Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

Élve fal fel az infláció és a szegénység

2023. augusztus 10. - Diorella Queen

Egyre többet és többet gondolok Ausztriára. Azon kapom magam, hogy kiadó ingatlanokat nézek és állásokat. Menekülnék valamerre. Küzdenék a túlélésért. Aztán azon agyalok, hogy kezdjek neki a német nyelv tanulásának? Nem kell perfekt, csak az alap nyelvtudás. Indulásnak az is elég lenne. De az óvodás szintről kéne kezdeni. És fogalmam sincs hogyan kezdjek neki.

Nagy hírzabáló lévén, nyilván az átlagosnál jobban stresszelnek a szar hírek. Márpedig a csapból is csak az folyik. Az infláció olyan lesz, mint az ukrán háború. Évekig velünk marad. Az államnak pénz kell. Mindenkinek pénz kell. Mindenki mindenkit lehúz ott, ahol csak tud és azzal ,amivel csak lehet. Minden fizetésnapon sírni szeretnék. Mindegy hol és mit dolgozom éppen. A fizetésnapoknak soha nem lehet örülni, kicsit sem.

A lakossági pánikhoz nem kell sok. És akkor már nekem is késő lesz kapkodni.

Amikor már a panelosok nem tudják fizetni a közös költségeket, mert azok is elszálltak, mint bolhafing a levegőben. Nem lesz lift, nem lesz takarítás, rovarirtás stb . Lásd A Szentgotthárdi otthont, ahol élve falják fel a lakókat az ágyi poloskák. Európai unió, űrkorszak.  Kb ugyan ez vár ránk mindenhol.Középkori állapotok. A rühesség már majd mindegyik szociális otthonban és kórházban, bőszen jelen van. Rühes már az Isten fasza is. Az ilyen intézményben lakókat élve falják fel a rovarok, minket meg majd itt kint a csótányok, patkányok. Mert a közösségek, önkormányzatok nem fogják tudni kifizetni az irtást.....

......De már nem is koptatom tovább az ujjam, mert úgy sem figyel rám senki!

Egyszer, még valamikor gyerekként, volt egy álmom, amiben tisztában voltam azzal, hogy álmodom. Álmomban egy téren álltam, egy nagy kő tetején és kiabáltam az embereknek, hogy csináljanak amihez kedvük van, mert ez csak egy álom. De az emberek nem figyeltek rám. Csak jöttek és mentek. Életem során sokszor előfordult már ugyan ez, csak a valóságban. Nem figyelnek rám, akár csak álmomban, amikor a kő tetején kiabáltam.

Drága, jó és nagyon okos, rendkívül olvasott és széles látókörű, még mindig jó humorú, jókat nevetős, apukám kérdezte tőlem a minap. - És mit fogsz csinálni lányom, ha nem lesz nyugdíjad ? 

Hát bűnözök majd!- válaszoltam. Drognagymami leszek, vagy egyéb pitiáner bűnöző. Aztán majd ha elfognak és becsuknak a börtönbe , akkor megoldódott a nyugdíjkérdés .Vagy bejön a biznisz és akkor jól leszek, vagy nem és akkor nem lesz gond a nyugdíjra. De biztos nem leszek a gyerekem nyakán eltartott, mert akkor inkább beugrok a Vezúvba. - Apám szemei kikerekedtek, ettől a bennem is hirtelen megfogalmazott ötlettől. - Hát, végül is, ez is egy lehetőség. Ebben maradtunk. Véleményem szerint létezik az a szingularitás, ahol már az ember, bármennyire is szeretne jogkövető állampolgára lenni országának, nem lehetséges a dolog. Akár egészségügyi, akár más okok miatt.

Továbbá a puszta létezésével is törvényt sért.

