olyan, aki összeomlik minden apróságtól? Egy férfi segít a nőjének elviselnie a fájdalmait, de nem terheli azt a sajátjaival. Talán nem véletlen, hogy nem is élnek olyan sokáig. Nagyon elkorcsosult a világ, de nem kell elfogadni. Még mindig vannak férfiak is meg nők is. Egyre kevesebb, de azért még akad.

Diorella Queen 2023.10.05. 19:03:13

Ez kemény volt . Valóban az életben egy kemény csajnak tűnök,aki a jég hátán is megél . Nem tudok krokodil könnyeket ejteni szinte soha . De ebben a világban ahol ha megcsípi anyuci pici fiát a szúnyog és bele akar halni ,milyennek is kellene lennem ? Te is írtad milyenek a pasasok nagyrészt,képzeld ha Ennis egy balfasz béna csaj lennék ,mi lenne velem ? Amúgy nem látom azt sem a környezetemben,hogy a béna elveszett barikáknak sorban állnának a segíteni akaró tenyészbikák ágaskodó farokkal,mert hogy a gyenge nő hozná ki belőlük a férfit . Amúgy meg szerintem 90% mind pedofil vagy látens pedofil .

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.10.06. 12:06:44

@Diorella Queen: Remélem nem értetted félre, eszemben sincs keménynek lenni, kioktatni, vagy beolvasni. Inkább gondolj rá úgy, hogy nem akarok tőled semmit, tehát semmi sem motivál arra, hogy olyasmiket írjak, amit nem úgy gondolok. Csak segíteni akarok a magam tapasztalatából kiindulva.

Lehet, hogy talán segítene, ha nem próbálnád mindenáron viselni a "mindent kibíró" maszkot. Nyilvánvalóan nem vagy az, és az őszinteség néha csodákra képes. Ezzel nem állítom, hogy holnaptól férfiak tömegei fedik fel kilétüket, csupán azt, hogy megnyílhatnak lehetőségek. Tudod az is egy játék, ha minden héten felírod a kredenc ajtajára a lottótippjeidet, de ha nyerni is akarsz, akkor szelvényt kell váltanod. Ettől még nem biztos, hogy nyersz is, de legalább már van rá sanszod. A lehetőségek persze idővel szűkülnek, mert a férfiak megnősülnek, és csak ritkán válnak, míg a mezei hímek rotációban szinglik, tehát az arányok folyamatosan romlanak. Ez nem hangzik jól, de nem is akarlak kábítani, csupán rámutatni, hogy miben áll az eshetőség.

"a béna elveszett barikáknak sorban állnának a segíteni akaró tenyészbikák ágaskodó farokkal,mert hogy a gyenge nő hozná ki belőlük a férfit"
- Nem tegnap lettél nagykorú, ezért talán sok rossz tapasztalat után nem lehet könnyű elengedni bizonyos berögzüléseket, de megpróbálok segíteni. Az előző kommentemben írtam, hogy a férfiség egy fejlődési folyamat végkifejlete. Persze a férfiben is benne van a hím, és dugni is szeret, de a hímekkel és egyes vélekedésekkel ellentétben nem a farkával gondolkodik. Továbbmegyek. Akkor is férfi, ha már 100 éves, és idejét sem tudja, mikor kefélt utoljára, mert akkor is magamögé söpör, ha rádtámadna egy kutya az úton. Magyarul, a férfi egy szellemi minőség, és nem egyenlő a szaporodási ösztönnel, csak az is van benne. Ezt is el kell fogadnod, mert ez is egy rossz értelmezés, ami akadályoz abban, hogy ne csak partnered legyen, hanem társad is.

"szerintem 90% mind pedofil vagy látens pedofil "
- Ez akár vicces is lehet :) . Adott ugye egyfajta nőideál, ami pesze személyenként változik. Mondjuk úgy, hogy mindenkinek van zsánere. Ez a képzeletbeli hölgy kinéz valahogy, de ritkán fordul elő, hogy egy férfi az ivarérése után rögtön a milfekre csurgatná a nyálát. Az ideálok általában 20-25 évesek, és ez talán érthető is. Az viszont talán nem meglepő, hogy függetlenül attól, hogy végülis a későbbi társa mennyire hasonlít ehhez a képzelt nőhöz, magáról az ideálról alkotott képe nemigen fog változni. Harmincig ezen senki sem akad fenn, negyvenig még macsós a dolog, utána meg pedofil. Ezzel azért vitatkoznék. Attól, mert néha szembe jön az utcán a megtestesült ideál, és rendesen megnézi magának, még nem lesz beteges szexragadozó. Még az is lehet, hogy hazamegy, elmeséli a feleségének, majd néhány pajzán poén után prütykölnek egy jót. Mi ebben a probléma?

s 2023.10.06. 14:38:14

@Diorella Queen: "Amúgy meg szerintem 90% mind pedofil vagy látens pedofil ."
Ne keresztyény, turbómagyar politikusokat vegyél alapul, mert akkor kétségtelenül torz lesz a mintád.

gigabursch 2023.10.06. 15:55:09

@s:
Idézem kedves cimborámtól az idevágó bölcsességet:
"Turbómagyarozni ősi román szokás, amit jellemzően a kompresszorzsidók szoktak".

gigabursch 2023.10.06. 15:58:47

@F.M.J.:
Ennek fokozása, amikor az imádott nej hívja fel a figyelmet arra, hogy "...te, ott csámpázik a nőcid! :-)"

s 2023.10.06. 16:26:36

@gigabursch: ŐŐ..őő.ö.ÖÖ . . . Az nagy baj volna, ha azt mondanám, hogy leszarom? Sőt, mondok jobbat is . . . kurvára kibaszottul leszarom. De bármelyik turbómagyart megbaszhatod szájba, ha jó leszel.

Diorella Queen 2023.11.26. 19:34:31

@s: e magadból indulj ki! Andikát megtiporta az élet, vénségére kellett neki egy pénzeszsák. Otthagyta a Bochkort, akinek legalább volt valami humora, még ha szar is. Orbán fizeti a csajt, de Lölö nyalja. Így lett megbesszélve.
Andika egy számító kis ribi, azt baszta csak el, hogy Lölö nem olyan öreg, mint Timikénél a bolyhos herezacskó (Vajna). Tehát rábaszott, élete végéig szophatja azt a faszt. De talán mindegy is.

Megtiporta az élet?!?! Hát nem úgy néz ki,mint akit agyon tiport ez a tetves élet. Sőt, kifejezetten jól néz ki. Ott hagyta azt a nagyképű fasz Bocskort, aki annyi tisztességet sem adott meg neki, hogy elvegye feleségül, a gyere anyját. Hát ennyit számít a nőknek az a kurva papír!Bárki, aki ennek az ellenkezőjét állítja nőként, az mind hazudik!
Andika pedig még ha számító kis ribi is, vagy ordas kurva ,akko ris nagyon jól döntött. A lehető és létező legjobb döntése volt a Lölő. Még ha többet, soha többet nem is fog tudni egy jót sem nevetni az agyilag sokkal visszamaradottabb Lőrinc mellett. Még akkor is jól döntött. Mert hiába volt Bocsi becsületes és odaadó barátnője fél életen át. A vége úgy is az lett volna, hogy az a nagyképű cigány lecseréli egy másik nőre. Mert bazzeg ! Tudja a fene miért, de mindig ez a mese vége! Te is tudod! Én is tudom és mindenki kurvára tudja!
Andi csak megelőzte ezt a szart azzal, hogy időben lelépett!

