Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

közéleti-tudományos-politikai-művészeti-fantázia platform

Idegbaj.blog.hu

Idegbaj.blog.hu

Alkalmazkodsz, vagy meghalsz!

2022. március 04. - Diorella Queen

    Miközben írom ezeket a sorokat, éppen a lépcsőházban bombázzák ki az ablakokat a helyéről. Folyamatos a zuhogás, az üvegek törnek és hatalmas üvegtáblák szakadnak ki a helyükből, a felx fülsiketítő hangja mellett. A ház felkészült a fűtés nélküli életre, beszigetelték vagy 25 cm -s cuccal. Eddig sem volt hideg a lakásban, de most aztán egyáltalán be sem kell majd kapcsolnom a fűtést, lévén hogy a déli fekvésnek köszönhetően, a Nap energiáját remekül fel lehet használni ahhoz, hogy 29 fok legyen még télen is a lakásban. De a felújítás idegőrlő és már két hete tart. Két hete folyamatosan lifteznek az ablakok előtt a munkások. Két hete folyamatosan lógnak a vas liftek a legfelső emeleteken. Két hete hogy minden szét van baszva. De legalább kiírtották a ház előtt lévő, bazi nagy  gaztengert, máskülönben hozzá sem fértek volna a falakhoz. Két hete az egész utca úgy néz ki, mint Kijev legnagyobb tere, a bombázás után.

2020 tavaszán, amikor a járvány ideért hozzánk, és én beleragadtam a világ legótvarabb munkahelyére, egy pszichopata főnökasszonnyal a világ  sarkából fordult ki pár hét leforgása alatt. Az addig jól megszokott kis napi / heti ritmus elpárolgott, mint ha sosem lett volna. Sm nem jött négy hónapig a vírus miatti félelmében, munkahelyek tömegei szűntek meg, és senki nem tudta mi a fasz van és mennyire kell rettegnünk egyáltalán. Fogytam hat kilót három hónap alatt, akár mit ettem, minden azonnal kijött belőlem. Időnként a nagy folyadékveszteség miatt elájultam.  És miután kifizettem százezret a magánkórházban a gasztroenterológusnak, kiderült, hogy  nem tejallergiám van, hanem az idegbaj ráment a beleimre. Egy perc alatt meggyógyultam, ahogy megérkezett az étel allergia vizsgálat eredménye, hogy nem vagyok allergiás semmilyen élelmiszerre. De a rendkívüli változás alaposan megviselt és úgy tűnik , én nehezen viselem a változásokat. Akár magán életi, akár a világban zajló eseményről van szó. A médiamágnások mindeközben rommá kaszálták magukat az eseményen. Én pedig  nagykanállal zabáltam a híreket a járványról, szétrettegtem magam az ijesztő képektől, a fehér ruhás maszkos alakoktól ( aztán persze én is ebben a cuccban dolgoztam később ). Nem volt az a horrorfilm, ami überelhette volna a világunkba került vírus jelenlétét. A horrorhírek pedig szépen lassan, észrevétlenül megbetegítettek.

 

 Aztán szépen lassan elfogadtuk, hogy a világ megváltozott körülöttünk és már semmi nem ugyan az, mint előtte volt. Legalább is így éreztük, miközben persze nem így volt valójában. Mi magunk alkalmazkodtunk a körülményekhez a túlélésünk érdekében. A maszk olyan lett nekünk, mint egy sapka. Fel kell venni mert covid van. Elfogadtuk hogy nem járunk fürdőkbe, nem megyünk mozikba és plázákba. Nem utazhatunk sehova, kerültük a tömegeket ahogy csak tudtuk. Mindeközben a média tovább hízott rajtunk. A félelmeinken, amit alaposan kihasználtak ahhoz, hogy ők túléljenek. Aztán belenyugodtunk a vírusba, a megváltozott világba és körülményekbe. A maszkokba a lezárásokba a távolságtartásba, az ürességtől kongó plázák futurisztikus látványába ,az újabb és újabb hullámokba. És mielőtt a világ végképp belenyugodott volna az egészbe, hogy ez már örökké így marad, kitört a háború Európában.