Már nem telik egy palacsinta sütőre sem. Pedig csak 3600 Ft lett volna. Baszki, nem tehetem meg, hogy megvegyem a palacsintasütőt! Fodrász, kozmetikus, műkörmös, műszempilla. Hagyjuk is. Sosem futotta rá. A legutóbbi ruhámat ( kicsit sem vagyok ruhamániás amúgy ), -szóval a legutóbbi ruhámat, ami egy csodálatosan szép, sötétkék költemény, egy gazdag amerikai nő fizette ki nekem. Soha nem fogom megtudni, hogy véletlenül, vagy tudatosan tette. De az ötvenezer Ft-s ruha, éppen jól jött a lányom diplomaosztójára. Legbelül pedig nem lehetek elég hálás ennek a nőnek.

Aki egy kicsit is figyel, jól látja hogy megy lefelé a lejtőn az egész ország, benne az emberekkel. Egy kurva nagy lejtőn vagyunk és egyre csak csúszunk és csúszunk a szartenger felé.

És nem tudni hol van a szingularitás, ahonnan már nem lesz visszaút, a normális életbe.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idegbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr3318190309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diorella Queen 2023.08.10. 08:01:10

Jó reggel!
Fizetésnap van ma! A munkahelyi chaten már korán reggel kivannak a dolgozók idegileg! Vajon mikor jön a fizetés, már ha egyáltalán megjön még ma az a nyomorult bér?!?!
Biztos hogy este lesz az.

Diorella Queen 2023.08.10. 08:21:58

A chaten nagyon megy a geci zs..zás, anyázás, kurva anyázás. :D

Diorella Queen 2023.08.10. 14:48:57

Megjött a "fizetés".
Normbenz Magyarország: Nettó 227 ezer Ft , egy 12 órás éjszakai műszakkal.
Na ezek vannak ..

taga20 2023.08.10. 17:56:48

@Diorella Queen:

én nem értem, hogy mit rinyálsz itt napról-napra, hétről-hétre, hónapról-hónapra!?

mennyé a lidlibe vagy az aldiba melózni, ott megfizetnek!

Diorella Queen 2023.08.10. 20:32:49

@taga20: Minek szólsz bele a nagyok dolgába, ha nem tudod az előzményeket?
Ezért nem bírom a pubertásokat!

taga20 2023.08.10. 21:21:29

@Diorella Queen:

cica, imádom, ahogy vergődsz!:))

s 2023.08.11. 11:56:14

"És fogalmam sincs hogyan kezdjek neki."
Internet. Google Translate. Beírod, lefordítja, kimondja. Német nyelvű videók. Ma ez már nem probléma. Auchanban a kasszában egy spanyol nő ült. Fingja nem volt arról, hogy mit pampog a vevő. Odatartotta a telefont, és az lefordította a szöveget magyarról spanyolra, aztán vissza. Megértették egymást. Nem kell nyelvet tanulni, mert azt nem is lehet. Azt meg kell szokni. Sokat hallod, akkor megszokod, és már te is úgy mondod, ahogy a többiek.

"Aki egy kicsit is figyel, jól látja hogy megy lefelé a lejtőn az egész ország, benne az emberekkel."
Az ő választásuk. Bármikor lehet másként, csak máshogy kell szavazni. Ennyire kibaszottul egyszerű ez. Nekem mindegy, mert megélek. Aki pedig a pénzemhez hozzá mer nyúlni, azt úgy baszom pofán, hogy a fogai a fülén repülnek kifelé. Ez a kormányra is vonatkozik. Gondoltam, szólok előre, nehogy bárki meglepődjön a következményeken.

s 2023.08.11. 12:08:12

@Diorella Queen: Pedig valóban szar helyeken dolgozol. Lennél inkább vezérigazgató bármelyik alapkezelőnél. A csődbe menés előtt tíz perccel bárkit felvesznek, és az a tíz perc éppen elég arra, hogy az emer megkeresse kb. 30 évi bérét. A quaestornál orgován bélának is így sikerült meggazdagodni (iskolai végzettsége nyolc általános iskolai osztály volt, így nem rendelkezett megfelelő képzettséggel ahhoz, hogy irányítsa a Quaestor cégcsoport anyavállalatát, illetve leányvállalatát), miután tarsolylemez csabavezér beadta a tornacipőt. Szerintem neked is sikerülne. Kapcsolatok persze kellenek, de úgy néz ki, hogy más nem nagyon.