Diorella Queen 2023.11.26. 20:09:06

@F.M.J.: Remélem nem értetted félre, eszemben sincs keménynek lenni, kioktatni, vagy beolvasni.

Nem értek félre semmit, csak sokáig gondolkodom az írtakon.
Folyton mérlegelek.
Ismerem hogy milyen amikor engem szeretnek jobban, mint ahogy én és ismerem az érem azon oldalát is, amikor én lángolok jobban és nem értékelnek megfelelően. Sok mindent nem értek, de azt végképp nem, hogy miért kell ahhoz egy párnak széjjel mennie, elválnia, hogy igazán felértékelődjön az addig értéktelennek ítélt fél egy kapcsolatban? Miért kell idáig eljutni?
Persze vannak ,léteznek a női praktikák. De ezek nagyon veszélyes dolgok. Sokan meghaltak már ilyenek miatt, mert komolynak gondolták, vagy tényleg véglegesnek. Másrészt meg utálok színészkedni. Hazudozni főleg. Én egy talpig becsületes és jogkövető állampolgár vagyok. Erkölcsös , tiszta erkölcsi bizonyítvánnyal, aki olyan munkahelyen dolgozik hamarosan, ahol nagyon nagy pénzek forognak kockán. Ráadásul saját zsebre megy a móka, ha elbaszok valamit, vagy tévedek, akkor évekig fizetnem kell. Szóval ilyen háttérrel elég nehéz lenne egy könnyelmű és könnyen hajló, könnyűvérű , minden mindegy macát alakítanom. Persze nem lehetetlen. Csak félek hogy a mókától valaki tényleg a falnak hajt kétszázzal, mert túl komolyan veszi netán. Már ha érted mit akarok mondani...
Amit írtál nagyon ütött nálam. Azóta is rágódom rajta. Nem bántottál meg kicsit sem, semmi ilyesmi nem történt, simán csak valami miatt fájnak bizonyos dolgok, amikről nem te tehetsz.

Diorella Queen 2023.11.26. 20:37:30

@Dænerys Targaryen: Sokat gondolkodom mostanában olyan dolgokon, hogy a magyar átlagember még mindig mennyire messze van mondjuk egy amerikai átlagpolgár felfogásától, ami a pénzt illeti.
Illetve amit a megélhetésért megtenne , vagy ahogy a pénzről gondolkodik. Valami el lett baszva a magyarok fejében még a szocializmus lágy és nyugodt pulzussal rendelkező ölén. Az lett betáplálva a sok magyar fejbe, hogy a pénz nem boldogít, meg hogy nem minden a pénz és hasonló hülyeségek. Bizonyára te is sok ilyesmit hallottál életed során. Minek a sok pénz? Egészség legyen stb stb nagy szavak. És ez a nem teszünk meg minden létezőt a pénzért nevű tömeghipnotizálás, ez a szocialista rendszerben úgy tűnik hatásos volt. Legalább is egy ideig. De még mindig benne van az köznapi gondolkodásba. Szégyen elfogadnia borravalót, a hálapénz bűncselekmény (?!?!) Ciki volt régen is lefizetni az orvost vagy bárkit. Valljuk be, kellemetlen szituáció. Amíg Amerikában és a világ más tájain, csak ez számít és sokkal egészségesebben kezelik mindezt. Mert mindenki pénzből él! A pénz mozgatja a világot ( meg a pletyka) !

Diorella Queen 2023.11.26. 20:44:40

@Dænerys Targaryen: Volt már sok sok pénzed valaha? Mert akkor tudnád milyen ereje van , saját magadra nézve is. És a környezetedre nézve is. Ugye ugye,.....( Dio most elmereng és a semmibe néz....)

s 2023.11.27. 01:54:53

@Diorella Queen: "annyi tisztességet sem adott meg neki, hogy elvegye feleségül, a gyere anyját"

"ha többet, soha többet nem is fog tudni egy jót sem nevetni az agyilag sokkal visszamaradottabb Lőrinc mellett"

"az a nagyképű cigány lecseréli egy másik nőre"

Ezek után valóban azt állítod, hogy nem tiporta meg az élet?
Egyébként andikát lölö is simán lecseréli majd, ahogy Beatrixot is lecserélte. Boldogtalan nő az andika. Sokat adott a semmiért.

Diorella Queen 2023.11.27. 06:57:07

@s: Szerintem meg nagyon jól döntött Andika!
Boldogtalan de gazdag.Ha meg egy jót akar nevetni,majd elmegy a Dumaszínházba és csá!

s 2023.11.27. 12:49:06

@Diorella Queen: Nem látjuk egyformán az élet dolgait. Te mi lennél inkább? Boldog, vagy pedig gazdag? Félek a válaszodtól, ezért a lehetőségek határain belül légy kíméletes.

Diorella Queen 2023.11.28. 17:58:16

@s: Nagyon fájnak a kezeim,így nehéz a döntés.
Ez így nem ér!

Diorella Queen 2023.11.28. 18:00:17

Addig eljutottam a magyar egészségügyben,hogy majd hívnak a Semmelweisről időpont miatt, egy ENG vizsgálatra,ami egy pontosabb diagnózist adna.
Két hete várok.
Semmi.
Most azon gondolkodom éppen, hogy másodállásban elmegyek a Semmelweisre nővérként ,hát ha lenne egy kis protekcióm. :)

gigabursch 2023.11.28. 18:54:47

@Diorella Queen:
Időközben több ismerősömről is kiderült, hogy ugyanez a gondjuk.
A javát már operálták és - hála Isten - mindenkinek sokkal jobb lett minden.

Felvágták a kézfejük közepét a csuklón túlig tenyéri oldalon, eligazítottak mindent és elapadt a probléma.
Van akinek már mindkét kezét.

Szóval fel a fejjel!

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.11.28. 20:24:44

@Diorella Queen: "miért kell ahhoz egy párnak széjjel mennie, elválnia, hogy igazán felértékelődjön az addig értéktelennek ítélt fél egy kapcsolatban?"
- Ha addig értéktelennek ítélték, akkor nem felértékelődik, csak hiányzik a megszokás - gondolom -. Autentikusan nem tudnék hozzászólni, mert tavaly ünnepeltük a 35-ik évfordulónkat, és még mindig jó ötletnek tartjuk, úgyhogy nem igazán tudom átérezni a kérdésed, inkább csak elképzelem. Személyes tapasztalatom szerint az érzelmi kötődés eleje közismerten lángolás, de ami utána jön, az a különbség magja. Nálunk a lángolásból mély izzás lett, de ismerek sokakat, ahol "átalakult szeretetté". Szerintem ez egy marhaság. Helyesen úgy kellene mondani, hogy átmegy megszokásba, ami ha kényelmes, akkor elviselik egymást, ha túl unalmas, vagy idegesítő, akkor szétmennek. Gondolom veled ez az utóbbi történt, és talán már nem is egyszer.