A média persze azonnal rácuppant, mint gyöngytyúk a takonyra. Jönnek az oroszok, fusson ki merre lát!  De a média dolga az, hogy gyártsa a horrort nekünk. Ha így megy tovább a Netflix csődbe fog menni. Azonnal lett egy gonosz törpe és a jó törpe a történetben. Akár a filmekben. A médiahorror pedig új lendületet kapott. A vírust már nem zabálták a népek. A vírusról szóló hírek már hatástalanná tették a reakciókat az emberekben. Mert észrevétlenül alkalmazkodtak a megváltozott körülményekhez. Bezzeg most, itt az újabb horror a nyakunkban. Európa háborúban, atomerőmű felrobban ( miközben csak egy melléképülete gyulladt ki, amit persze eloltottak ). Csernobilból kiszökik a sugár ( közben persze nem ) ellenben az emberek félelmeire baromi jól lehet építeni a hírözönt. A forint zuhan, a bank csődöt mondott, az önkormányzatok csődbe mentek ( most mindenkinek eszébe jutott hirtelen,  hogy lejárt az útlevele) . A rubel,...na azt inkább hagyjuk. A reakciókra viszont remekül számíthat a média. Mindenki össze és vissza csokizza magát a hírektől. Én pedig csak azt veszem észre, hogy megint kijön belőlem minden amit eszek, szinte azonnal. És már kétségbeesetten akarom átváltani a kis nyominger forintomat kanadai dollárra, vagy euróra. De a kurva automata csak százötvenezret ad ki, mert hogy a limit. Persze a limitet azonnal megemeltettem ötszázezerre, mert nehogy már korlátozzon engem egy bank, ha én futni szeretnék valamerre. A fene sem akar úgy járni mint a szerencsétlen orosz átlagember. Mázlim volt, hogy  a környék minkét valutaváltója már rég bezárt és csak a galambszar fogadott a küszöbön. Így nem tudtam átváltani a pénzemet. De legalább a zálogból kihoztam a fuxokat, amit még azért tettem be, mert kellett a légkondi beszerelésre a pénz. Aztán meg Sm közölte,hogy a forint a dollárhoz van láncolva, és kurvára nem tudunk úgy járni, mint az orosz átlagember. Ha bezuhan, majd visszamászik úgy is. Azt szevasz. És tényleg. Még szerencse hogy nem indultam el Spanyolba gyalog, a kis banyatankommal karöltve. De már eljutottam addig, hogy képes voltam megnézni, hova meneküljünk és hogy az út gyalogosan, négy teljes hónap, ha napi húsz kilométert sikerül megtenni / nap. Tiszta őrület! Camino de Santiago ! Budapest Madrid !

