Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

Boldog Új Évet !?!?

2022. december 30. - Diorella Queen

    Azon gondolkodtam a minap, hogy talán most igazán morbid dolog ez a " Boldog új évet " kívánok köszöntő. Mert vajon hány magyar polgárnak lesz boldog ez a 2023 év?

Ebben az országban csak lejönni lehet az életről!

Visszatekintve az elmúlt 30 évre, nekem mostanra már nagyon sok millió forintomnak kellene lenni. És nem csak amiatt, mert baromi sokat dolgoztam már eddigi életemben, hanem mert rendkívül tehetséges vagyok. Ebbéli tehetségemnek köszönhetően, pedig már mostanra bőszen többszörös milliomosnak kellene lennem. Osztottam és szoroztam, aztán arra jutottam, hogy minden létező pluszt, folyamatosan és állandó jelleggel felemésztett az infláció. És emiatt az állandó infláció miatt, ami folyton beelőzött életem során, emiatt most ugyan ott tartok, ahol 30 évvel ezelőtt.

És még örülhetek annak, hogy nem vagyok mínuszban, hanem csak ugyan ott, ahonnan elindultam.

Egy kicsit normális országban, mostanra már mindössze annyira lenne gondom, hogy melyik országba menjek évente kétszer nyaralni. Már nem kellene dolgoznom egyáltalán, csak a szenvedélyemnek kellene élnem és a művészetnek. Egy normális országban, nem azon kellene agyalnom, hogy mibe fektessem be azonnal a kis pénzemet, hogy az hónap végén még érjen annyit, mint hónap elején. Nem azon kellene kattognom, hogy előzzem be a lehetetlent, és hogy vajon mit forgat a kormány a fejében? Ha egyáltalán forgat bármit is.

Ki kell mondjam, le kell írjam.

Nem látszik meg semmin és meg nem mondaná senki a világon, hogy mennyire istenverte tehetséges üzletasszony vagyok. De ettől független, az vagyok. És legbelül az érzés rendben van, de sajnos kifelé mindezt bizonyítani már nem tudnám. Mert mindig, mindent felemészt az infláció körülöttem. Ami egy olyan versenyló, amivel én nem tudok ütemet tartani.

Megoldás lehetne, ha nagyban " ruletteznék". Ám de ez a magyar üzleti környezet, olyan villámgyors ütemben változik, hogy ember nincs, aki követni tudná. Vagy legalább kicsit ki tudná számolni, hogy mi lesz itt mondjuk 2023 év végén. Simán benne van a pakliban a cserekereskedelem ténye is akár.

Mondanám, hogy remek élmény lenne megélni a valóságban is a őskereskedelem eme formáját, pusztán a tapasztalat miatt. Tudjuk jól, hogy, volt ilyen és nem csak a neolitikumban, hanem az időben ijesztően közeli korban is. De nem hiszem, hogy olyan jó érzés lehetett egy kosár tojásért oda adni, a nagymama button brilles fülbevalóját. Márpedig kénytelenek voltak, mert a pénz nem ért semmit akkoriban.

Ha én valamitől félek, az az esetek nagyon nagy részében menthetetlenül bekövetkezik. Valami születési rendellenesség, hogy megérzek dolgokat, főleg ha az negatív. De volt már rá példa, hogy remek üzleti lehetőségeket is megéreztem. Sajnálatos dolog és roppant bosszantó, ha a körülöttem lévők viszont nem látják amit én. Nem érzik a nagy lehetőségeket. A vége pedig az, hogy lehurrognak, lebeszélnek. A dolog pedig elsorvad. És tehetetlen vagyok. Mert jó lehetőségek viszont sokkal ritkábban adódnak az életben.

2023 évre az összes tervem mindössze annyi, hogy meg tudjam tartani a kiindulási állapotot. Ahonnan 30 évvel ezelőtt indultam. Csak ez maradjon meg. A fejlődés és gyarapodás elmaradásának fényében pedig, kissé morbidnak tartom, ha valaki azt mondja nekem ;- Boldog Új Évet!