"Amit írtál nagyon ütött nálam. Azóta is rágódom rajta."
- Megtisztelő. Ritkán fordul elő az online térben, hogy valaki komolyan vegye a kommunikációt, és ne csak a berögződéseit hangoztassa. Közben beleolvastam egyéb hozzászólásokba is. Látom van egy veszélyes viszonyod a pénzhez is. Általában azoknak van, ilyenjük akiknek nem osztottak a startnál. Szeretnélek megnyugtatni, hogy nem vagy egyedül, de az azért egyértelműen naivitás, amikor azt gondolod, hogy a pénz mindent megold.
Egyértelműen nagy könnyebbség, ha nem okoz problémát a számlák rendezése, vagy nem kell megnézned egy jobbféle kaja, vagy hétköznapi ruházati cikk árcéduláját, de a pénz boldogsággenerálása ennél már sokkal tovább nem működik. Csak addig kecsegtető egy megrakott asztal, amíg éhes vagy. Ha jól laktál, már egyáltalán nem vonzó. Amíg van lehetőséged jól keresni, addig érdemes megtenni, és passzív jövedelmet generálni kiadható értékekbe fektetéssel. Nagyjából addig, amíg ez a jövedelem elér egy létminimum szintet, és akkor érdemes kiszállni. A több pénz részint vonzza az ingyenélőket, ellustít és magányossá tesz. A létminimum biztosítja a létbiztonságot, de motivál a hasznos tevékenységre, hogy például kipipálgasd a bakancslistád. Persze ezek is csupán a saját tapasztalataimból következnek. Másoknak talán más jön be, de a pénztől önmagában még tényleg nem lett senki boldog. Ahhoz azért kell még ez az, sőt.

Diorella Queen 2023.11.28. 20:35:04

@gigabursch: Megnézek pár videót és lehet meg tudom csinálni.
Burkolni is így tanultam meg.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.11.29. 14:38:03

@F.M.J.:
"...Egyértelműen nagy könnyebbség, ha nem okoz problémát a számlák rendezése, vagy nem kell megnézned egy jobbféle kaja, vagy hétköznapi ruházati cikk árcéduláját... "

És pont erre nem igaz a pénz nem boldogít puffogtatása.
Ha van annyi megtakarításod hogy ha bármi jöhet ,akkor is vígan kibekkeled, akkor a pénz boldogít, mert nincs teher, nincs stressz, nem jönnek a bajok az egészségi állapotod nem romlik, mert megtudod venni a vegán kajákat ha arra van gusztusod, sushi, lazac, tonhal stb...
Aki már okádik a pénztől mert annyi van, ő rinyál hogy a pénz nem boldogít, mert őt már semmi sem elégíti ki, mert mindene megvan, már kiégett. Na az ilyet megszabadítanám az összes vagyonától, bedugnám egy garzonba, és adnék neki egy 12 órás állást, na most boldogulj, legyél boldog pénz nélkül.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.11.29. 15:57:04

@szociál: Nem kellene túlságosan egyszerűsíteni a kérdést, mert ez a ló két oldala, és ha jól értem, a ló hátán kívánunk elhelyezkedni, csak épp mindenki azt hiszi, hogy a ló másik oldala a megoldás. Nem az, mert...

Ha igazán csóró vagy, nem tudod élvezni az élet boldogító részeit, mert lelkileg nyomorékká tesz a mindennapi túlélés.

Ha nem tudod, mit jelent az értékek előteremtése, mert minden az öledbe hullik, akkor a jóléttől hülyülsz meg, és ökörségeket találsz ki nagy jódolgodban, és ettől boldogtalan leszel.

Ebből adódik, hogy a csóró a gazdagságban látja a boldogság kulcsát, a gazdag meg a viszonyrendszerek és a hétköznapi tennivalókban. Mindenki azt irigyli a másik életéből, ami az övéből hiányzik.

Amennyiben viszont helyesen állítjuk fel az egyenletet, és jól végezzük el a számításokat, akkor az lesz a megfejtés, hogy kell annyi passzív bevétel, ami a létet biztosítja és nem függ az egészségi vagy szellemi lehetőségeinktől (ezek változhatnak), hogy ne legyen küzdelem a mindennapi túlélés, és kell annyi mindennapi tennivaló, hogy ne hülyülj meg a jólétben, de legalábbis az utódod ne legyen eleve retardált. Ezt úgy lehet elérni, hogy ha van egy egészséges ok-okozati összefüggés a tevékenységed, és a lehetőségeid között.

Ez az életben - csak egy példa erejéig - úgy néz ki, hogy mondjuk tulajdonrészt szerzel egy belvárosi fodrászüzletben, vagy lakást egy egyetemi városban, esetleg egy-két vállalkozásra alkalmas garázst egy lakótelep közelében, amiből kapsz egy eltengődésnyi havi bevételt, és mellette a munkádból tudod finanszírozni a vágyaid elérését. Van létbiztonság, van értelme a munkádnak, és mivel már nem nyomaszt a mindennapok finanszírozása, tudod értékelni az életből azokat a dolgokat amik boldogítanak. A pénz ugyanis tényleg nem boldogít, pénz nélkül viszont nem boldogulsz. A pénztelenség ellehetetleníti a boldogságot, de a megléte még nem biztosítja. Ahhoz még szükéség van néhány dologra. Például, hogy egyáltalán felismerje valaki, hogy tulajdonképpen mi is boldogítaná, mert a legtöbb csóró még ezt sem fogalmazza meg magának, anniyra belebetegszik a pénztelenségbe, azután ha rákacsint a szerencse, rövid úton csóróbb lesz, mint amilyen valaha is volt, mert azt hiszi, hogy a boldogság nem más, mint a pénz szórása.

Diorella Queen 2023.11.29. 20:52:50

@F.M.J.: Az amerikai elmegy a legvégsőkig ha karrierről , illetve pénzről van szó.
Akár énekes, akár színész, bármi más, de aki elmegy a falig, az ott jól él.
A magyar emberek nem mennek el a falig. Ez a különbség. Én sem teszek meg minden létezőt a karrierem érdekében. Csak vergődök ide-oda.

Diorella Queen 2023.11.29. 20:54:15

@F.M.J.: Nézd meg a színészeket, elég jó példák erre. Képesek a szarban úszni ha kell, sivatagi porviharban 50 fokban forgatni, minden létezőre képesek .
Magyar színészeknél ilyet soha nem fogsz látni.
De ez most egy példa volt arra, hogy mi a különbség.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.11.30. 06:57:43

@F.M.J.:
De az első ,aki a pénz nem boldogít aranyköpést kiejti a száján a Várkonyi Andi félék, de ő már mondott olyat is hogy "nála alapvetés hogy intellektusban partnere megugorjon egy szintet" :)
Kamionsoros prostik is rókáznak ettől a nőtől, ő a tipikus új gazdag mint az orosz oligarha feleségek, megtehetné hogy a legdrágább kávét issza a jahton amit mi vettünk neki, ő dobozos láttét szürcsölget, panel proli a nő :))