Persze arra senki nem gondolna, hogy ha Európa tényleg belépne a háborúba, az euró is bezuhanna a fenébe. No mindegy IS. De azért az megfordult a fejemben, vajh mi a kurva Isten faszáért nincs még a magyaroknak eurójuk ?!!! Ez csak úgy mellékesen. Nem mint ha kis papírcetlikbe akartam volna valaha is félretenni a kis megtakarításaimat. Mert ilyenről soha szó sem volt. Én minduntalan azonnal aranyat vettem. Tudom, köcsögség és nem is túl keresztény dolog az arany iránti vágy, de most valamiért egyáltalán nem bánom hogy mindenem ebben a fémben van. No meg a vészhelyzet esetén  nem túl likvid másik befektetés, az ingatlan. Aminek az értéke Kijevben most nyilván bezuhant. De legalább nem járok úgy mint Seuso, aki nem tudta magával vinni az ezüstjeit. Mert azért azt tudni kell, hogy a nehézfémek nem véletlen nehézfémek. Valójában is kurva nehezek. Valójában Seuso aranyere a helyéből kiugrott volna, ha az bazi nagy ezüstjeit magával akarta volna cipelni. Mindenesetre idegileg teljesen kimerített a menekülési láz gondolata . Aztán már most belefáradtam a hírekbe és azon gondolkodom, mekkora esélyem lenne, ha beperelném a különböző rémhíreket terjesztő oldalakat, melyek azon ügyeskednek, hogy újfent tönkretegyék az egészségemet a nem objektíven megírt eseményekkel? Bezzeg a " hóvirágok kinyíltak az arborétumban" című cikk, a bánatos kiskutyát sem érdekelte túlzottan. Lehet hogy szeretünk félni? Lehet függővé lenni a rettegéstől?  Biztosíthatok mindenkit arról, hogy lehet ! A munkahelyem is veszélybe került, miután a covidot kiiktatta Putyin az életünkből. Nem tudni a cég szándékát, lehet kihúzzák a nyarat pár emberrel, lehet előbb jön a hatodik hullám, mint hogy ősz lenne. Lehet jön valami új vírus. Bármi lehet. Lehet a jövő héttől már nem is kell mennem dolgozni. Úgy érzem, kicsit kezd túl sok lenni a nyomás rajtam. De vagy alkalmazkodom, vagy belehalok az állandó rettegésbe. Vagy a hasmenésbe. És én egyiket sem szeretném.

Nem vagyok hajlandó tovább rettegni és félni a hülye és nem objektív tájékoztatás miatt.  Elegem lett abból, hogy ez töltse ki az életemet állandóan. Persze fogok híreket olvasni továbbra is, csak hogy kicsit újabb értelmezésben. A hírek nagyon nagy része hazugságdömping. Ezzel kapcsolatban Putyinnak totálisan igaza van. Arra valók, hogy szörnyülködjünk, rettegjünk, féljünk, szorongjunk és hogy manipulálják a tömegeket. Manipuláljanak minket, akik nem tudjuk a valóságot. Csak annyit tudunk, hogy jönnek az orosz tankok, ég az atomerőmű, Putyin megőrült és a forint zuhan. Ennél tovább már képtelenek vagyunk gondolkodni és képtelen az egyszerű ember higgadt maradni. Pedig a higgadt gondolkodás ebben az esetben a túlélés kulcsa lehet. A háború nem tud sokáig tartani, lévén az oroszok csehül állnak anyagilag. A NATO- nak nem érdeke beleavatkozni, mint ahogy Európának sem érdeke. Az országhatárok persze nyilván átrendeződnek majd valamilyen formában. De ez már történelem. A forint pedig visszaerősödik valahogy. Feltételezzük azt, hogy a bankároknak meg van hozzá a képességük.  Ha pedig még sem, akkor elkezdhetjük vagdosni az aranyláncokat, hogy tudjunk rajta venni egy kiló kenyeret.

Csak kevés embernek adatott meg az egy életen át tartó nyugalom a világban. Ez persze minket nem vigasztal túlzottan, hogy nekünk viszont nem. De alkalmazkodni kell és szükséges, mert az alkalmazkodás a legrohadtabb körülményekhez is a túlélés záloga! Addig pedig szedjük a nyugtatókat rendesen és alkalmazzuk a relaxációs technikákat. Továbbá érdemes lekötni magunkat valami egészen mással, ami nem a napi hírekről szól. Pl azzal, hogyan hozzuk létre a saját kis szentélyünket. Ahol alkothatunk valami maradandót a világnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://idegbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr3417771590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diorella Queen 2022.03.04. 10:25:23

Viszont megtaláltam a galápagosi teknős és a világ legöregebb embere közt az összefüggést.
Mindkettő rohadt lassan mozog, alig eszik vagy csak füvet, a pulzusuk pedig valószínűleg 50 alatt van. Ééééés nem olvasnak híreket!

nuus.hu/bulvar/0223/ez-a-193-eves-buddhista-szerzetes-allitolag-a-vilag-legoregebb-embere/

s 2022.03.07. 21:57:03

@Diorella Queen: "kétségbeesetten akarom átváltani a kis nyominger forintomat kanadai dollárra, vagy euróra"
Bolond vagy. Akkor veszel ilyesmit, amikor az a legdrágább. Vennél inkább kijevi lakást. Az most olcsó, de ha vége lesz ennek a kibaszott háborúnak, biztos felmegy az ára.

