Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

Nagyon ütős a Stranger Things 4. évad 4. epizód

2022. május 30. - Diorella Queen

Nem vagyok egy bőgős típus. Inkább az szokott a problémám lenni, hogy nem nagyon tudok sírni, amikor pedig igen nagy szükség lenne rá, akkor sem megy. A sírás mint tudjuk, lelki megkönnyebbülést hoz az embernek.

De be kell vallanom, hogy a Stranger Things 4. évad 4. epizódján, rommá bőgtem magam a végén. Annyira szépre és ütősre sikerült az egész rész, hogy szerintem nem sok ember szeme maradt száraz ennél az epizódnál. Annyira klassz volt benne Sadie Sink színészi alakítása, mind a zene ( Kate Bush - Running Up That Hill ), mind a barátok küzdelme a lányért, hogy szem nem maradhatott szárazon és én rendesen zokogtam rajta. Elképesztően jó volt a zenei választás is a végén, amikor a kislány futott az életért. Ezt a szerepet erre a kis vörös hajú lányra írták és remekül megmutatkozott a tehetség, egy olyan szereplő esetében, aki eddig egy teljesen mellőzött arc volt a film eddigi részei alatt végig.

Nem tudom, mennyire léteznek ilyen barátai az embereknek, ott Amerikában, vagy itt hazánkban? Mennyire életszerű az, hogy egy barátom eljön értem Kamcsatkára negyvenezer dollárral, hogy kiszabadítson egy orosz fogságból? Nem ismerem az amerikai néplélek működését, de  nem vagyok benne annyira biztos, hogy ez ott valós lett volna valaha is az életben. A filmben viszont nagyon jól mutat az egész. A barátoknak ilyennek kellene lenniük, minden ember életében.

És ha léteznek ilyen, vagy legalább megközelítően ilyen szoros és erős barátságok bárhol a világon, akkor le a kalappal. Nekem nincs ebben tapasztalatom, mert sosem volt túl sok barátom. Akik voltak, azokhoz ragaszkodtam azért, de nem hiszem, hogy bármelyik eljönne értem a világ másik végére.

Ha pedig bárkinek léteznek ilyen barátai, mint amilyenek a filmben vannak, akkor az igazán boldog ember lehet. Én pedig izgatottan várom a folytatást. Mert úgy tűnik, ez a film , még mindig tele van újabb és újabb meglepetésekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://idegbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr2817844255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.11. 06:41:40

Én majd akkor kezdem el mikor felteszik a másik felét is az évadnak.
Mondjuk sok jót amúgy se találni a netflixen, új Adam Sandleres kosaras is lerágott csont klisékkel, nincs idő agyani a filmeken csak tolják futószalagon, itt baszta el a netflix, apple+on azért jóval ütősebb sorozatok vannak, és még agyalni is lehet rajtuk, nem agyhalottaknak készülnek.

OFF

Egyenlőre az basz fel hogy az extraprofitot a Vitya oligarhái nem fizetik, és az élelmiszerek áfáját se viszik le, és még a fizetésüket is megemelték ezek putriscigány Vityáék.
Komolyan mondom Kádár idején habzsidőzsi volt, olyan erős volt a forint mint az állat, most 80 ft a román lej :))))))))))
Háború előtt is 8%-os volt az infláció, mert fossá lopták magukat, és túlküöltekeztek a választáskor, most jól jönne az az 1500 milliárd amit szétosztottak.
Facomat beléjük.

ON

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2022.06.14. 06:26:53

@Lorrh:
Én a Severance-t és a Shining girlst néztem meg.
És kezdem bepótolni a Birmingham bandáit a flixen, lehetne kicsit mocskosabb, nem annyira autentikus mint pl a Taboo.
Tomhankses Finchet meg jól leszedem, az is jó aszondják.
süti beállítások módosítása