Ami a hollywoodi színészeket illeti, ők tényleg egy másik kaszt rendszer, ők kő profik, ami ott van profi mint az állat, a befutott sorozatokban már olyan tehetségek szerepelnek, hogy a legutolsó statiszta is lejátszaná Kulkát, pedig ő jó színész, de mindig látszik a magyar színészeken hogy játszanak, nem látszik az a természetesség náluk mintha nem lenne ott a kamera.
Viszont ami a szinkront illeti, az világviszonylatban a magyar az első, igaz már vannak jelek hogy kezdenek elxaródni de ez lehet a gyártásvezető hibája hogy rossz színészt hívott a karakterre, mert hallani rém kellemetlen szinkront is. Fiatalok között is vannak jók, de a nagyok voltak a legjobbak, pl Sztankay, Reviczky...érdekes módon Rudolf Péter hihetetlenül gyenge szinkronban, viszont ha bedobják a mélyvízbe és improvizálni kell ő a legjobb a szakmában, ez érdekes.
Nagy Ervin is hihetetlenül fos színész, viszont mint ember ,le a kalappal.
Eperjes is vérfideszes, de nálam ő az egyik etalon, imádom a filmjeit, igaz kellett mellé egy Bereményi Géza.
Belmondo is másban volt jó, ő a vásznon is úgy gesztikulált mintha a színpadon lenne, elnagyolt mozdulatok, teátrális, de nem volt ripacs, a maga műfajában nagyon jó volt, neki is elhittél mindent, őt nem lehet összehasonlítani Dustin Hoffmannal, vagy Robert Redforddal.
A francia színésznőknél viszont van jó néhány akik bőven túlteljesítik a hollywoodi mércét, Isabelle Huppert az etalon, de Marion Cotillard, és Eva Green is top színész, de a franciák mindig lenézték hollywoodot, rámentek inkább az art filmekre, meg a vígjátékokra Depardieu is ennek köszönheti sikerét.
Ma Vincent Cassel a top náluk, mondjuk nálam is :)
Asszem kicsit csapongtam :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.11.30. 07:03:47

@szociál:
Hollywood Lee Strasbergnek köszönheti mind azt ami most ott van, az Actors stúdió letette az alapokat.

gigabursch 2023.11.30. 07:40:38

@szociál:
Akiket felsoroltál, hogy jó színészek, egytől-egyig ugyanolyan ripacsok, mint akiket nem soroltál fel.
Ripacsok.
Ugyanis a nagypofajú szfe ennyit tud. Ripacsokat képezni.
Ugyanis évtizedek óta kontraproduktív a képzés, mert ripacsok vezetik.
Ráadásul tetemes hányaduk erkölcsileg is nulla, így innentől édesmindegy, hogy lehetett-e volna jó színész.
Mert kizárt.

S ez nem politikai beállítottság kérdése, hanem tény.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.11.30. 08:21:11

@gigabursch:
Bedobtam 3 nevet, ki a ripacs, Sztankay, Kulka, Reviczky, Eperjes , Rudolf ?
Mondjuk a Szabógyőző és a Nagy Ervin tényleg ripacs, és az Oroszlánszona meg a többi pojáca, de akadnak köztük tehetségek is, Patkós Marcit pl kedvelem, Kurta Nikét is, Nagy Zsoltot is.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.11.30. 08:25:56

Ma futó magyar sorozatok szinte mindegyike ultra gáz kategória, Lengyel Zsoltot is felkapta az RTL, fut ott is vagy 2 sorozata és bűn rossz bennük, A Király-ból kb 10 percet bírtam megnézni, Mellékhatás a sorozatok Európa expressze, annyira f*s, egyedül az Anger jó benne, meg a Nagy Zsolt,a többi a szánalom kategória.
Nem lenne szabad pénzt ölni ilyenbe mert ez európában nem kell senkinek hiába oda készült.

Lorrh 2023.11.30. 10:58:06

@F.M.J.: én teljesen egyetértek veled.
Ahogy mászunk fel a Maslow piramison úgy bukkannak fel egyre bonyolultabb és megoldhatatlanabb problémáink.
H anincs már a napi megélhetési stressz akkor eszedbe jut hogy gyerekkorodban nem szeretett az anyád.

Lorrh 2023.11.30. 11:00:37

@Diorella Queen: ez nagoyn kifacsart és hibás szemlélet. A hollywoodi sztárokhoz viszonyítani a hétköznapi embereket - ez súlyos aránytévesztés.
Sajnos egyáltalán nem fogtad fel mit írt neked ez a FMJ.

Lorrh 2023.11.30. 11:03:26

@szociál: magyar szinkron!!!???? Te lemaradtál az ezredfordulónál azt hiszem.
A mai világban a szinkron egy rakás fos.
A leggyengébben fizetett kb éhező színészek mennek szinkronba. A legalja mindennek a szinkron.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.11.30. 12:17:52

@Lorrh:
Ha összehasonlítod a német meg a francia szinkronokkal, még mindig jobb.
Ezzel mindenki tisztában van hogy nincsenek túlfizetve, ennek adott hangot Nagy Ervin anno, gondolom azóta se történt változás.

gigabursch 2023.11.30. 15:38:12

@szociál:
Sztankay nem, Rudolf határeset.
A többi mind.

Diorella Queen 2023.12.01. 17:17:12

Első napon úgy ájultam be a munkahelyre, ez milyen már?!
Túl voltam öltözve, túl szoros volt a nadrág, nem ettem és nem ittam, ellenben jó sok kávé lecsúszott, a kocsiban majdnem összehánytam magam úgy ringatózott, szakadt rólam a víz és már sötétült el minden, az utolsó pillanatban szálltam ki. :D
Még 10 mp és hívhatták volna a mentőket. :)

Diorella Queen 2023.12.01. 17:18:00

Hűű b+!
Kemény nap volt ez a mai.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.12.02. 11:26:07

@Diorella Queen:

Nem semmi ahogy tolod :)
Bmg igyáááááááál !
És egyél, rágj valamit az istenáldjonmeg.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.04. 09:44:07

@Diorella Queen: "Az amerikai elmegy a legvégsőkig ha karrierről , illetve pénzről van szó."
- Egy amerikai egész lénye nem is szól semmi másról, csak a pénzről meg a karrierről. Nem is igazán boldogok, mert ezek az értékmérők. Csakhogy mindegy milyen gazdag egy társadalom, mindenki a környezetéhez méri magát, tehát a valóságtól függetlenül csak kevesen érzik magukat gazdagnak, a karrier pedig a személyes értéktelenség és/vagy önértékelési zavar elfedésének eszköze. Aki tudja, hogy pontosan mit akar az élettől, az nem karriert épít, ugyanis ez is csak egy társadalmi berendezkedésen belüli farokméregetés, és semmi köze a személyes célokhoz.

"Akár énekes, akár színész, bármi más, de aki elmegy a falig, az ott jól él."
- Ezt gondolod, mert messze van, és csak azok a hírek érnek ide, amikben így történt. Azokról a sztorikról nem szól a fáma, amikor valaki elment a falig, beverte a fejét és eltaposták az ájult testét. Mégis mennyire tartod valószínűnek, hogy van egy ország, amiben mindenki elképzelései szerint boldogul, csupán nagyon kell akarni? Ilyen egyszerűen nincs. Ahhoz, hogy egy társadalomnak legyenek imponálóan gazdag tagjai, tehát olyanok, akik többet költhetnek, mint amennyit elő tudnak állítani, lenniük kell olyan tagjainak is, akik többet állítanak elő, mint annyit lehetőségük van felélni. Van átjárás, főleg lefelé, de konstruktív önuralommal van lehetőség felfelé is haladni, de elég rázós az út, és egy darabig tényleg csak a szükségletekre szabad költeni, hogy legyen megtakarítás egy kényelmesebb élthez. Ez elég keveseknek sikerül, túl fényesek az üveggyöngyök.