"A hírek nagyon nagy része hazugságdömping. Ezzel kapcsolatban Putyinnak totálisan igaza van."
Nyilván. Oroszországban kizárólag csak hazugságok vannak a hírcsatornákon. Ha valaki, akkor putyin pontosan tudja ezt, hiszen ő parancsolta meg, hogy hazudjanak.

Diorella Queen 2022.03.08. 07:47:56

@s: Basszus!
Pont ezt beszéltük sm-l ,hogy most kéne Kijevben lakást venni!:DDD

Diorella Queen 2022.03.08. 08:35:12

@s: Már most semmit sem szabad venni, mert minden drága lett.
Venni azt szabad, ami olcsó mint a szar. OTP pl. :)
Mondjuk én azt sem, mert én veszek egy A+++++++++++ hűtőt, mivel az áram is olyan drága lesz, hogy befosunk tőle hamarosan.

s 2022.03.08. 17:22:43

@Diorella Queen: Aki otp -t vesz, az annyit is ér. :-)
Egyébként véleményem szerint mindegy, hogy mennyibe kerül az áram. Nyugodtan ki lehet húzni a hűtőt a konnektorból, úgysem lesz mit hűteni benne. Szerintem akár el is lehet adni, az árából pedig ropit venni. Az eláll hűtés nélkül is.

s 2022.03.08. 17:23:46

@Diorella Queen: Boldog nőnapot, Dióka.

Diorella Queen 2022.03.08. 17:54:18

@s: Szétröhögtem magam most ezen!:))
Éppen ma nézegettem a hűtőket, mert hogy a jelenlegi 25 éves LG már Z energiaosztályos lett..
Ismerkedem Tenerifével, a Googlemaps segítségével. :)

s 2022.03.08. 18:15:39

@Diorella Queen: "a jelenlegi 25 éves LG már Z"
Cseréld le kurva gyorsan! A Z háborús szimbólum.

Diorella Queen 2022.03.08. 22:23:40

@s: Tiltsuk ki az ABC-ből azt is!

fotelzsukov 2022.03.10. 09:09:39

"Nem utazhatunk sehova, kerültük a tömegeket ahogy csak tudtuk."
En direkt elveztem a tomegben elvegyulni tavaly 6 honapig Mexico Cityben, Los Angelesben, Seattleben meg Vancouverben. Tuleltem. :)
---
"most mindenkinek eszébe jutott hirtelen, hogy lejárt az útlevele"
Mindket utlevelem meg 8 evig ervenyes. De hova is menekulnek innen? Meg miert?
---
" És már kétségbeesetten akarom átváltani a kis nyominger forintomat kanadai dollárra"
En a havonta erkezo nyominger kanadai dollaromat valtom forintra.
---
Peace! God Bless Putin! God Bless Russia! Vilag csavargo proletarjai egyesuljetek! :)

fotelzsukov 2022.03.10. 09:56:37

Off:
Nagy xarban lehetnek a magyar cocksucker libernyakok, hamar a Mandinert is blokoljak. :)
On

Lorrh 2022.03.10. 14:15:47

@fotelzsukov: mandiner? az a hazug agymosó orbánista szemét hiányzik neked? fura egy izlésed van.