Diorella Queen 2023.08.11. 20:26:04

@s: Tényleg köcsög vagy, hogy 5 osztályos retkes cigányokhoz hasonlítasz engem..
Beképzelt arcoskodó.
Nyilván utánfutóval viszik az arcodat utánad már.

Amúgy ha történetesen egy üzletvezető lennék egy ékszer- zálogban, ott sem keresnék ám sokkal többet. Gondoltam, csak szólok.De aláíratnák velem a teljes vagyonnal felelősséget, abban biztos vagyok!

Ez a blog meg mint tudjuk, nekem arra van, hogy nyafogjak egy sort, sírdogáljak és nyalogassam a sebeimet. A valóságban szinte soha nem sírok. Megvigasztalom magam egy ékszerrel és jól leszek egy ideig. Nem mondom meg mennyi van.

Elég talpraesett vagyok ahhoz, hogy megoldjam a problémáimat!
Aztán megoldom a dolgot. Mindig ez van. Kurva anyázás ( magamban vagy az orrom alatt), tetves életezés, csicskagecizés, egy sor háborgás és becsoki, hogy ezt én nem tudom stb.
Aztán meg szépen megcsinálom, megoldom,és mi egyéb.

Diorella Queen 2023.08.11. 20:27:20

Jólesik sajnálni magam bassza meg!
Most miért olyan nagy baj ez?!?

Diorella Queen 2023.08.11. 20:38:21

@s: Állandóan a kibaszott pénzeddel hencegsz!
Ismerem az érem mindkét oldalát, de most mondd meg őszintén!
Kurva jó ennyi csóró közt, gazdagnak lenni?!
Én emlékszem, hogy szarul éreztem magam. Lehet nem voltam elég gazdag, vagy tudja a fene. Aztán meg féltem is, arra is határozottan emlékszem.
Tény, hogy gazdag boldogtalannak lenni egy fokkal jobb, mint csóró boldogtalannak!
És ennyikeh!

Lorrh 2023.08.11. 21:03:42

@Diorella Queen: ha boldog ember lenne, akkor nem itt hencegne mert megkapná az örömöt a való életből.

taga20 2023.08.11. 21:51:10

@Lorrh: ha boldog ember lennél, akkor nem "s" -t ekéznéd, hanem az öregasszonyt!:))

se kutyám, se macskám "s", de majdnem mindig fején találja a szeget, néha még nálam is.

evan, ha tetszik, ha nem;)

Diorella Queen 2023.08.12. 06:09:13

@taga20: Nekem ez nagyon primitív, amikor itt öregasszonyoz egy valószínűleg ronda, dagadt,kopasz, puha pöcsű idióta.
Főleg úgy, hogy sosem látott.
Nem mondanád meg a koromat te szerencsétlen. Nagyon fiatalos vagyok és a kutyám, és minden egyéb, kurvára kondiban tart. Szóval húzzál innen az anyád picsájába inkább!
A fél seggemért megnyalnád a szád szélét te boilertestű, faszverő, fotelharcos!

Diorella Queen 2023.08.12. 06:10:37

@Lorrh: Egyikünk sem boldog ember.
Valamiért mind itt vagyunk az online térben.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.08.14. 10:41:20

@Diorella Queen:
Mondjuk én láttam rólad képet, és tényleg nem vagy leharcolva, szóval próbálkozz aranyásással, nem csak a 20 évesekre mennek rá a Lölők.