"a kocsiban majdnem összehánytam magam úgy ringatózott, szakadt rólam a víz és már sötétült el minden, az utolsó pillanatban szálltam ki. :D
Még 10 mp és hívhatták volna a mentőket."
- Én még nem láttam olyan munkahelyet, ami megéri ezt. Persze, eleinte van egy kis stressz, na de azért mindennek van határa. Ha ezt elvárják, hagyd ott, ha nem, akkor ne legyél balek!

@szociál: "nála alapvetés hogy intellektusban partnere megugorjon egy szintet"
- Egy nem túl magas szintet. Az is egy szint. A Bocsi egy élelmes tahó volt, aki abból él meg, hogy jó fej balekokat gyűjt maga köré, és sztároltatja magát mások humorán. Aztán időről időre lecseréli őket, ha már nem tud több bőrt lehúzni róluk, az aréna pedig boldog.

"megtehetné hogy a legdrágább kávét issza a jahton amit mi vettünk neki, ő dobozos láttét szürcsölget"
- Túl messzemenő következtetés. Lehet akár így is, de én azoktól is hányok, akik azért isznak valamit, mert drága, és nem azért mert szeretik. A sznob sem jobb az igénytelennél.

@Lorrh: "Ahogy mászunk fel a Maslow piramison úgy bukkannak fel egyre bonyolultabb és megoldhatatlanabb problémáink."
- A Maslow piramis is egy önkéntes kényszerpálya. Nem kell rajta mászni. Kell hozzá önismeret, realitásérzet, céltudatosság, és máris nem számít. Aki tudja, hogy mit akar az élettől, az azt is tudja, hogy azt hogy lehet elérni, és azzal foglalkozik. Nem vesz valamit, mert van a szomszédnak, nem akar valaki lenni, csak hogy elismerjék mások, nem gyűjt vagyont, csak azért hogy irigyeljék. Megtanul pénzt keresni, de csak annyit keres, amennyire szüksége van. Annyi karriert épít, amennyi nem terheli túl se fizikálisan, se szellemileg, és lehetőség szerint túlzott felelősségvállalással sem jár. De legfőképp nem gürizik azért, hogy vehessen valamit, ami másnak is talán csak azért van, mert van egy harmadiknak is. A kiegyensúlyozott élethez kizárólag hülyének nem szabad lenni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.12.04. 10:28:42

@F.M.J.:
" - Egy amerikai egész lénye nem is szól semmi másról, csak a pénzről meg a karrierről. Nem is igazán boldogok, mert ezek az értékmérők. Csakhogy mindegy milyen gazdag egy társadalom, mindenki a környezetéhez méri magát, tehát a valóságtól függetlenül csak kevesen érzik magukat gazdagnak, a karrier pedig a személyes értéktelenség és/vagy önértékelési zavar elfedésének eszköze. "

Az Államokban ha nincs egy jól fizető állásod, és gyereket szeretnél meg családot, akkor rábactál, mert olyan környéken kapsz kiadó lakást, vagy veszel sajátot ahol nem igen engednéd ki a gyereket még nappal sem.
Ahhoz hogy pozitív értékelést kapj a hitel intézetektől egy jó állás kell, ha rendesen fizeted a hiteleket, akkor könnyebben találsz magadnak kiadó lakást, könnyebben vehetsz magadnak autót, szóval a karrier éltfontosságú, lehet élni hoboként is mint ahogy Koni szokta Mexikótól kanadáig, de azt szólóban érdemes csinálni nem családdal.

A Bochkor egy löketet adott neki a tahósággal, így lökte a paraszt Lölö karjai közé Andikát, érzelmi inteligenciája nulla annak a faxnak.
Amúgy még mindig a Mercijére veri a faxát a Bochkor, minden adandó alkalommal felhozza a márkát a műsorában, mindig az anyagiak a téma, ebből is látszik hogy ő valójában egy csóringer, van pénze de bármikor lecopna egy befutott Rappert akinek briliánsok lógnak a nyakába.
Az is mindent elmond róla hogy külön kasszán volt Andival, elég nagy zsidrák a pali :))
De azért ne sajnáljuk a nőt, elég rafinált, úgy hazudik mint egy rossz cigány.

Várkonyiandika a szegényember orosz oligarha felesége , enné a Beluga kaviárt de neki jó a májkrém is mert otthon nem látják, ihatja a csöves dobozos kávét mert a jachton nem látják....ja de :))
Az orosz oligarhafeleségek veretik rendesen, ők tényleg elbaccák a világ összes pénzét :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.12.04. 10:44:57

@F.M.J.:
" A Bocsi egy élelmes tahó volt, aki abból él meg, hogy jó fej balekokat gyűjt maga köré, és sztároltatja magát mások humorán. "

Bullyinger a Bochkor, előző munkahelyén is az egyik minkatársnőjét basztatta, csaj fel is mondott mert ő ezt nem fogja engedni élő egyenes adásban.
Ezzel a kretén Lovassal is azt csinál amit akar, de már annyira a csicskája lett hogy szinte mindenben egyetért vele, Kern egy rocksztár mert tilos helyen parkol stb stb :)

Lorrh 2023.12.04. 10:57:58

@F.M.J.: a maslow piramis a valóság leképezése és nem forditva van.
Megfigyelték az emberek viselkedését és igényeit és azt írták le.
Nem az emberek akarnak a maslow piramison kapaszkodni felfele.
Hanem amikor a fizikai szükségletek ki vannak elégítve akkor jönnek a magasabb szintűek.
Te félreérted ezt a dolgot és azt hiszed a maslow piramis rolls-royce-ok gyűjtögetéséből áll.
Nem.

gigabursch 2023.12.04. 12:20:58

@Diorella Queen:
Nem esett le a cukrod?
Lehet, hogy szresszeltél és szimplán eléheztél...

gigabursch 2023.12.04. 12:22:29

@Lorrh:
Igen, azonban ennek a piramisnak az a rákfenéje, hogy van az a szint, amíg elkölti az ember a pénzét és van ami felett már csak elba...ltázni tudja.

gigabursch 2023.12.04. 12:36:14

@F.M.J.: @szociál:
Az a helyzet, hogy nekem volt ilyen főnököm, akinek ez volt az értékmérője, meg a munka, a munka, a munka, a munka.
Mikor már nagyon túltolta a hülyeséget, akkor két dolgot mondtam neki:
1.) Veled ellentétben én még mindig a feleségemmel alszom el (azóta is), aki mindig hazavár, s lemegyek a gyerekek rendezvényeire, mert az fontos. Nekem. Heti 40 órára vagyok bejelentve és utoljára volt, hogy felvettem a telefonod munkaidő után.
2.) Ha ennyire odáig vagy a felesleges munkáért, akkor ajánlom figyelmedbe a méltán popkulturális ikon zenekar, az Akela együttes Kő című számát. Nem sok, 3 perc, de az utolsó másodperig végig kell hallgasd!
Utána gondolkodj el a hülyeségeken, amit letoltál nekem.
youtu.be/dECws3uHlAM?si=eUZ1IZnb9nZXZtO4

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.05. 08:12:40

@szociál: Az USA a jóléti mézesmadzag. Egész addig, amíg van mit a tejbe aprítani, egészséges vagy, és nem teszel fel kényes kérdéseket, az élet császára lehetsz. Sőt, még ünnepelnek is tengeren onnan és innen egyaránt, hogy mindenki láthassa, milyen jó dolga van ott a "közembernek". A szomszéd fűje ...