fotelzsukov 2022.03.10. 16:43:57

@Lorrh:
"mandiner? az a hazug agymosó orbánista szemét hiányzik neked?"
Hol mashol olvashatok magyar nyelvu hireket, elemzeseket a vilagrol? A Kiskegyed-en?
Mar unom az angol nyelvueket, mint pl. a ZeroHedge, The Saker, az Unz Review, a Moon of Alabama, az Asia Times, a kanadai Global Research, stb.
---
"fura egy izlésed van."
Az biztos! A kaposztast tesztat peldaul megborsozom es megcukrozom. Hogy is mondjak? "Izlesek es pofonok" ? :)
---
God Bless Russia! God Bless Putin! Vilag csavargo proletarjai egyesuljetek! :)

taga20 2022.03.10. 20:14:18

@fotelzsukov:

putyinevtárs egy háborús bűnös. úgy fogja végezni, mint milosevics vagy a nácik nürnbergben.

Diorella Queen 2022.03.10. 20:34:43

Az biztos! A kaposztast tesztat peldaul megborsozom es megcukrozom. Hogy is mondjak? "Izlesek es pofonok" ? :)

Én a túrós tésztát cukros tejföllel eszem, ha van benne szalonna, akkor is. Engem nem zavar.

Diorella Queen 2022.03.10. 20:38:34

Nem megyek sehova!
Nem kell euro sem, mert hülye leszek akkor venni, amikor a legdrágább!
Aranyrudat már nem lehet kapni sehol, úgy h az is off!
Háztartási kekszet és ropit veszek, mert jól mondja S, arra van esély ,hogy nem lesz áram. Igaz hogy amúgy is bekövetkezett volna az energiaválság a világban, Putyó most kicsit előrébb tolta a dolgot!
Ha nincs áram, nincs fűtés, nem lesz víz sem. Az ivóvíz tisztításhoz víz kell. De persze vizet nem fogok venni, közel van a Duna! Majd átszűröm kavicson, mint Bear Grllys .
De jó, hogy olyan sok túlélő műsort néztem ! Még lehet hasznomra válik egyszer!

Diorella Queen 2022.03.10. 20:39:55

Az ivóvíz tisztításhoz áram kell természetesen!
A sok covidtól már bezsugorodott az agyam!

Diorella Queen 2022.03.10. 20:44:22

@fotelzsukov: Megnéztem a google mapsal ezt a Tenerifét, elég szép hely.
Kár,hogy egy működő vulkánon van az egész. Amilyen szerencsétlen vagyok, szerintem akkor pukkadna ki ha én odamennék.

Diorella Queen 2022.03.10. 20:46:25

Kb annyi történne, hogy leszállnék a kompról, mert repülőre többé nem szállok az is biztos, szóval leszállnék, teleszívnám a tüdőmet a sós óceáni levegővel és élőben láthatnám, ahogy a hegy kilő egy bazi nagy láva csóvát a sztratoszférába!

Diorella Queen 2022.03.10. 21:09:10

Azért lehet hogy kicsit nyugodtabb lennék, még egy működő vulkán tetején is,mint ahol most vagyok. De én alapból egy félős, rettegő, bekaki, pánikolós Fóka vagyok.

De mivel sm közölte, hogy orca ( a forrasztópisztolyom ) nem jöhetne és az aranyműves szerszámaim sem, így inkább maradok. :)

fotelzsukov 2022.03.10. 21:27:32

@Diorella Queen:
Magyarorszagnal nyugodtabb es biztonsagosabb hely keves van a vilagon! En nem felek senkitol es semmitol, 4 honapja vagyok itthon, de mar mehetnekem van. Lehet, hogy jovo heten elindulok Ukrajnaba, csak ugy habokra, ott meg ugy sem jartam. Szeretnek segiteni a menekulteknek, hisz en is voltam menekult es eltem menekulttaborban is. Ja, jovore leszek 70 eves. :) En ven hulye! :)

Lorrh 2022.03.11. 07:29:35

@fotelzsukov: Ezek jó és értelmes portálok:
www.valaszonline.hu/

atlatszo.hu/

>>Fel! Támadunk!<<
süti beállítások módosítása