A bejegyzés trackback címe:

https://idegbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr6418014716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2023.01.02. 10:19:24

Ezt a boldogújévet azok kívánják akik a tavalyit is?
Mert akkor szólok, hogy nem sikerült nekik.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.01.04. 10:38:06

2023 a kánaán éve lesz, mindenkinek lesz egy butikja az Andrássy úton, a bérleti díjat zsebből kipengetjük. Fine dining éttermekbe fogunk járni, de csak azért hogy legyen mint a kutyának haza vinni, nem ehet holmi száraz tápot. Ropogós 20 ezresekkel töröljük ki a seggünket, mert megtehetjük, mert mi előre megyünk nem hátra, a nyugat azt nem látja hogy mi hasítunk ;)
A galambokat etető külfödi túristáknak szórunk oda egy kis aprót, mert azt hisszük a Guccijukban hogy csöves hajléktalanok :P
És tavasszal mikor bedurran a pollen, kokainnal fogunk inhalálni, mert abból lesz elég mindenkinek, Svájc és a többi csicska bekaphatja :P

Diorella Queen 2023.01.04. 20:13:52

@szociál: Ebből max annyi lesz igaz, hogy a ropogós húsz ezressel kitörölheted a seggedet.

Diorella Queen 2023.01.09. 19:15:45

Valaki szóljon már, ha túllendültünk az infláción!
Köszike!

Diorella Queen 2023.01.09. 19:16:25

Bár errefelé az 5 ezer Ft-s Trappista sajt már csak 2 ezer Ft/kg áron megy. Gondolom rohad rájuk minden ...

s 2023.01.11. 00:27:34

@szociál: "Ropogós 20 ezresekkel töröljük ki a seggünket"
Szerintem is ekkora lesz az infláció. :-D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.01.13. 05:39:32

@Diorella Queen: @s:
Alig veszek valamit és 8 rugót úgy otthagyok a boltba hogy csak pislogok, pedig félig a kosaram :O
Múltkor beugrottam egy TomMarketbe vettem egy fehérkenyeret 800-ért :)))
Nem szokásom fehéret venni, de más nem volt otthon.
Tegnap a Lipótiba vettem régi idők kovászolt kenyerét, nagyobb volt mint az a fehér kenyér és csupán 1000-es volt, tovább eláll, egészséges, akkora mint egy malomkerék, annak a fele bőven elég egy hétre, facom a fehérkenyeres tommarketekbe.

Lorrh 2023.01.13. 08:22:14

@szociál: nálunk van egy pékség itt a rózsadombon és egy hétig elálló ultrafinom kovászos kenyeret árulnak: 0.75dkg 1800 Ft

Diorella Queen 2023.01.13. 17:16:34

A karácsonyokor vettem a luxus pékségben kovászos kenyeret, hogy majd eláll több napig az ünnepek alatt!Másnap már a kukába kellett dobni a jó drága kenyeret, olyan ecet íze volt,meghaltam tőle majdnem.
Jó nekem a Spáros kis teljes kiőrlésű mini buci is.

Diorella Queen 2023.01.13. 17:18:41

Gyerekkoromban sokat jártunk Mártélyra és Mindszentre. Valamelyik helyen a kettő közül, volt egy igazi kemencés pék. Na az csinált olyan 5 kilós hatalmas kenyereket, egy hétig ettük , és még szárazon is rettentő finom íze volt a kenyérnek. Azóta soha sehol ,hasonlót sem láttam. Már gázzal sütik mindet és gyors kovásszal. Ez meg eredeti kemencés kenyér volt. Sok ember azt sem tudja milyennek kellene lennie a valódi kenyérnek.

Diorella Queen 2023.01.13. 17:20:41

annak olyan vastag volt kérge, hogy a fog majdnem beletört és a teteje nem nyers liszttel volt megszórva mint ezeknek a divatkenyereknek, hanem fényes volt, mint a tükör!
Rettentő finom kenyér volt!
Egyszer még a Torgyán Jóska is felemlegette valamelyik interjúban!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.01.20. 17:56:44

@Lorrh: de en akkorat 900-ert veszek a lipotiba es elall egy hetig
süti beállítások módosítása