A Bocsi-Andi párosról szinte semmit sem tudok, mert egyáltalán nem foglalkozok a kirakatbábukkal, akarom mondani celeb-világgal. Nem akarom megítélni az andikai oldalt, mert láttam már aranyásókat, meg megkeseredett nőket is. így kívülről elég nehéz megítélni, hogy ráunt a tahóra (miért csak most), vagy nagyobb gardróbra vágyott. Ezt ahogy észrevettem általában politikai beállítottság szerint szokták értékelni, ami eleve ostobaság. A Bocsi más kérdés, az egy barom. Irritáló s€ggfej. Ez viszont politikától függetlenül megállapítható a műsorai stílusából, ahogy a kollégáihoz viszonyul az éterben. A háttértudással nem rendelkezem, de ha ezt a stílust megengedi magának nyilvánosan, akkor el tudom képzelni, mit enged meg magának mikrofonok nélkül.

@Lorrh: "a maslow piramis a valóság leképezése és nem forditva van"
"Te félreérted ezt a dolgot és azt hiszed a maslow piramis rolls-royce-ok gyűjtögetéséből áll."
- Nem is állítottam. Arra utaltam, hogy ez egy grafikus leképezése az átlagember gondolkodásának. Azt viszont elég ügyesen lehet manipulálni. A manipuláció célja, hogy mindenkiben fenntartson egy elégedetlenségi érzést, és újabb "szerzésre" motiváljon. Ennek legegyszerűbb módja a reklám, de vannak más eszközök is.

Ezzel ellentétben azt állítom, hogy mindenkinek van módja kivonni magát a közgondolkodásból, legfeljebb nincs rá igénye. Olyan mint a dohányzás. Amíg arról szól a kinyilatkoztatás, hogy holnaptól megkezdem a leszokást, biztosan nem fogja senki letenni. Majd ha el is határozza, és valóban leteszi, akkor le is fog szokni. A Maslow piramis lerúgása is hasonló. Ahogy a dohányzás elhagyása után rácsodálkozik valaki a világra, hogy mennyivel jobbak az illatai, mennyivel finomabbak az ételek, és mennyivel könnyebb némi fizikai erőfeszítést tenni, mint füstös tüdővel, ugyan úgy csodálkozik rá az ember a világra, hogy mennyivel egyszerűbb megkapni az álmaink célját, ha nem teszünk fölösleges kerülőutakat, meg nem szolgálunk ki saját erőfeszítésekkel közgondolkodási elvárásokat, és végképp nem toljuk túl a biciklit, csak mert épp mód van rá.
Ha nekem az az álmom (amúgy nem, csak a példa kedvéért), hogy szomorú szemű szexi sellővel borozgassak a Balaton közepén egy 5 méter hosszú vitorláson, és elérem, akkor nem hajtok egy 10 méteres hajóra, két playmate-re@gigabursch: és pezsgőre, mert az drágább, vagy jobban mutat egy poster-képen.
Persze itt is meg kell jegyeznem, ezek csak a saját tapasztalataim. Voltam erős dohányos és abbahagytam, mint ahogy magasról teszek a hétköznapi emberek igényeire is a saját vonatkozásomban. Lehet, hogy másnak a bankszámlája okoz eufóriát, vagy a párnázott irodaajtó látványától jön meg a merevedése, nem tudhatom, de nekem egészen más meggyőződéseim vannak, és egészen jól is érzem magam a világomban. Mindenki maga dönti el.

Lorrh 2023.12.05. 08:20:50

Nagyon sajnálom, hogy ennyire nem ismeritek a maslow piramis fogalmát és úgy beszéltek róla.
Az NEM a közgondolkodás, hanem az ember mint anyagi és anyag feletti entitás szükségleteinek térképe. Nem közgondolkodás - távolról sem.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.05. 08:35:11

@gigabursch: "van az a szint, amíg elkölti az ember a pénzét és van ami felett már csak elba...ltázni tudja."
- Azért van arra is példa bőven, hogy valakinek csak annyija van, amit illene elköltenie, mégis inkább elb@ssza. A legtöbb embernek az is gondot okoz, hogy felismerje a társadalmi helyzetét. Ezek között azok a szerencsésebbek, akik alábecsülik magukat, mert azoknak több a mozgásterük, mint amennyiről tudnak, de sokkal többen vannak, akik többet akarnak magukból mutatni, vagy többet akarnak élvezni, mint amennyit megengedhetnének maguknak. Ettől persze hosszabb távon még kevesebbet engedhetnek meg maguknak, de ezek az emberek jellemzően nem a hosszútávú meggondolásaikról elhíresültek. Hihetetlen sztorikkal találkozom, és egyszerűen nem értem, milyen kontextusban van olyan értelmezés, ami szerint az adott történetnek lehetett volna pozitív kimenetele.

"nekem volt ilyen főnököm, akinek ez volt az értékmérője, meg a munka, a munka, a munka, a munka."
- Nekem is volt ilyen idióta vezetőm, már nyugdíjba ment. Én azt magyaráztam el neki, hogy ez egy munkahely. Az a személyemhez kötődő rendeltetése, hogy megszerezzem belőle a megélhetésem anyagi hátterét, ami biztosítja a családom létbiztonságát. Ez van, és nem fordítva. Nem azért van családom, hogy legyen hova hazamenni lefürödni, és feltölteni a beleimet, hogy újult erővel tolhassam a cég nyikorgó szekerét. Nem lettem nála népszerű, meg is állapította, hogy így nem fogom sokra vinni. Erre tájékoztattam, hogy ennél többre nem is akarom, mert szeretnék magamból valamit a családom rendelkezésére is bocsátani, mert hogy NEKEM VAN, ha esetleg érteni akarja, mire gondolok. A további viszonyunk egészen hűvösre sikerült, de mivel nem engem lett volna könnyebb pótolni, és amúgy sem érdekelt, maradt minden a régiben. Jól jellemezte a fickót, hogy mindig bent volt az irodában. Ha munkaidőben akkor fehér ing volt rajta, ha szabadságon, akkor színes. Amolyan igazi tőrőlmetszett hülye. Amikor nyugdíjas lett, teherautóval kellet a relikviáit kisöpörni az irodájából, mert azt hitte, hogy ott lesz felravatalozva, és cégzászlóval letakarva.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.05. 09:35:59

@Lorrh: Természetesen ismerem a Maslow piramist, keveset a történetéről is tudok, meg azt is, hogy vannak közismert annak ellentmondó jelenségek, mint ahogy vannak kutatásokkal nem bizonyított részei is. Mindezekkel valóban nem szoktam foglalkozni, nem igazán motiválnak a társadalomkutatás témakörei, inkább csak próbálok szabályszerűségeket felismerni, de semmi több. Ami a félreértéshez vezet, az az, hogy nem értek vele egyet, és talán ezért sem igen akartam vele sosem foglalkozni.