Kulics 2023.08.14. 10:46:14

@Diorella Queen: én régen voltam már egyszer boldog. Milyen jó is emlékezni arra.
Ez az "s" meg egy pöcsfej csak simán.
egyebet elmondani nemtudok, kérmekaccsojja ki

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.08.14. 10:47:53

@s:
Egyik exem kint próbálkozik ausztriába, egy nyugdíjas otthonban lett volna takarítói melója, nem kevés pénzért, csak még annyira nem vágja az osztrákot/németet, ezért azzal az indokkal mondtak nemet neki hogy túl képzet az álláshoz, mert előtte a járási ügyészségen dolgozott.
Így egyenlőre a férje tartja el, van albérletük, faszinak vállalkozása, szóval éhen nem döglenek, de két fizuval királyként élhetnének.
Haza nem akar jönni, inkább próbálkozik tovább, meg tanulja ezt a fos nyelvet, még ha angol lenne....

s 2023.08.15. 11:03:20

@Diorella Queen: "Beképzelt arcoskodó."
Ezt most csak úgy mondod, mert nem jutott jobb az eszedbe. Tudod te is, hogy nem vagyok az. Kettőnk közül neked fontosabb a pénz, mégis neked van belőle kevesebb. Ez hogy lehet? Talán nem kell annyira akarni.

s 2023.08.15. 11:08:21

@Diorella Queen: "Kurva jó ennyi csóró közt, gazdagnak lenni?!"
Nem vagyok gazdag. Elégedett vagyok. Kicsi, de lényeges különbség. Csak annyim van, hogy ne legyek másra szorulva. Független vagyok az egész fidesz, vagy bármi más faszszopástól, és ez pont elég is. Ha akarnak megkeresnek, de ha nem akarom, akkor nemet modok. Mert megtehetem. A sok pénz sok baj. Nagy ára van. Segget kell érte nyalni. Nekem nem kell.

s 2023.08.15. 11:15:15

@Lorrh: Fasz vagy.
1. Sosem hencegtem.
2. Megkapom az örömet a való élettől, sőt, ezt pofázom itt mindenkinek, hogy inkább tenné ezt, mint bármi mást. Tapasztalatból beszélek, mert tudom, hogy mi a jó. A pénzből csak annyi kell, hogy ne nélkülözz. A többi felesleges, mert a megszerzése fordított idő elveszik az életből.
3. Fasz vagy, de ezt szerintem már mondtam.

s 2023.08.15. 11:23:16

@Diorella Queen: Dio, te nem vagy boldog. Nem ez a legnagyobb hibád. Hanem az, hogy azt gondolod, ha több pénzed lenne, akkor boldogabb lennél. Nem lennél. Most sem nélkülözöl szerintem. Laksz valahol, zabálni tudsz, orvos ellát, ha bajod van. Mi kell még, de úgy mégis? Aztán ha kell is, miért nem mész utána. A lehetőségek nem elmennek. Azokat mi magunk engedjük el. Gyávaságból, lustaságból, más okolása miatt . . . Menj! Már tudsz mindent . . . Menj!

s 2023.08.15. 11:26:37

@Kulics: Neked meg egy telibebaszott ribanc kurva az anyád, fossad arcon, vagy basszad szájba nekifutásból úgy, hogy a fogai kirepülnek a fülén, és a szeméből is a geci spriccel kifelé.

s 2023.08.15. 11:38:47

@szociál: Élni szinte bárhol lehet. Mert dolgozni lehet, tehát lakni lehet, zabálni lehet, és mindent lehet . . . Aki itthagyja a magyar fosóceánt, jól dönt. Nekem ez nem pálya. Nem fogom itthagyni az idős rokonaimat, és mint említettem független vagyok anyagilag. Nekik amúgy sem pénz kell, hanem az, hogy a közelben legyek.

Kulics 2023.08.15. 18:35:35

@s: én is szeretlek :-)

taga20 2023.08.18. 20:59:36

@Diorella Queen:

én szeretlek, mék ha egy szerencsétlen flótás is vagy!:)))

zenét szoktál, te boldogtalan?
nesze egy:)))

www.youtube.com/watch?v=EyiMi2NwyqA

Diorella Queen 2023.08.20. 07:12:34

Csodás összeborulások.

Mindenkit utálok!:)
süti beállítások módosítása