- Létalap, vagy létminimum, máshol fiziológiai minimum, hogy legyünk kicsit külföldiek is. Ez az egyetlen pont, ami talán tényleg vitán felül áll.
- Már a második szint vitatható. A biztonság egy természeti közegben egészen mást jelent, mint egy társadalomban, főleg egy modern koriban, de magyarázza.
- A társas szükségleteknél meg sem említi az introvertált beállítottságú embereket, akiknek nem a társadalmi kötődésekre, hanem épp a békén hagyásra lenne igényük.
- Az előzőhöz kapcsolódóan az elismerés sem különösen motiváló mindenkinek (nekem sem). Nagyjából pont nem érdekel, hogy kinek milyen véleménye van a számomra fontos dolgokról, vagy az azokhoz kapcsolódó dolgaimról. Nem arról van szó, hogy titok lenne, vagy nem vitatkozhatnánk róla, de nem szükségletem, hogy az álláspontom el legyen ismerve. Ha meg tudnak győzni, akkor változik, de ha nem, attól még nem vágok eret magamon.
- A kognitív szükségletek sincsenek megfelelően definiálva. Példa: Látszatra van két kiránduló. Az egyik célja, hogy szétnézhessen a hegyen lévő kilátóból, mert szeret a távolba merengeni, a másik meg szeret a hegyekben túrázni, és hogy legyen célja, hát felmegy a kilátóhoz. Lefordítva, a piramison tanulási szükséglet szerepel, és nem vesz tudomást arról a lehetőségről, hogy valaki nem tanulni szeret, hanem konkrétan érdekli valami, és annak néz utána . Tanulás-tanulás, de a motivációk egészen eltérőek.
- Az esztétikát, meg az önmegvalósítást elég ködösen lehet megközelíteni, mert ezek ugye szubjektív dolgok. Személyenként változnak, de azon belül is módosulhatnak, kicsit melegvíz gereblyézés megközelítés. Tudható, hogy van ott valami, de hogy mi?
- A legmagasabb szintet meg nem is tudom, miként lehetne értékelni. Nem állásfoglalás, csak úgy elmélkedem. A spiritualitás bizonyos megközelítésben természeti népek menekülési stratégiája, máshol társadalomszervezési technika, még másutt anyagi világot meghaladó felemelkedési út. Hogy kinek van igaza, azt most hagyjuk, de minden eset máshova kellene hogy rendelje ezt a szintet a többi között. Itt épp a tetején van, és van olyan összefüggés, ami szerint jó helyen van, de olyan is, ahol épp a második vagy harmadik lehetne.

Összegezve, nem tartom zsinórmértéknek a Maslow piramist, csupán érdekes eszmefuttatásnak. Az, hogy a társadalom jelentős részére alkalmazható szabályrendszernek látszik, egyáltalán nem vitatom, de nem tartom szükségszerűnek, tehát nem tudom elfogadni törvényszerűnek sem.

gigabursch 2023.12.05. 09:50:56

@F.M.J.:
A maslow-piramis olyan mint a wiki.
Kiindulásnak jó, de önmagában elég kevés.

....
Visszatérve ezekre a zseniális főnökökre, az egyik legszebb élményem, akikor elmondtam neki ágazatunk egyik alapszabályát:
"Amíg pina van, segget nem nyalunk!"
Sejtheted, hogy köpni-nyelni nem tudott...

Lorrh 2023.12.05. 11:42:03

@F.M.J.: igen, ez egy elmélet és csak nagy általánosságban fedi a valóságot, a haranggörbe mindkét szélén jelentős eltérések lehetnek.
Nem beszél a pszichopatáról sem, akiknek az emberkínzás, emberölés a mániája és nekik az a szükségletük.
A szociális interakciók sem értékelhetőek egy autista szempontjából - nekem az már szélsőség, hiába van egyre több ilyen "fogyatékos" ember.
A spirituális szükségletek igenis értelmezhetőek, ha elhagyod az anyagi síkot. Ha maradsz benne akkor meg nem neked való tényleg. no offense.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.05. 13:54:57

@Lorrh: Nincs nekem semmi bajom a spiritualitással. Nem is a magam szempontjait hoztam szóba, mert igenis foglalkoztat sokminden, többek közt ez is, de mivel elég sajátos következtetésekre jutottam, nem akartam új témát behozni. Ha van kedved a blogomon böngészni, találhatsz a témában ide vonatkozó posztokat.
A piramis vonatkozásában viszont nincs egyértelmű kitétel, hogy egy magasabb létdimenzióról, vagy sámánizmusról van szó. Erre mondhatnánk, hogy mire gondolt a költő, de én nem szeretem az ilyen dolgokat, mert többnyire az a vége, hogy amikor dőlni látszik az elmélet valamelyik része, akkor az ilyen ködös megfogalmazások mögé bújva magyarázzák félre az egészet. Én műszaki ember vagyok. Ha valamiről azt állítom, hogy mondjuk háromszög, akkor az az is, és nem három sarkúnak tűnő valószínűsíthetőleg síkidom szerű lapos képződmény. Ez nem materializmus, csupán precizitásigény.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.05. 13:57:22

@gigabursch: Szerintem meg ha nincs, és mindenképp nyalni kell, akkor oda kell menni, ahol még van. Nem rajongok a pótkávéért.

Diorella Queen 2023.12.05. 19:45:06

Ez a piramis dolog, kicsit sántít, elnézve a gázai lakosság életszínvonalát.
Vagy elnézve pl É-Korea lakosságának ( főleg a vidéki ) életszínvonalát.
Éhen haltak. Nem volt mit enniük és leültek a küszöbre és békésen éhen haltak.

Tehát a legalsó szintre sem volt szükségük?
Vagy akkor most én sem értem ezt már.

Lorrh 2023.12.06. 10:18:18

@Diorella Queen: már hogyne lett volna szükségük az élelemre!!???
Nem volt esélyük.
Izrael bekeritette őket, a saját hamasz katonáik meg nem engedték őket elmenekülni. Harapófogó.
Most lehet mutogatni őket mint mártirokat, mindkét oldal mutogathatja a másikat vádolva.
Ha jól tudom csupa bűnös lélek született gázába, hitler reinkarnációja is, szenvedni jöttek ide.

Lorrh 2023.12.06. 10:21:52

@F.M.J.: "Ha valamiről azt állítom, hogy mondjuk háromszög, akkor az az is"
Ez a vulgár materialista szemlélet már száz éve megdőlt amikor a Heisenberg feltalálta a határozatlansági relációt.
Te még ebben józsibácsi féle "lebetonozom a verandát és akkor az szilárd lesz" világban élsz? Ejjjnye no már!!!!

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.06. 10:39:56

@Lorrh: Jó, elismerem, hangzatos replika, de ugye tudod, hogy mire gondoltam? Szeretem, ha valaki pontosan megfogalmazza, azt amit mondani akar, és nem beszél mellé. A Maslow piramis nem a kvantumfizika világa. Csak próbáltam egy közérthető példával élni.

Lorrh 2023.12.06. 10:52:24

@F.M.J.: én arra gondfoltam hogy a spirituális világ pontosan hajaz a kvantummechanikára, hogy nincsenek már pontos határok, se kőbevésett szabályok. László Ervin professzor könyveket írt e témában. Én osztom az ő nézeteit.

A maslow piramis teteje arról szól , hogy ha már más bajod nincs, full elégedett vagy, gyomrod tele, minden nőt megdugtál, akkor a fizikai világból emelkedve "isten"-t keresed, azt amire nincsenek szavak és túl van a mindennapokon. Én legalábbis ezt fordítottam le magamnak.

Lorrh 2023.12.06. 10:54:46

@Lorrh: ja és ami itt a fenti kommentekben félrement, hogy a maslow piramis nem arról szól, hogy ha valaki ostoba barom és nem elég neki egy rollsroyce hanem nyolcat akar és már nem is szériában hanem neki saját egyedi autót tervezzenek és gyártsanak és még az sem elég... akkor ez nem a maslow piramis hanem az ostobaság piramisa.
Ez az ember beleragadt az egójának a baromságába és totál ostoba. Nem jut fel a maslow piramis tetejére.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.06. 11:25:10

@Lorrh: "én arra gondfoltam hogy a spirituális világ pontosan hajaz a kvantummechanikára, hogy nincsenek már pontos határok, se kőbevésett szabályok."
- Igen, így sokkal egyérthetőbb, de még mindig nem értem, hogy hogy kerül ez a piramis tetejére? Ezt teszik pl. a szerzetesek a meteora kolostorokban, vagy mondjuk Tibetben. A spiritualitásnak, vagy ha úgy tetszik Isten keresésének (bár ezeket nem használnám szinonímának) nem feltétele, hogy kielégítsd minden természetes, és ha úgy alakult extra testi és társadalmi igényedet. Ez egyszerűen egy másik út, és semmi köze a piramishoz. Attól függetlenül létezik. Ha kellően kritikusan fogalmazunk, még az első szint teljes elérését sem igényli.
Gondolom most úgy hangzik, mintha kötekednék. Nem szándékoztam idetrollkodni saját posztomat, de másként nem tudom egyszerűen leírni a saját nézeteimet a témában. Ha elolvasod, talán jobban megérted az álláspontom: magan-galaxis.blog.hu/2021/08/30/szerintem_az_isten
Szeretném még megjegyezni, hogy a leírtakat nem valahonnan vettem, hanem saját elmélkedéseim eddigi eredménye. Még sokminden változhat, jelenleg itt tartok.

gigabursch 2023.12.06. 11:34:58

@Lorrh:
Képzeld el a piramis alsó rétegeiben tekintélyes mennyiségű ember él aki vagy keresi Istent, sőt mi több, sokan meg is találták.
Hogy ez most a piramis vagy a te problémád, az már az én olvasatomban édesmindegy.

Lorrh 2023.12.06. 13:03:17

@gigabursch: de furcsa hogy enynit beszélünk erről.
Aki a piramis alján él azt nyomasztja a megélhetési problémái, a pénz után szalad hogy ne haljon éhen. Ez annyira elárasztja a tudatát és gondolkodását, tele aggódással és félelemmel - erre jó példa ez a blog -, hogy isten keresésen nem is gondolkodhat. Illetve az ilyen ember amit isten keresésnek mond az egy nagy hülyeség. - nem akarok litániát írni azért vagyok ilyen egyszerű.

A Meteórákon a szerzetesek istent keresik de enni azt nekik is kell, tehát ha éhenhalnának akkor kudarc volt az istenkeresésük. Nekik az evés kielégítése nyilván nem olyan hangsúlyos mint annak aki michelin csillagos étteremben csapatja.

gigabursch 2023.12.06. 13:09:12

@Lorrh:
Értsd meg, hogy a saját helyzetem és az igényszintem, valamint a hitbeli állapotom azon a nyavalyás piramisok egy szinten együtt nem értelmezhető.

Lorrh 2023.12.06. 13:31:59

@gigabursch: rendben!
@F.M.J.: elolvastalak - nagyjából - nincs türelmem hosszan olvasni sajnos.
Főleg hogy eleve hendikepes az a humanoid elgondolás hogy "isten miben hisz" meg "istennek mi a neve". Neki nincs neve. Ember által ábrázolható alakja, se kiterjedése, se mérete. Kb beszélni sem szabadna róle, mert semmilyen, ember számára is értelmezhető fogalomba nem lehet belegyűrni. out of everything

Aki meg a földön elterjedt vallásokat ócsárolja az nincs tisztába a vallás céljával: ami pedig az hogy a leghétköznapibb embert is valami istenhez közelítő elmeállapotba juttassa. Lehet röhögni az égő csipkebokron meg hogy mohamed egy lovon felugratott a mennybe, de ez kb minden csak metafora. A hatás a lényeg. A tömeghatás.

Az hogy ha este imádkozol és a hála érzetét árasztod szét magadban akkor egy nagy jót tettél. És kb ennyi amire lehetőséged van emberként.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.06. 13:53:14

@Lorrh: "elolvastalak - nagyjából - nincs türelmem hosszan olvasni sajnos."
- Valószínűleg ezért értettél szinte mindent rosszul. Mindegy. Épp onnan indultam, hogy Istennek nincs neve, mert nem valamelyik vallás elöljárójáról van szó, mert az egy egészen más történet. A többi meg ebből következik sorban.

Lorrh 2023.12.06. 14:43:36

@F.M.J.: nincs neve--- na akkor ebben legalább egyetértünk :-)

Diorella Queen 2023.12.06. 17:20:14

@Lorrh: Leültek és éhen haltak a küszöbön. Nem csak Gázában, de a zsidók is inkább meghaltak Németországban,mint sem elmenekültek volna mindenüket hátra hagyva. Meghalt 6 millió ukrán, Ukrajnában ( éhen haltak ) egy olyan országban, ahol töménytelen mennyiségű gabona termett. Nem voltak két tűz közt. Nem értem miért nem álltak odébb, ahol élelem is van. Az állatvilág odébb áll, ha elfogy a legelő. Az ember nem. Ennyit a piramisról, bassza meg. Valami el van baszva az emberben alapból.

Diorella Queen 2023.12.06. 17:23:41

@Lorrh: Aki a piramis alján él azt nyomasztja a megélhetési problémái, a pénz után szalad hogy ne haljon éhen. Ez annyira elárasztja a tudatát és gondolkodását, tele aggódással és félelemmel - erre jó példa ez a blog -

Azért változom én is.
Mostanában nem érdekelnek a materiális javak. Elengedtem mindent. Más dolgok sokkal fontosabbak már. Az sem izgat, hogy 220 ezer a nettóm .De én már kiégtem. Ha még szarabb lesz, akkor simán csak odébb fogok bútorozni egy országgal és ennyikeh.

Diorella Queen 2023.12.06. 17:26:15

Gnú üzemmód!
Lakásomat lakóautóra cserélném!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.12.07. 18:54:01

@Diorella Queen:
Mint az eladósodott állampolgárok az USA-ban, egy kombiban élnek egy parkolóban, amit éjjel lezárnak.
A tisztálkodást megoldják egy kondi bérlettel ami bagatell, 5 percig használod a futógépet, utána meg mész zuhanyozni mint a többi bérletes, de nagyobb üzleteknél is lehet zárt zuhanyzót használni, kamionosok is ezeket használják, magyarország balkán, az ilyenekkel nem foglalkoznak.
süti beállítások módosítása